Star Wars Battlefront: הבטא תצא לדרך בתחילת אוקטובר

Star Wars  Battlefront  Just Announced

מאז הכרזתו הרשמית של Star Wars Battlefront בחודש אפריל, ההייפ למשחק הזה שהתעצם בעיקר אחרי מצגת הגיימפליי הראשונה שלו ב-E3, ממשיך לשמור על גובה ככל שמתקרבים להשקה.

באותה מצגת, נחשף מצב המשחק "Walker Assault" בו הרכבים המהלכים המאסיביים ממלחמת הכוכבים תוקפים בסיס של המורדים. מצב משחק זה אושר לבטא המתקרבת של המשחק, שתתרחש במפת Hoth המפורסמת בקרבות אונליין של עד 40 שחקנים.

הבטא הוכרזה לשלושת הפלטפורמות: מחשב, PS4/X1, אך EA לא חשפה מתי בדיוק היא תחל, אלא ציינה "תחילת אוקטובר". היא גם לא ציינה אם יהיה מדובר בבטא פתוחה לכל השחקנים או סגורה, או כזו שתוענק למי שהזמין את המשחק מראש בלבד. בכל אחד מהמקרים, תשחקו לבטח דרך Origin.

The Star Wars Battlefront Beta is Coming Early October

תהיה גם אפליקציה

בנוסף, הכריזה EA כי למשחק תצורף אפליקצייה עבור מכשירי iOS ואנדרואיד, שכוללת את משחק קלפים אסטרטגי "Base Command" שיאפשר לשחקנים לבדוק את הנתונים הסטטיסטיים וההתקדמות שלהם, לתקשר עם חברים, ולהרוויח נקודות זכות במשחק כמו נשקים ומשאבים אחרים ונכסים.

מה שכן, יש סימנים לכך שאנחנו בפיתחו של עידן הבטות למשחקי יריות, אחרי הבטא של בלאק אופס 3 ובעוד חודש הבטא לבאטלפרונט, זוהי התחלה מבטיחה.

Star Wars Battlefront ישוחרר ב-17 בנובמבר השנה, ל-PS4, Xbox One ומחשב.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x