שמועה: Red Dead Redemption 2 נמצא בפיתוח

red-dead-redemption-2-rumor

עובד לשעבר ברוקסטאר רומז כי המשך ללהיט הענק של רוקסטאר מהקונסולות הקודמות, יקבל המשך

עוד לפני עידן GTA V, המשחק הגדול הקודם של חברת רוקסטאר היה Red Dead Redemption, משחק יריות /הרפתקאות בגוף שלישי שהתרחש במערב פרוע ומאוד בדיוני. המשחק שזכה להצלחה היסטרית בזמנו, קיבל בעבר רמזים שאולי יגיע למחשב, אך עד היום זה לא קורה.

שמועה חדשה טוענת שמשחק ההמשך, שייקרא ככל הנראה "Red Dead Redemption 2" ויהווה את הכותר השלישי בסדרה (הראשון היה Red Dead Revolver מ-2004 שלא זכה להצלחה יתירה), נמצא כבר בפיתוח. השמועה מגיעה מפאנל "שאלות ותשובות" שנערך באתר רדיט (Reddit AMA) עם עובד לשעבר ברוקסטאר בשם דני רוס שנשאל אם הוא יכול לתת איזשהו רמז על הפרויקט הגדול הבא של חברת רוקסטאר, ותשובתו היתה (שימו לב לראשי התיבות RDR2):

Really? Dumbass. Really? Two.

כמובן שזה לא אומר הרבה, אבל הזהות של העובד אומתה ומדובר במקור אמין. יש לקחת בחשבון שגם אם כולנו יודעים ש GTA 6 יהיה הפרויקט הענק הבא של רוקסטאר, RDR2, חמש שנים מההשקה, צריך להגיע ויפה שעה אחת קודם. עוד רמזים, בסרטון הבא:

https://www.youtube.com/watch?v=O-NksT61F8o

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אין כזה דבר red dead redemption 2 כי הראשון הוא השני בסדרה red dead אחרי red dead revolver הכותרת המתאימה היא red dead 3

אין בעיה עם Redemption 2 כמו שאין בעיה עם Black Ops 3, בכל זאת הוא לא ה-COD השלישי בסדרה. ככה או ככה הכל שמועות ועם איך שרוקסטאר עובדים גם אם השמועה נכונה, את המשחק נראה עוד הרבה זמן.

אני כבר רואה את שחקני הpc מתעצבנים על פורט גרוע או שאין פורט בכלל….
pc<microwave

ישששששש!! שמעו חיכיתי למשחק הזה רצח!

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x