לא רק אייפון 6S: אפל מכוונת לשוק הגיימינג

apple-tv

לצד ההכרזה של חברת אפל וחשיפת האייפונים החדשים, החברה חשפה גם גרסה חדשה של Apple TV שמגיעה עם שלט שמיועד בין היתר לגיימינג. יש למיקרוסופט ולסוני ממה לחשוש?

בסן פרנסיסקו אתמול בלילה, במהלך אירוע מתוקשר כיאה לחברת אפל, הציגה אייפונים חדשים (6S ו-6S פלוס) הכוללים מעבד A9 חדש ו-3D Touch, אייפד פרו, שעון חכם ועפרון מחודד חדש ועל הדרך גרסה חדשה של אפל טי.וי.

נראה שטים קוק, מנכ"ל אפל הנוכחי שטוען בכל שנה שמדובר במכשירים המתקדמים ביותר בעולם, מתחיל להיות רציני לגבי זה שאפל מנסה לשים רגל גם בשוק הגיימינג עם מטרה די דומה לזו שקיימת אצל יצרניות הקונסולה הראשיות: להביא את החוויה לסלון.

https://www.youtube.com/watch?v=wGe66lSeSXg

אפל חשפה גרסה חדשה של מכשיר המולטימדיה-Apple TV שלה שיכול לגשת סרטים, טלוויזיה, מוסיקה, באמצעות פקודות קוליות לסירי, אבל הפעם המכשיר גם ישלב משחקים ויאפשר למשתמשים לשחק במשחקי iOS שלהם על המסך הגדול.

בקרים ושלטים

לצורך כך שיפרה אפל את שלט כך שיוכל לעבוד בדומה לשלט של קונסולת ה-Wii כדי לאפשר תאימות קלה יותר למשחקים. בדומה לשלט Wii המקורי, הבקר יכול לשמש לשליטה ב-Apple TV, ואם תהפכו אותו על הצד הוא ישמש כבקר למשחקים עם משטח מגע בחלקו העליון, וגם חיישנים לבקרת תנועה.

לצד ההכרזה על האפל טי.וי, חשפה אפל גם שלט חדש של חברה צד שלישי, היצרנית SteelSeries עם בקר חדש ומותאם לאפל טי.וי. בשם Nimbus:
Apple-TV-gaming
יצרניות נוספות לבטח יתאימו את הבקרים שלהן לאפל טי.וי. אך כרגע הבקר של SteelSeries מופיע בעמוד ה"גיימינג ועוד" שהעלתה אפל. משחקים שיגיעו בקרוב ל- Apple TV והוכרזו על הבמה הלילה הם דיסני אינפיניטי 3.0 וגיטאר הירו לייב, ביחד עם גרסאות iOS ל-Rayman Adventures וטרנזיסטור.

הדגם העדכני ביותר של Apple TV ישוחרר באוקטובר 2015.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא אפל, כאן לא מקומך

שתתעסק באייפונים, גיימינג זה לא בשבילה