קוז'ימה עזב סופית את קונאמי. החברה בתגובה: "הוא יצא לחופשה"

Why-Did-Hideo-Kojima-Leave-Konami

יוצר מטאל גיר סוליד יצא מדלת משרדי קונאמי בפעם האחרונה בהחלט מאז שנות השמונים העליזות וקיים מסיבת פרידה צנועה. בקונאמי לא יודעים שהיה כזה טכס ומבחינתם הגאון המוכשר יצא לחופשה

על פי דיווח של האתר "ניו-יורקר", יום שישי, ה-9 באוקטובר, הוא היום בו הידאו קוג'ימה עזב את משרדי חברת Konami אשר בטוקיו, חברת משחקי הוידאו בה הוא עבד משנת 1986.

טכס הפרידה, על פי אחד ממאה האורחים שנכחו בו, התקיים ב-Kojima Productions, הסטודיו הביתי של קוג'ימה, ועל פי אותו מוזמן שנכח במקום אך סירב להזדהות, היתה "פרידה שמחה מהולה בעצב".

מי שלא נכח באירוע הוא הידקי הייקאווה, נשיא חברת קונאמי, וגם המנכ"ל שלה, סדאקי קניושי, אך כמה מעמיתיו של קוג'ימה מאולפנים אחרים הופיעו כדי לחלוק כבוד, כמו גם רבים מהאנשים שעבדו איתו על הפרוייקט המדהים האחרון שלו, "Metal Gear Solid V: The Phantom Pain".

מטאל גיר סוליד קוגימה

האתר kotaku שדיווח בעבר כי החוזה של קוג'ימה עם חברת קונאמי מסתיים בדצמבר הקרוב, דיווח בלילה שעבר כי בחברה מכחישים שהוא עזב וטוענים שהוא עדיין עובד בה ונמצא בחופשה, ולא מודעים לטכס הפרידה הצנוע שקיים:

נכון לעכשיו, קוג'ימה עדיין עובד בחברה, הוא וצוות הפיתוח מסיימים את הפיתוח של מטאל גיר סוליד 5 ולוקחים חופשה

מטאל גיר סוליד 5, שעלילתו מתרחשת באמצע שנות השמונים, בדיוק בתקופה בה החל קוג'ימה לעבוד בקונאמי, מכר על פי דיווחים לא רשמיים יותר משני הבלוקבאסטרים הגדולים של הקולנוע השנה ("הנוקמים: עידן אולטרון"ו-" עולם יורה").

השמועות אודות התפטרותו של קוג'ימה מחברת קונאמי נבעה על פי מקורות המקורבים לחברה, גם מביטול החידוש למשחק Silent Hills, בו היה מעורב, ובעיקר מסכסוך שהחל לפני יותר משנה כשקוג'ימה לא היה מוכן לשחרר את המשחק (הראשי) בזמן כפי שקונאמי רצתה, והעדיף לדחות אותו כדי לשחרר משחק שלם יותר (תודה!). עלות הפקת MGS5 אגב, עמדה על 80 מיליון דולרים.

הסכסוך עלה מדרגה כשקונאמי הכריזה שהיא זונחת את שוק הגיימינג המסורתי והולכת להתמקד בשוק המובייל, דיווחים על יחס משפיל לעובדיה רק החריפו את האווירה, וקוג'ימה, איש חכם, הבין שזה הזמן ללכת. המשך יבוא…

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בטעות כתבתם "טכס" במקום טקס בתחילת הכתבה

בעברית אפשר להשתמש בשתי המילים טקס וטכס. אתה מוזמן לבדוק 🙂