הכינו ארנקים: מבצעי סוף השנה של סטים כבר כאן!

מבצעי החורף של סטים 2015

מבצעי החורף של סטים כבר כאן: Witcher 3 וכל הסדרה בהנחות ענק, GTA V, מטאל גיר סוליד, טומב ריידר, רוקט ליג ועוד שלל משחקים במחירי סוף שנה

כמדי שנה, וואלב מקנחת במבצעי חורף חמימים במיוחד, ואם התאפקתם לרכוש משחקים ברגע הנכון, כעת זה זה הזמן. להבדיל משנים קודמות, כל המבצעים שוחררו ביום אחד ללא הגבלת זמן, כדי לא להלחיץ אותנו יותר מדי. המבצע שהתחיל אמש בלילה, יימשך עד ה-4 בינואר, 2016.

מאות משחקים משתתפים במבצע, אך כדאי שנתמקד בעיקריים כי קצרה היריעה מלהכיל את כולם. המבצע הבולט הראשון הוא חצי מחיר על The Witcher 3: Wild Hunt , משחק השנה כמעט בכל מקום שנמכר כעת במחיר שווה של 30 דולרים.

יש לציין שכל הסדרה מוצעת כעת בהנחה גדולה כך שתוכלו לרכוש את הכותר הקודם (TW2) במחיר מצחיק של 3 דולרים ואת הראשון בדולר וחצי בלבד. אפשר גם לרכוש את כל הטרילוגיה ב-34 דולר.

GTA-V-שיאים

משחק גדול נוסף שנמכר בהנחה גדולה של 40% הוא GTA V שנמכר כעת ב-36 דולרים וזה זמן טוב להנהיג כנופיות הפשע, אופציה שהתווספה לאחרונה לאונליין.

מטאל גיר סוליד 5 נמכר בהנחה של 33 אחוזים ועולה כעת ב-40 דולרים, מחיר נוח לאחד המשחקים היותר טובים של השנה החולפת ויצירתו האחרונה של הידאו קוג’ימה.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain Announcement

Mad Max נמכר בהנחה זועמת של 66% ומחירו עומד כעת על 20 דולרים בלבד. הנחה דומה מקבל משחק הזומבים Dying Light שגם נמכר במחיר זהה של 20 דולרים.

Mortal Kombat X System Requirements

משחק המכות המצליח של השנה, Mortal Kombat X נמכר כעת ב-60% הנחה ומחירו עומד על 24 דולרים.

tombraider_2013 preview

טומב ריידר, המשחק הקודם (2013) והמוצלח בסדרה נמכר במחיר כסאח של 3 דולרים בלבד! מדובר בהנחה של 85%.

משחק התפקידים הגדול הקודם של בת’סדה, הלא הוא סקיירים, נמכר בהנחה גדולה ועולה כעת 5 דולרים בלבד. שדרוג החבילה ל-10 דולרים יעניק לכם את הגרסה “האגדית” של “The Elder Scrolls V: Skyrim” שכוללת את כל ההרחבות. לחובבי האסטרטגיה, תוכלו למצוא את המשחק Sid Meier’s Civilization V כולל כל ההרחבות במחיר משתלם במיוחד של 12.5 דולרים, המהווה הנחה של 75%.

כמדי שנה, המשחק האחרון בסדרת משחקי היריות הפופולרית קאונטר סטרייק (CS: GO) נמכר בחצי מחיר, וכעת המשחק זמין לרכישה במחיר של 7.5 דולרים.

2015 היא שנת מלחמת הכוכבים, כשברקע מככב בבתי הקולנוע הסרט החדש ושובר שיאים חדשים. למרות שהמשחק האחרון ששוחרר לסדרה (באטלפרונט) לא נמצא בסטים, תוכלו להנות מהמשחקים הישנים והמוצלחים במחירים מאוד נמוכים. חבילה של 14 משחקים תעלה לכם 22 דולר בלבד.

