Far Cry: Primal הוא "משחק יפייפה ועמוק"

far-cry-primal-TIGER

מנכ"ל יוביסופט שיתף את המשקיעים בהבטחות ופרטים על שני המשחקים הגדולים הבאים של החברה

יוביסופט מחממת מנועים לקראת שני המשחקים הגדולים הבאים שלה, Far Cry: Primal ו-Tom Clancy’s The Division שישוחררו בפברואר-מרץ, 2016. במהלך שיחה עם המשקיעים בנוגע לתוצאות הכספיות של החברה, נידב מנכ"ל יוביסופט, איב גילמוט כמה פרטים מעניינים.

בנוגע ל-Far Cry: Primal, גילמוט ציין שסרטון החשיפה זכה ליותר מ-16 מיליון צפיות תוך עשרה ימים, מה שהופך אותו לסרטון הנצפה השני הכי גדול של יוביסופט השנה. עוד הצהיר גילמוט כי משוב מהגיימרים והמעריצים של הסדרה להגדרת עלילתו בתקופת האבן, היה "חיובי באופן גורף" עד כה.

Takkar FAR CRY PRIMAL

על פי מדד נילסן, שהיא מערכת מדרוג צרכנים (NMR), אחוז הגיימרים המתכוונים לרכוש את Far Cry: Primal הוא גבוה ועומד על 60% יותר מזה של Far Cry 4. גילמוט גם רומז כי ההשקה של המשחק לא הולכת להחזיר זכרונות מרים לגיימרים, וציין כי המשחק יושק במצב "טוב מאוד," וכי מדובר ב:

משחק יפייפה שמשלב משחקיות עמוקה

לא רק פאר קריי זכה להבטחות, אלא גם Tom Clancy’s The Division, שצבר עד היום יותר מ-100 מועמדויות ופרסים, והוא זוכה להבעת אמון גורפת מצד הקמעונאים שיודעים להגיד מתי משחק זוכה להתעניינות יתר, ומתי לא.

דיביז'ן, "רמה גבוהה מאוד"
דיביז'ן, "רמה גבוהה מאוד"

גיימרים הולכים להיות "כל כך שמחים" מהחוויות החדשות שהם הולכים לחוות בבטא של המשחק, שכן, הפיתוח במצב מאוד מתקדם ומדובר במשחק "ברמה גבוהה מאוד".

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נקווה שלא יפקירו את המחשב עם פורט גרוע ועדין אני לא מבין למה הם קראו למשחק פאר קרי אם בטח לא יהיה שם נשק אחד נורמלי הרי כל הרעיון של פאר קרי זה יריות ואקשן באיזור ג'ונגל או משהו כזה בסגנון
טוב נקווה שיצא מזה משהו טוב

באמת נקווה לטוב.

מאז שהם שידרגו את היופליי, אני צריך להיכנס פעמיים-שלוש לפארקריי 4 עד שהוא עולה ולא קורס בגלל הקליינט שלהם. סתם מוציא לי את החשק לשחק.