צפו בסרטון הלייב אקשן המדהים ל-Fallout 4

מישהו אמר סרט על Fallout ולא קיבל? ובכן, סרט עדיין לא, אבל עכשיו יש לכם קצה חוט שיכול לתת לדמיון שלכם להשתולל, אולי יום אחד…

הפרסומת אומנם באורך דקה, כאופייני לפרסומות טלוויזיה מהסוג הזה, אבל מה שלא אופייני בה היא רמת ההשקעה באפקטים מיוחדים והסטים שבהם השתמשו, מה שמזכיר יותר פרסומת לסופרבול מאשר פרסומת שגרתית בטלווזיה, אין ספק שבת'סדה לא מסתפקת בהייפ הגבוה שגם ככה המשחק מקבל, אז היא נותנת השקעה מאסיבית בטריילר כזה בדומה לרמת ההשקעה שמיקרוסופט משקיעה בכל כותר היילו עם טריילרים מצולמים מאוד מרהיבים (כמו Deliver Hope של Halo Reach המאוד מספק)

https://www.youtube.com/watch?v=k3IlHBBGCIw

אז זה כן נותן חשק לסרט, אבל האם באמת יכול להיות אחד כזה? היה לפחות ניסיון אחד עם אולפן הוליוודי בשם Dark Horse שהפיק את סרטי הלבוי וסרטי עיר החטאים בין השאר, ברנט פרידמן, שכתב את הסרט המבוסס על מורטל קומבט ב1998 כבר התחיל לכתוב דראפטים שכיום התפרסמו באינטרנט, אך Interplay, מפיצת הסדרה דאז, החליטה לחתוך את הפרויקט הרבה לפני שתסריט מלא נכתב.

האם בת'סדה תעשה ניסיון ראשון? זה בהחלט אפשרי, אך כרגע כנראה שזאת לא המטרה, בנתיים אפשר להסתפק בסרט המעריצים הבא, שזכה ללא מעט שבחים בעקבות ההשקעה שנעשתה בו:

https://www.youtube.com/watch?v=np531fzqWAY

בכל אופן הגיע הזמן ללבוש את הסרבל הכחול שקיבלתם ולהתחיל להצטייד בנשק, מזון ובחבר הכי נאמן שלכם, כי 4 Fallout הולך לנחות מוקדם יותר מהפצצה האירנית ולהגיע אלינו בעוד פחות מחודש: ב10 בנובמבר.

[divider]

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות