מיקרוסופט לא שוללת גרסאות מחשב ל-Quantum Break ו-Scalebound

פיל-ספנסר-מתמנה-לראש-חטיבת-ה-Xbox

למרות שלמיקרוסופט כרגע אין תכניות רשמיות להביא את משחקי ה-Xbox One הבלעדיים שהוצגו בגיימסקום לשחקני המחשב, פיל ספנסר, הבוס הגדול של האקסבוקס לא שולל זאת.

חברת מיקרוסופט מצטיידת לאט אבל בטוח בשלל משחקים בלעדיים לקונסולה הראשית שלה, Xbox One. המצגת של החברה בתערוכת גיימסקום 2015 היתה משכנעת והציגה כמה מהמשחקים המצופים ביותר לתקופת החגים השנה. מלבד טומב ריידר שהוא בלעדי באופן זמני, ויגיע בהמשך גם לשחקני המחשב וכעבור שנה ל-PS4, יש עוד שלושה משחקים גדולים ובלעדיים שגורלם עשוי להפגש עם מחשבי PC.

Scalebound Launches Holiday 2016  First Gameplay

Scalebound, Crackdown 3, ו-Quantum Break של חברת רמדי הותיקה, שהוצגו בגיימסקום, הוזכרו על-ידי פיל ספנסר במהלך ראיון שערך עם המגזין הפופולארי PC Gamer שאמר כי כרגע המשחקים הללו לא מתוכננים למחשב מהסיבה שהפיתוח שלהם החל הרבה קודם לכניסתו לתפקיד, וקודם לחזונו הידידותי עם קהילת המחשב.

במקרה של Scalebound, Crackdown 3, ו-Quantum Break , אתה יודע, רק כדי להיות לגמרי כנה איתך, שהתחלנו את המשחקים האלה לפני שבאמת הסתכלו על ההתרחבות ל- Windows בדרך שאני רוצה להביא מתוקף תפקידי כראש מחלקת האקסבוקס.

ספנסר המשיך ואמר כי ביקש מצוותי הפיתוח של שלושת המשחקים הנ"ל להוסיף פלטפורמה אחרת אך במקרה הזה, הפיתוח היה כבר בשלבים מתקדמים, מה שהיה פוגע בסופו של דבר באיכות המשחקים בהשקה. ובכל זאת הוא הוסיף:

זה לא אומר שהמשחקים האלה לא יכולים להגיע ל- Windows, אבל עכשיו אנחנו בדרך לסיים את המשחקים הגדולים שהצגנו

גרסאות מחשב (פורטים) למשחקים בלעדיים לאקסבוקס הם לא דבר חדש ובלתי אפשרי בימים אלה ובמיוחד כשמערכת הפעלה חדשה של מיקרוסופט בדיוק הושקה (Windows 10).

משחקים כמו Dead Rising 3 ו- Ryse: Son of Rome עשו זאת בשנה החולפת וגם המשחק המחודש Gears of War Ultimate Edition הוכרז ל-PC.

גם גירס המלוטש בדרך למחשב
גם גירס המלוטש בדרך למחשב

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בעצם אמר לא במסווה של "חברה, תראו, ניסיתי בשבילכם"
פוליטיקאי לא רע הבחור.

הלוואי שquantum break יגיע למחשב, נראה משחק מאוד מעניין