התרומה של הגיימרים

GREENHEART

היום, רבים יגידו שהמצב בעולם יותר טוב משהיה פעם, אך יש כאלו שלא שפר מזלם, והם זקוקים לעזרה. מה אנו בתור גיימרים יכולים לעשות?

בשנים האחרונות ישנם שירותים שצברו תאוצה כמו האמבל באנדל, אך יש עוד כל מיני מקומות שונים לתרום בהם מכספינו, הרי מה יותר כיף מלגרום לאדם אחר להרגיש יותר טוב? להלן רשימה, כתבו בתגובות עוד אופציות אם אתם יודעים על עוד:

יוצרי Game Dev Tycoon, בשמם, Green Heart Games, החליטו לגייס כספים עד העשירי לאוקטובר, עבור עזרה הומניטרית לפליטים והמהגרים הלא חוקיים שנכנסים לאירופה בהמוניהם. גיוס הכספים נעשה בעזרת המשחק הבודד שלהם נכון לעכשיו. כאן ניתן לקנות את המשחק במחיר המלא, 9.99$, וניתן להוסיף כך שהסכום יהיה עד 5,000$, ו-100% מהרווחים עד אותו התאריך ילכו למטרת התרומה.

CHILDS PLAY

הם התחילו ב-2003, ומאז הם עדיין מחוייבים לשפר את חייהם של ילדים בבתי חולים בעולם עם צעצועים ומשחקים, מאז שהתחילו, נכון לרגע הכתיבה, הצליחו לגייס Child's Play לא פחות מ-35,025,993$. Child's Play מגשימים חלומות לילדים חולים עם צעצועים פיזיים, משחקי וידאו, ספרים ודברים נוספים שהילדים אוהבים. כאן ניתן לתרום עם פייפל ולאנשים בקרבת בית חולים שעובד עם הארגון ישנה האפשרות לתת מתנה עם אמאזון.

ExtraLifeSony

Extra Life התחילו בעקבות סיפור לא קל של גברת צעירה בשם ויקטוריה אנמון, את הסיפור המרגש, והקשר למשחקים, ניתן לשמוע בסרטון בן 13 דקות כאן, בשפה האנגלית:

כיום Extra Life עובדת עם "Children's Miracle Network Hospitals", רשת בתי חולים לילדים המפעילה עשרות בתי חולים בארצות הברית. ניתן לתרום ל-Extra Life כאן. הם גם עבדו בשנת 2013 עם סוני.

HUMBLE BUNDLE

Humble Bundle, כנראה רובכם מכירים, אך בכל זאת. נותר יום בודד בהאמבל באנדל להצעה נחמדה לקהילה, "Humble Total War Bundle" הבאנדל הבסיסי כולל את הקולקציה של Medieval 2, ויקינגים – מיוצרי טוטאל וואר, קולקציית Shogun הראשון, פס הקול המקורי של רומא הראשון, מפתח גישה לבטא של Total War: Arena פלוס שריון ללוחמים יווניים וקובץ מדפסת 3D של הגנרל לאונידס. לנותנים 10.01 דולר או יותר נכון לרגע הכתיבה, ישנה תוספת של קולקציית Medieval הראשון, קולקציית Empire: Total War, הנחה 66% על המשחק האחרון בסדרה, אטילה, 18,000 זהב ל-Arena בשווי 10$, קולקציית Shogun 2, וקולקציית נפוליאון. ניחשתם נכון, זה לא נגמר: לנדיבים יותר, 15$ יעניקו גישה לרומא 2, כולל הרחבות קמפיין "Wrath of Sparta", Caesar in Gaul" והרחבות המוסיפות אומות חדשות, שבטים נודדים, פיראטים ושודדים. כמו כן, 30$ יוסיף לכם חולצה לחבילה. וניתן לתרום כאן. התורם קובע לאן הולך הכסף, ויכול לחלק אותו בין מפיצת המשחקים, האמבל באנדל ותרומות.

ושיהיה לנו חג סוכות שמח.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחלה כתבה. אני תמיד תורם בהאמבל כל וזה הרגה טובה!