Star Wars Battlefront: ביקורת ראשונה למשחק

אתר הגיימינג הבריטי "וידאו-גיימר" העלה לפני כולם את הביקורת הראשונה שלו למשחק הגדול הבא, Star Wars Battlefront. ציון סופי 7/10

לא בדיוק הביקורת שמעריצי מלחמת הכוכבים היו רוצים, למרות שמוקדם עדיין לדעת אם הביקורת הראשונה של האתר הבריטי הפופולארי ל-Star Wars Battlefront, היא סימן לבאות (במקרה של BO3 הם די פגעו).

לפני ששלל הביקורות שיגיחו אלינו ביומיים הקרובים, יספקו לנו את התשובה, וידאוגיימר מעניק לבאטלפרונט ציון 7/10, ואם נסכם את הביקורת על רגל אחת: מרגש בהתחלה, אך מתגלה בהמשך כמוגבל.

 אחת החוויות הטובות ביותר של השנה, אם כי לזמן קצר.

Star Wars Battlefront first Review

קצת בהרחבה מתוך הביקורת שנעשתה על קונסולת Xbox One: הביקורת משבחת את כל ההשקעה של חברת דייס בפיתוח, החל מסאונד וכלה בגרפיקה, בהתאם למנוע עליו רצים משחקי באטלפילד האחרונים. הבעיה הגדולה היא שהמעריצים שחלמו על המשך בדמות Battlefront III, יכולים להמשיך לחכות.

מספר המודים המצומצם במשחק, מוגבל ומגיע לידי מיצוי בשלב מוקדם של החוויה. חוויית ההרג והשימוש בנשקים אינה מספקת לכאלה שרגילים לשחק משחקי יריות ברשת.

אתם מוזמנים גם לצפות בביקורת הוידאו שהעלה וידאו-גיימר, ביקורת ששופכת אור על כל מה שיש למשחק להציע ואיפה הוא נופל. הביקורת מלווה בגיימפליי מתוך המשחק:

Star Wars Battlefront ישוחרר מחר (ארה"ב), יום שלישי, 17 בנובמבר, לקונסולות PS4/XONE וגם למחשב. אלינו הוא יגיע ב-19.11

[divider]

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מקווה שזה לא יהיה ככה בכל הביקורות כי באמת שהמשחק הזה נראה מצוין

יש להם ביקורות טובות לוידאו גיימר. אם זה הציון שנתנו למשחק אז הוא לא יצליח כמו שחשבו וחבל

Scroll to Top