יוצרת GTA על הסרט של ה-BBC: "שטויות אקראיות, חסרות בסיס"

gta vice city

בי.בי.סי שידרה לפני יומיים לראשונה את סרטה על יוצרת אחת מסדרות המשחקים הפופולריים בעולם, GTA, ולרוקסטאר יש בהחלט מה לומר בנידון

הסרט, "The Gamechangers", שנפתח עם דיסקליימר המבהיר כי לא ניתן אישור ממפיקי המשחק, הינו סרט דוקו-דרמה המבוסס על הקרב המשפטי בין עורך הדין ג'אק תומפסון לבין רוקסטאר. אם תשאלו את רוקסטאר, הם לא מרוצים מאיך שהקרב מתואר.

90 דקות של סרט לא הציגו אף צד באור חיובי, הוא התמקד בחזונותיו של עורך הדין תומפסון שרישיונו נשלל ובגישה החולת-עבודה והאובססיבית של הבוס ברוקסטאר, דן האוזר. מהחברה ירו פעמיים לכיוון ה-BBC דרך טוויטר, כשהם לועגים לתוכן הסרט עם השוואתו לסרטים הזולים שמפיקים עבור ילדים.

 

 

bbc-two-logo

לפני כחצי שנה רוקסטאר היו במצב 'היכון' לתביעה כנגד תאגיד השידור הבריטי כדי להגן על סימן המסחר שלה. דיסקליימר נוסף אומר שלמרות שהסרט מבוסס על מקרים אמיתיים, הרבה אירועים קיבלו 'דחיפה' בשביל אפקט דרמטי.

רוקסטאר לא היו הבודדים בלעג לתוכנית, שבה כיכבו דניאל רדקליף (בין היתר שיחק את הארי פוטר) בתור סאם האוזר וצ'ט מ"מדע מוזר" בתור תומפסון. אנשי צוות של "DMA Design" בעבר, השם הקודם של אולפן רוקסטאר נורת', ומפתחים אחרים הביעו גם הם ביקורת נוקבת על הסרט.

סטיב המונד שעבד ב-DMA צייץ על הדרך בה יצרו את המשחקים הראשונים במשחק, למרות שהדרמה של ה-BBC התבססה על סביבת הפיתוח של GTA San Andreas, שפותח שמונה שנים לאחר מכן, באומרו:

GTA נוצר ב-1996. כולם לבשו את הבגדים שלהם ולא את הבגדים הממותגים של החברה!

אולי משחק ה-GTA הבא יכלול את ה-BBC כשהם יוצרים סרט על יצירת ה-GTA? לא פוסלים כלום, והסרט? כנראה יישאר מאחור ויישכח.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות