במשחק הבא של יוצרת "קרייסיס" תטפסו על צוקים במציאות מדומה

VR Game The Climb

קרייטק, מפתחת סדרת המשחקים קרייסיס מנסה להיכנס חזק לשוק משחקי המציאות המדומה, ועובדת על משחק אקסטרים חדש שיבוסס על טיפוס הרים בגוף ראשון בשם The Climb. המשחק יהיה ייעודי למשקפי האוקולוס ריפט.

מנוע הגראפיקה המרהיב שבו משתמשת קרייטק, הפך עם השנים את סדרות המשחקים שבהן הוא הוטמע, בינהן פאר קריי וקרייסיס, ליפות ביותר שראינו (האחרון CryEngine 3). עד היום, הגרפיקה במשחק הראשון בסדרת קרייסיס שייצא בשנת 2007, עדיין נחשבת למתקדמת ולמרהיבה ביופיה.

כעת, עם כניסתן של חברות רבות לעולם המציאות המדומה בינהן מיקרוסופט ו-HTC, קרייטק לא רוצה להישאר מאחור ולמרות שהמפתחת נתקלה בקשיים כלכלים בתקופה האחרונה, היא מנסה לחזור בכל הכוח עם משחק חדש המבוסס על טכנולוגיית המציאות המדומה והיא עושה זאת בשילוב הכישרון שלה ביצירת מנועי משחק מרהיבים והאמונה שלה שגראפיקה מהווה גורם חשוב מאוד מהמשחק, מה שבא לידי ביטוי במנועי המשחק שהיא מפתחת.

Crytek Announces Oculus Rift Exclusive VR Game The Climb

The Climb הוא משחק טיפוס הרים בגוף ראשון, שיציג נופים מרהיבים וגראפיקה מתקדמת ויידרוש מאיתנו להביט על כל הסביבה שלנו בעזרת משקפי המציאות המדומה, כדי שנוכל לדעת מהי הדרך הטובה ביותר כדי לעלות עוד שלב אחד למעלה.

המשחקיות יחסית פשוטה – מחזיקים בבקר את הטריגר הימני או השמאלי, והדמות במשחק תנסה להיאחז בשלב הבא הכי קרוב שאליו היא תוכל להגיע. הכיוון יעשה על ידי הסתכלות על השלב אליו אנו מעוניינים להגיע דרך המשקפיים. אם השלב אליו אנו מעוניים להגיע נמצא רחוק מידי, נוכל לקפוץ כדי לנסות ולהיאחז בו.

The Climb 1

The Climb

בעזרת משקפי המציאות המדומה קרייטק מכוונת לכך המשחק ירגיש קרוב למציאות ככל האפשר וכל החלטה שנקבל כדי להתקדם שלב נוסף בטיפוס, תהיה הטובה ביותר.

במשחק יהיה מצב לשחקן יחיד בלבד, אך נוכל להשוות את התוצאות שלנו עם חברים ולראות מי הצליח לטפס את הצוקים הכי מסובכים בכמה שפחות זמן. קרייטק חשפה שהאזור הראשון שיהיה זמין במשחק יתרחש ביבשת אסיה, ואזורים נוספים ייחשפו במהלך השנה.

בקרי השליטה שבהם המשחק יתמוך הם של קונסולת האקסבוקס וואן והאוקולוס טאצ'. כמובן שהמנוע עליו ירוץ המשחק יהיה CryEngine והוא יתמוך ברזולוצייה של 2160 על 1200 ב- 90 פריימים לשנייה.

תאריך השקה עדיין אין, אבל כנראה שהמשחק ישוחרר ברבע הראשון או השני של שנת 2016.

אתר המשחק הרשמי

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה נראה שבמשחקי מציאות מדומה לא רואים את הזרועות אלא רק את כפות הידיים? אני מאוד מחכה למציאות המדומה ואני חושב שזה יוכל להצעיד את התעשייה קדימה, אבל בלי ספק נצטרך להתרגל לראות רק כפות ידיים…

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x