סוף סוף: מצב תחרותי בדרך ל-Team Fortress 2

9 שנים Team Fortress 2 בשוק, הוא הספיק להפוך לחינמי וחווה מספר שינויים ששינו את המשחק לגמרי (בדרך שהרבה מאוד שחקנים אגב, לא אהבו). סוף סוף לאחר כל-כך הרבה זמן, מגיעה תמיכה תחרותית למשחק שכל-כך רצה את זה.

Team Fortress 2 הפך לסיפור מתסכל בשנים האחרונות לשחקנים שמחפשים תחרותיות. המשחק הפך לזירת החלפות ענקית של חפצים קוסמטיים, הפיכת המשחק לחינמי רק הגדילה את העניין, והתמיכה היחידה שראה Team Fortress 2 בשנים האחרונות אלו או חפצים קוסמטיים או איבנטים שמשלבים חפצים קוסמטיים שהצליחו להוציא לא מעט כסף מארנקם של שחקנים רבים (למעט אולי מוד אחד גדול שנקרא Mann Vs Machine שגם הוא, מסחטת כסף לא קטנה).

זה לא תמיד היה ככה, Team Fortress 2 הוא משחק שיכול לשמש בסיס מוצק לענף הספורט האלקטרוני ולספק משחקים צמודים ומעניינים שיזכו ללא מעט צופים בשידורים חיים וחוזרים, אך מעולם לא הייתה תמיכה רשמית בעניין מצד Valve. הוותיקים מבנינו ששיחקו במשחק יכולים לספר על סצנה תחרותית דיי מפותחת עם חוקים משלה שהיו לא נגועים מהתקדמות המשחק, אך להתפתח ללא תמיכה מצד המפתחת זה דבר קשה, והצד התחרותי של TF2 לעולם לא פרץ בדרך שהוא יכל היה לפרוץ.

לאחר 9 שנים, ולאחר הכרזות שיגיע Matchmaking למשחק באפריל של השנה שעברה, סוף סוף הוכרז רשמית שמוד תחרותי יגיע למשחק. הוא יעבוד בדרך שהמוד התחרותי המוצלח והמפותח ב-CS:GO עובד, וכרגע נכנס לשלב בטא מוקדם, כדי לקבל צ'אנס להיות חלק מהבטא, עליכם להצטרף לקבוצה הרשמית לבטא שנפתחה בסטים. השאלה הגדולה של הקהילה שנשארה פתוחה היא האם התחרותי הרשמי יעבוד לפי החוקי של הסצנה התחרותית הלא רשמית, שמוציאה משימוש כל כלי נשק שהוא לא הנשק המקורי של הדמות משחרור המשחק, במידה ויהיה ניתן להשתמש בנשקים מעבר לנשקים הסטנדרטיים, זה כנראה יגרום לדעיכה בעניין הקשור למוד התחרותי של המשחק.

האם זו הקונטרה של Valve ל-Overwatch? כנראה שכן, הזמן יגיד הם זה יצליח כמתוכנן.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות