שבוע הגיימינג בפריז: Horizon: Zero Dawn מקבל הדגמה חדשה

Horizon: Zero Dawn, משחק הפעולה הרפתקאות הבלעדי ל-PS4 מקבל הדגמה חדשה ומבטיחה

סוני הציגה היום בתערוכת המשחקים בספריז הדגמה חדשה למשחק הבלעדי והמצופה, Horizon: Zero Dawn, אותו מפתחת יוצרת משחקי קילזון. בסרטון הדגמה החדש שראינו, אלוי (Aloy), הגיבורה שלנו שהיא בת לשבט אינדיאני מנסה לצוד את היצורים באמצעות שימוש בנשק בסיסי, חץ וקשת. היצורים בסרטון החדש נקראים "Grazers" שבתוך מיכל שעל גבם, נמצא משאב מיוחד.

אלוי (Aloy), הדמות הראשית, בת לשבט אינדיאני
אלוי (Aloy), הדמות הראשית, בת לשבט אינדיאני

בהדגמה שלמעלה ראינו גם קרב בוס בו Aloy עושה שוב שימוש בחץ וקשת כדי להכניע את היצורים, ואחר כך לבזוז את גופותיהם של בהמות המרעה. הבזיזה שהוצגה נועדה לציין לנו שהמשחק יכיל מערכת קראפטינג, כך שמאוחר יותר במשחק נוכל ליצור דברים כמו נשקים או מגנים.

Horizon: Zero Dawn (בואו נקרא לו בקיצור "הורייזן") הוא משחק הרפתקאות-פעולה עם אלמנטים של RPG שעלילתו מתרחשת בעוד אלף שנים בעתיד, ומציגה עולם שנכחד, ששולטים בו דינוזאורים, או ליתר דיוק, "מכונות חיות" שהם רובוטים ענקיים ומשוכללים עם שריון מתכת ועור.

מאז שהורייזן נחשף לראשונה במסיבת העיתונאים של סוני בתערוכת E3 2015, הוא מצליח לצבור הייפ אדיר וציפייה גדולה משחקני ה-PS4. גם לסוני יש תכניות גדולות עבור הזיכיון החדש, עליהן תוכלו לקרוא כאן.

הורייזן מתוכנן לצאת מתישהו במהלך 2016, בלעדי ל-Playstation 4. תאריך יציאה רשמי עדיין לא הוכרז.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה טוב..