שחקו ב- Evolve בחינם למשך כל הסופשבוע

גיימפליי-evolve

2K מודיעה כי משחק היריות הקבוצתי Evolve יהיה חינמי למשך כל הסופשבוע הקרוב למחשב ול-Xbox One

Turtle Rock, יוצרת סדרת L4D עסוקה בשנה האחרונה עם המשחק החדש שלה,Evolve המבוסס על המנוע הגרפי של קרייטק- CryEngine 3 (קרייסיס 3). משחק הקואופ שנחשף בתחילת שנה שעברה, ומאז ההשקה המוצלחת וציונים לא רעים, אסטרטגיית שחרורי ה-DLC האגרסיבית זכתה לביקורות שליליות מצד הקהילה. כעת מנסה החברה להגדיל את כמות שחקנים במשחק, ויש לה פתרון.

הפתרון הוא נסיון פיתוי חינמי שיאפשר לשחקנים לנסות את המשחק במלואו למשך כל הסופשבוע הקרוב, ואם מצא חן בעיניהם, חלק מהם לבטח ירכשו. במקרה כזה, מבטיחה החברה שכל ההתקדמות וההישגים מהסופ"ש יישמרו למשחק המלא.

Evolve הוא משחק אונליין שיתופי בו עליכם לבחור את אחד מהקלאסים הבאים: Assault, Medic, Support ו Trapper, כשמנגד, שחקן יריב ייכנס לנעליה של אחת מארבע מפלצות וינסה להכריע את הקבוצה האנושית.

הסופשבוע החינמי יחל היום (3.9) למחשב ולאקסבוקס, לא ידוע מה לגבי ה-PS4 כרגע. במהלך הסופשבוע תהיה לכם גישה לארבע מפלצות, חמישה מצבים, שמונה עשרה ציידים, ו-19 מפות, בעוד שה- DLC יהיה זמין לסירוגין ביום שבת ל"Season 1", יום ראשון ל"Season 2".

[button color="green" size="medium" link="http://www.xbox.com/en-US/games/evolve" ]להורדה לאקסבוקס[/button] [button color="black" size="medium" link="http://store.steampowered.com/app/273350/" ]להורדה למחשב[/button]

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אבל איך ואיפה מורידים אותו?????

צורפו לינקים בתחתית הכתבה. מאוחר יותר הערב תוכל להוריד למחשב או לאקסבוקס

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x