דיווח: נינטנדו החלה להפיץ ערכות פיתוח לקונסולה NX

nintendo-nx- LOGO

Nintendo NX היא קונסולה ראשית שתשלב עם קונסולה ניידת, כך על פי דיווח חדש שטוען כי ערכות פיתוח למפתחים כבר נשלחו

הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי נינטנדו החלה לשלוח ערכות פיתוח תוכנה (SDK) לקונסולת המשחקים הבאה שלה, NX. ערכות אלו נשלחו למפתחי צד שלישי שלא פורטו, כדי שיוכלו לבחון אותן על משחקים קיימים שלהם או שיוכלו ליצור חדשים שירוצו על הפלטפורמה הקרובה.

נינטנדו אמנם סירבה להגיב לידיעה, אך האנליסטים משוכנעים שה- NX תושק בשנת 2016. אחד מהם הוא האנליסט דיוויד גיבסון שאמר ל- WSJ שזה נראה סביר שנינטנדו תשיק את NX בשנת 2016 "בגלל הרכות של 3DS ו-Wii U."

חברת צד שלישי בולטת אחת שמאוד סביר שהגיעה לידיה ערכת פיתוח של NX היא Square Enix, שביולי האחרון הכריזה (ואח"כ הסתייגה) כי ​​Dragon Quest X ו-Dragon Quest XI מפותחים גם ל-NX.

שבבים מובילים בתעשייה

המקורות של WSJ טוענים שה- Nintendo NX עדיין בשלבי הפיתוח והקונסולה תגיע בשתי גרסאות, גרסה אחת ראשית, וקונסולה אחת לפחות שתהיה ניידת ותוכל להשתלב עם הקונסולה הראשית. נעשה שימוש בדיווח במשפט "שבבים מובילים בתעשייה" במכשירים הבאים, כך שניתן להניח שייאפשרו לגרפיקה ולפונקציונליות טובים יותר.
נינטנדו NX

נינטנדו הכריזה באופן רשמי על Nintendo NX במרס 2015, לצד החדשות על כוונותיה להיכנס בצורה חזקה לשוק המובייל: טלפונים חכמים וטאבלטים, באמצעות שותפות עם ענקית משחקים ניידת DeNA.

נינטנדו תקיים תדרוך לקראת הדו"חות הכספיים שלה ב-28 באוקטובר שבו היא עשויה לחלוק מידע חדש על ה-NX.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מקווה בשבילם שלא ייצא עוד WII