"Jack the Ripper", ההרחבה הראשונה של Syndicate נחתה

Jack the ripper

Assassin's Creed Syndicate, המשחק האחרון בסדרה השנתית, שזכה לציון גבוה במיוחד לעומת קודמו בסדרה בביקורת שלנו, יצא ב-23 באוקטובר לקונסולות וב-19 בנובמבר למחשב האישי. ההרחבה הראשונה, Jack the Ripper, נחתה לכל הפלטפורמות.

עם מגוון רחב של שינויים, Assassin's Creed Syndicate הצליח להשאיר את הקהילה מעוניינת ונראה שיוביסופט עברה את מכשול הבושה שהציבה לעצמה בשנה שעברה עם המהפכה הצרפתית, כאשר Unity יצא עם בעיות טכניות קשות רבות וכתוצאה המשחק נרמס באתר הביקורות Metacritic.

שני עשורים לאחר שאיווי וג'ייקוב פריי שחררו את לונדון משליטת הטמפלרים, העיר מוצפת בסדרת הפשעים החמורים ביותר שהסקוטלנד יארד ראה אי פעם. הרוצח, שמעשיו הדוחים של רצח ופגיעה בגופות אדם מזעזעות את העולם, ידוע בתור "ג'אק המרטש", הרוצח הסדרתי הראשון והמתועב ביותר בהיסטוריה.

כך נכתב בעמוד ההרחבה בסטים.

בהתחשב באקשן ששורר ב-Assassin's Creed Syndicate, הם היו חייבים להכניס לשם את סיפורו של ג'ק המרטש. הבעיה היחידה היא שג'ק היה פעיל שנים רבות לאחר אירועי המשחק של איווי וג'ייקוב, לכן הם היו צריכים לדחוף קדימה ב-20 שנה.

שחקנים יחזרו ללונדון עם מעמד של "Master Assassin", שייעזר באחוות המתנקשים ההודית. אין אינדיקציה לאורכה של ההרחבה, אך היא אינה אמורה להיות כל כך קצרה מפני שהיא עולה לא פחות מ-15$.

שחקני ה-PS4 וה-Xbox One כבר החלו ליהנות ממנה ב-15 החודש, כאשר שחקני המחשב המתינו עד אתמול. כאמור, ההרחבה עולה 15$, או 30$ כחלק מה-Season Pass של המשחק.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות