מה חושב קניה ווסט על משחקי מובייל?

קניה ווסט

קניה ווסט לא חוסך במילים חריפות ו"ברכות" חמות בסדרת ציוצים בטוויטר על תעשיית משחקי המובייל ובמיוחד על מודל המיקרו תשלומים שלהם.

זמר הראפ המפורסם קניה ווסט, שהופיע החודש בישראל באיצדיון רמת גן, הביע את מורת רוחו בסופשבוע האחרון בנוגע לחברות המשחקים המפתחות משחקי מובייל ששותלות במשחקיהן מודל מיקרו תשלומים.

כמו לכל אומן מפורסם וידוע, גם לווסט יש כמובן חשבון טוויטר בו הוא מצייץ את דיעותיו ומשתף את חייו עם 15 מיליון העוקבים שלו, ובסדרה של ציוצים הבהיר ווסט את עמדתו בנוגע למודל המיקרו תשלומים הזה במשחקים, ועל ההשפעה הרעה שיש לזה לכיס כשמדובר בילדים. הוא לא חסך במילים:

קניה ווסט טוויטר

יש משהו בדבריו לדעתכם, אם נקצץ מהטקסט את שלל הקללות? רק מזכירים לכם שיש לו בקנה משחק בפיתוח ולאשתו, קים קרדשיאן יש משחק מובייל עם מודל תשלומים דומה…

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נהייתם צהובון עכשיו? אני נכנס לאתר כל יום ועוד לא ראיתי דבר כזה. מה זה השטויות האלה???

היי נמרוד, אנחנו משתדלים כמה שפחות להצתהב. במקרה הזה, זמר הראפ המפורסם מביע כעס על מה שרובנו מרגישים שקורה היום במשחקי מחשב וגם במובייל. הצורך לשלם על תוספות .

בברכה.

טיפש לא פחות מאשתו

טיפש למה? זה שהסגנון שלו לא "מעודן" לא אומר שהוא לא צודק. משחקים בתשלום כבר יותר זולים ממשחקים בחינם. זה נראה לך הגיוני שתהיה אופציה לשלם 300 שקל על 100 מטבעות זהב (או כל שטות אחרת)?

ואין יותר נכון מהציטוט הראשון שלו. זה ילד בן שנתיים, למה כדי להמשיך לשחק ההורה צריך לשלם כסף על משחק "חינמי"? זו פשוט עבודה בעיניים ומסחטת כסף.

צודק מאה אחוז זה למה אני לעולם לא אשלם עבור מיקרו תשלומים.
300 שקל עבור 100000 מטבעות במשחק שעולה 1000 שקל לפתח זה מוגזם בטירוף וכבר ראיתי מקרים כאלו.
240 הגיוני עבור עותק משחק מלא שלקח שנים לפתח ומאות מיליוני דולרים של השקעה.