הכירו את הדמויות הראשיות במצב הזומבים של בלאק אופס 3

Black-Ops-3_Logo

הפרולוג למצב הזומבים "Shadows of Evil" בקול אוף דיוטי הבא נראה משכנע. 4 הדמויות הראשיות בו רצחו מישהו בחייהם, והגאולה שלהם היא הרג של זומבים

אקטיויז'ן שחררה טריילר חדש שמוקדש למצב הזומבים במשחק בלאק אופס 3, שזכה לשם "Shadows of Evil", ומתמקד בארבעת הדמויות הראשיות אותם מגלמים ג'ף גולדבלום, הת'ר גרהאם, ניל מקדונו, ורון פרלמן.

הסרטון החדש הוא פרולוג ל"סיפור" של מצב הזומבים החדש, שיתרחש בשנת 1940, ובו מגלים איך כל אחת מהדמויות רצחה מישהו לפני שהפכה להיות מכורה להריגת זומבים.

Black Ops III Zombies Shadows of Evil

דמותו של פרלמן, למשל, הוא מתאגרף שהרג את יריבו בזירה. גולדבלום, הרג את אשתו בגלל חובות. בחלק השני של הווידאו, נצפים הארבעה שותים משהו בבר אפלולי ואז, "איש צללים" מסתורי מציע להם גאולה, הכוללת, ניחשתם נכון: הריגת זומבים:

הסגנון והביצוע במצב הזומבים של בלאק אופס 3 נראה עד כה מבטיח, כך שאם יימאס לכם מדי פעם ממצב המולטי של המשחק, וכלו להתחבר לכמה חברים ולהשתעשע עם זומבים.

להזכירכם, אקטיויז'ן תעלה מדי יום שישי ועד לסוף חודש זה, סדרת סרטוני בלאק אופס 3 בשם "Black Ops Fridays", שישודרו בערוץ היוטיוב הרשמי של המשחק, ויחשפו פרטים חדשים על המשחק עד לשחרורו.

קול אוף דיוטי: בלאק אופס 3 ישוחרר ב-6 בנובמבר לקונסולות ולמחשב.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x