"Uncharted 4 הוא סופו של עידן"

uncharted-4-a-thiefs-end

בחברת נואטי-דוג מכינים אותנו לקראת הפרידה מהגיבור הבלתי מעורער של הסדרה, נייתן דרייק. זה לא אומר שהסדרה נגמרת

Uncharted 4: A Thief's End מייצג את סופו של עידן לאולפני Naughty Dog, כך על פי ניל דרוקמן, מעצב ראשי ומנהל שותף באולפן שדיבר על פרידה מנייתן דרייק. בגיליון האחרון של מגזין הפלייסטיישן הרשמי התראיין דרוקמן ואמר:

אנחנו מקבלים יותר ויותר תחושה שזה בהחלט סופו של עידן עבורנו כאולפן. אנחנו כבר עם זיכיון זה כמעט עשר שנים מראשית כל הדרך עד לנקודה זו.

דרוקמן ציין גם שלאולפן אין יותר מדי זמן להתעכב על תחושות נוסטלגיות ורגשות למשחקים, בעיקר בגלל העובדה שהאולפן תמיד עסוק בלפתח משחקים. דרוקמן גם גילה כי לאחר שהוא וברוס סטריילי נדרשו למצוא פתרון עלילתי לאחר עזיבתה של איימי הניג במרץ 2014, הם החליטו לשנות את הסיפור באופן משמעותי.

פרידה, אבל לא סופית

4 Uncharted שמבטיח להיות שונה מקודמיו, הוא הכותר האחרון בסדרה בו יככב נייתן דרייק (המכונה "נייט"). עם זאת, כשמיליוני העותקים שסדרת Uncharted מצליחה למכור בכל פעם מחדש, קשה לראות איך האולפן או חברת סוני יעיזו לנטוש זיכיון כל כך גדול ורווחי.

UNCHARTED 4-A THIEFS END

במקור היה אמור  4 Uncharted לצאת השנה, אך לאחר דחייה של המשחק, כתוצאה מחילוקי דעות באולפן בנוגע לסופה של עלילת נייתן דרייק, הוא אמור להגיע אלינו בחודש מרס 2016, בלעדית ל-PS4.

משהו בכל זאת כן יגיע השנה, וזה הבטא למצב מרובה משתתפים של המשחק שתגיע בחודש דצמבר. נעדכן בקרוב.

מקור: GamesRadar

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות