מיקרוסופט רכשה את חברת Havok

Microsoft-has-acquired-Havok

מיקרוסופט הודיעה על רכישת חברת Havok, המספקת מוצרי פיתוח שונים למשחקים, ושהיתה בבעלות אינטל.

חברת Havok, שבטח נתקלתם בלוגו שלה במשחק כזה או אחר, נוסדה בשנת 1998 באירלנד, במטרה לספק כלי עזר מתקדמים לפיתוח משחקים. המוצר הבולט שלהם הוא מנוע הפיזיקה, שנקרא Havok Physics. המנוע שיצרה החברה היה בשימוש במעל ל-600 משחקים שונים במהלך השנים על שלל הפלטפורמות הקיימות בינהם Half-Life 2, Fallout 3, Call of Duty ועוד רבים וטובים אחרים.

אינטל קנתה את החברה בשנת 2007 וכעת מיקרוסופט, שכחלק מהרצון שלה לבסס את עצמה עוד יותר בענף המשחקים, לקחה אליה את השליטה בחברה. ל-Havok יש הסכמי שיתוף פעולה עם כמה מהמפיצות הגדולות בשוק, בניהן יוביסופט, בת'סדה, סוני, נינטדו, EA ומיקרוסופט עצמה, מה שנתן לה את האפשרות להטמיע את המנוע שלה במשחקים רבים עם שמות גדולים.

בבלוג הרשמי של מיקרוסופט נכתב:

אנחנו מקבלים בברכה את Havok למשפחת מיקרוסופט ואנחנו נמשיך לעבוד עם המפתחים כדי ליצור חווית גיימינג נהדרת, ונמשיך את שיתוף הפעולה של Havok עם השותפים הקיימים שלה. אנו מאמינים שהכלים שיצרה Havok, יהוו תוספת פנטסטית לכלי-הפיתוח שלנו ביניהם, DirectX 12, Visual Studio ו-Microsoft Azure.

https://www.youtube.com/watch?v=iiRR6DtR1z8

מיקרוסופט ממשיכה במסע הקניות שלה, ואחת הרכישות האחרונות הגדולות שלה היא זיכיון מיינקראפט (ב-2.5 מיליארד דולר). החברה הודיעה שגם אחרי הרכישה תמשיך Havok למכור שירותים וכלים לתעשייה, אפילו לסוני.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x