STEAM HOLIDAY SALE 2015

כדאי לשוטט לעומק בעמוד הראשי של סטים ולגלות עוד ועוד מבצעים חדשים, שלהזכירכם לא מוגבלים בזמן עד לסיום המבצע. כדאי להזכיר את המשחקים היותר פופולארים בסטים, ה”בסט סלרס” כמו משחק הכדורגל המוטורי “רוקט ליג” נמכר בהנחה של 33% ועולה כעת 14 דולר.

בלאק אופס 3 עולה 45 דולר, Just Cause 3 עולה 48 דולר, משחק הדינוזאורים המצליח ARK: Survival Evolved עולה כעת 18 דולר, ומשחק הזומבים H1Z1 עולה 13 דולר והמשחק הנהדר Life Is Strange עולה כעת 2.5 דולר לאפיזודה או כל העונה במחיר 13 דולר.

לחובבי משחקי ההתגנבות שעדיין לא התוודעו לאחד המשחקים היותר טובים של השנים האחרונות בז’אנר זה, אנו ממליצים לכם בחום על Dishonored, שעולה כעת 5 דולרים בגרסתו הרגילה, או ב-10 דולרים בגרסת GOTY שכוללת את ההרחבות המצויינות שלו.

Dishonored_box_art_Bethesda
דיסהונורד, משחק מומלץ

[divider]

לא רק סטים סייל

חובבי הדילים וההנחות יוכלו למצוא מבצעים גדולים גם באתרי מכירות אחרים, כשהבולט שבהם הוא greenmangaming בו תמצאו שלל מבצעים למשחקים ששוחררו בשנה האחרונה, וגם למשחקים קצת יותר ותיקים.

 

סינדיקייט ב-30 דולרים

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

“בסדרת משחקי היריות הפופולארית קונטר סטרייק”
קונטר? באמת? אנגלית בסיסית פה.

לאחר דיון סוער של המערכת לתוך הלילה, הוחלט להוסיף את האות א’ למילה קונטר, וכעת עודכנה הכתבה עם המילה “קאונטר”.

תודה על הדיווח.

שאלה: אם אני מוריד משחק מסטים אני חייב שיהיה לי אינטרנט על מנת להפעיל אותו לאחר שהותקן? אני לא ממש מבין בסטים תוכלו אולי לעשות מדריך שמסביר הכל? למשל איך רוכשים ומה לא כדאי לעשות. איך מוסיפים חברים, החזר כספי, איך לשחק עם חברים ספציפים (ב gta נגיד או מורטל קומבט), האם סטים שומר לי שמירות במשחק ככה שאם אני מוחק ומחזיר לא צריך להתחיל שוב מהתחלה.
זה יעזור למלא אנשים שלא כל כך מתמצים.
תודה!

חייב אינטרנט. רוב המשחקים נשמרים בענן של סטים. להוסיף חברים זה קל והחזר כספי גם אפשרי.
הכי חשוב זה לשמור על הסיסמה ולא להעביר אותה בצ’ט לאף אחד.
בהצלחה

לאחר שהותקן על המחשב אתה חייב שיהיה לך אינטרנט בפעם הראשונה שאתה מפעיל אותו, לאחר מכן אתה יכול לנתק את האינטרנט. (אם אתה מחליף מחשב, תחויב בחיבור אינטרנט בהפעלה הראשונה של המשחק עליו)

רכישה בסטים ממש פשוטה, אתה נכנס לדף של המשחק שאתה רוצה בחנות, מוסיף לעגלה, לוחץ על “Cart” כדי לגשת אלה, בוחר בקנייה לעצמך או קנייה כמתנה, ובוחר באופן התשלום, שזה אשראי בין-לאומי, פאייפל וכו’, ולבסוף מאשר את הקנייה.

ב-GTA משחק עם חברים מותנה ב-“Social Club” של רוקסטאר, זה לא קשור לסטים. לגבי מורטל קומבט אני לא יודע לענות.

Steam שומר בענן שמירות של משחקים שתומכים בענן, GTA לדוגמה לא תומך בזה, אבל לדוגמה Football Manager כן. אפשר לדעת אם משחק תומך או לא לפי רשימה שנמצאת בצד השמאלי של הדף שלו בחנות, אמור להיות כתוב שם “Steam Cloud”.

הבנתי. תודה רבה על ההסבר 🙂