יוביסופט מכריזה על "יוביסופט קלאב"

https://www.youtube.com/watch?v=PE3J9wvz16w

מיתוג מחדש ליופליי? שירות התגמולים החדש של חברת יוביסופט נקרא "יוביסופט קלאב", שמוכרז באמצעות טריילר וצפוי להיות באוויר לקראת סוף השנה הנוכחית לכל הפלטפורמות

"יוביסופט קלאב", השירות החדש שחברת יוביסופט הכריזה עליו באופן מפתיע, יאפשר לגיימרים להרוויח נקודות XP, תגים ויחידות מטבע במשחקי החברה. את יחידות המטבע יהיה ניתן להמיר בחנות של יוביסופט לתכנים ותוספות למשחקים, השתתפות בגרסאות בטא, כל מיני "גודיז" שמקבלים בדרך כלל במהדורה מוגבלת, או גם הנחות בחנות.

השירות, שעל פי האתר הרשמי שלו הוא חינמי לגמרי, נשמע דומה למה שהפלטפורמה הקיימת של יוביסופט עושה, Uplay, שגם מאפשרת לשחקנים להרוויח יחידות מטבע ולפתוח בונוסים ותכנים על ידי מילוי דרישות מסוימות במשחקים, כך שקשה כרגע לקבוע האם השירות החדש הוא אלטרנטיבה שתחליף את יופליי או שירות משולב.

יוביסופט טרם הודיעה ​​מתי Ubisoft Club יושק או איך השירות מתקשר עם התוכניות של Uplay. הטריילר למעלה מבקש ממשתמשים להירשם לשירות "עכשיו", למרות שהשירות עדיין לא פעיל, כך שצפו לבטא לשרות החדש שתיפתח בקרוב.

Assassins Creed Syndicate 2015
יהיה מענין לראות אם ההכרזה על השירות החדש קשורה לאחד המשחקים הגדולים של יוביסופט השנה, שישוחרר בשישי הקרוב, Assassin’s Creed Syndicate .

[divider]

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות