Far Cry: Primal הודלף לרשת ויקח אותנו לעידן הקרח

NEXT-FAR-CRY

שמו של הכותר הבא בסדרת פאר-קריי הודלף בטעות על-ידי ציוץ מוקדם מדי בטוויטר של IGN טורקיה. שמו הוא Far Cry: Primal ואם השמועות נכונות, הוא ייקח אותנו לתקופה פרהיסטורית

בזמן שיוביסופט העלתה סרטון הכרזה בשידור חי, שנכון לרגע כתיבת שורות אלה, עדיין לא עלה לאוויר אלא ממתין לאישור, ציוץ בטוויטר של IGN טורקיה (תמונה באם יימחק) חשף את שמו – Far Cry: Primal. הלינק בטוויטר הוביל לכתבה ראשונה על המשחק שכללה גם מידע על העלילה, אך העמוד הוסר וחשבון הטוויטר הושעה.

האתר Kotaku מדווח כי עלילת המשחק תתרחש בעידן הקרח והמשחק יכלול ממותות, נמרים, ובעלי חיים פרהיסטוריים אחרים, ויכיל קרבות שבטיים באמצעות קשתות וחניתות. מלבד זאת, אין כרגע מידע על המשחק הבא בסדרה, וגם השם שדיווחנו עליו בסופשבוע (‘Far Cry: Sigma’) ושהופיע בבסיס הנתונים של סטים, לא בטוח שמתקשר לפאר-קריי פריימל. במקביל, גם הטוויטר הרשמי של יוביסופט החל לצייץ טיזרים לקראת ההכרזה, בליווי סיסמאות כמו: "עם החשכה מגיעה הסכנה" ואפילו סרטון קצר באורך 15 שניות, "תחשבו גדול יותר":

ההישרדות היא נצחית

התמונה הראשית בסרטון מציגה חיות פרא ודמויות של לוחמים עתיקים האוחזים בכלי נשק עתיקים, כך שאם כל זה נכון, מדובר בצעד אמיץ, אדיר ומבורך מצד יוביסופט שללא ספק ירענן את הסדרה.

https://www.youtube.com/watch?v=eAQmt-60nUY

אבל, כדאי שנמתין לסטרימינג של יוביסופט שייחל בקרוב, על מנת לקבל את ההכרזה הרשמית.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה?! כל הקטע שלו היה יריות מגוף ראשון לדעתי זה יהרוס את המשחק…

אוה זה הולך להיות אדירררר

לא לא לא לא לא לא, כל מה שאהבתי במשחק זה שהיה יריות גוף ראשון אבל לא קלאסי, אלה אם כל התוספת של ההישרדות וחשיבה. זה יהיה משחק נהדר אבל לא קשור לשאר לצערי

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x