מה הסיפור של בלאק אופס 3?

בלאק-אופס-3-עלילה

אקטיויז'ן שחררה את הטריילר העלילתי של המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי: עתיד דיסטופי, טרוריסטים, פיגוע, סינגפור, סופר-חיילים ו..כריסטופר מלוני?

בלי לשים לב, אנחנו רחוקים מרחק של חודש ושבוע מהמשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי, Call of Duty: Black Ops III. גיימרים שניסו את הבטא של המשחק, ששוחררה לכולם בחודש שעבר, יודעים כבר בערך למה לצפות ממצב מרובה המשתתפים של המשחק, וזה הזמן של אקטיויז'ן לנדב לנו פרטים חדשים על מצב הקמפיין של המשחק, זה שלא יגיע לשחקני PS3/X360.

בלאק אופס 3 מתרחש בעתיד דיסטופי, שנת 2065, 40 שנים לאחר האירועים של בלאק אופס 2 בה כמה מדינות ברחבי העולם פיתחו הגנה אווירית מתקדמת ההופכת תקיפות אוויריות נגדן לחסרות תועלת. עיקר הלוחמה בין המדינות נעשה על ידי יחידות מיוחדות של חיילים סמויים הנלחמים מעבר לקווי האויב. המדע והטכנולוגיה בעידן זה שינו באופן קיצוני את הנוף, כמו גם את עתידו של המין האנושי.

סופר-חיילים

הטכנולוגיה הצבאית התקדמה לנקודה שבה רובוטיקה משחקת תפקיד מרכזי במלחמה, וסופר-חיילים פותחו ואומנו כדי להילחם בשדה הקרב. בני אנוש הגיעו לנקודה שבה הם נחשבים ליותר מכונות מאשר בשר ודם. כתוצאה מכך, מתעוררות ספקולציות ופחד מהשתלטות רובוטית אוניברסלית בסופו של דבר. בלאק אופס 3 יעקוב אחר צוות של חיילים בעלי יכולות מתקדמות. צפו:

הסרטון החדש מציג הבזקים מהפיכות ואסונות שהתרחשו בעולם, ושופך מעט אור על החיילים המתקדמים של המשחק ועל הדילמות שהטכנולוגיה החדשה מעוררות. מלבד קרואו (crow) שמגיח בהבזקים בסרטון, עדיין אין מספיק מידע על הדמויות הראשיות במשחק. ובכל זאת,

שימו לב לדמות מעניינת שמגיחה בסוף הסרטון, דמות משנית ולא מוכרת שדומה באופן חריג (ויזואלית וגם בקול) לשחקן כריסטופר מלוני, שידוע בעיקר בזכות השתתפותו בסדרות "חוק וסדר: מדור מיוחד" ו"אוז".

כריסטופר מלוני?
כריסטופר מלוני?

קול אוף דיוטי: בלאק אופס 3 ישוחרר ב-6 בנובמבר לקונסולות PS3/PS4, XB1/X360 וגם למחשב האישי.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נכון! דומה לו קופי והוא שחקן אדיר!
כתבה מעולה גיימפרו

סיימון שמתה לב נראה שילוב של העתיד עם תקופה ישנה כשאני רואה Tiger 2 עובר דרך הקיר זה מלחמת העולם השנייההמלחמה הקרה

אולי נזכה לאיזו משימה היסטורית, אבל אני מניח שהבלחות ממלחמות שקדמו לעידן של המשחק, יוצגו בקטעי וידאו כסצנות מעבר או פרזנטציה.