הביקורת הראשונה למטאל גיר סוליד 5 כמעט מושלמת

Metal Gear Solid V The Phantom Pain Announcement

מגזין גיימינג צרפתי מעניק למשחק ציון 97/100 ומכתיר אותו בתואר: "משחק ההתגנבות הטוב ביותר עד כה"

בעוד שבוע וחצי בלבד ישוחרר אחד המשחקים היותר מצופים של השנה, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain שהוא האפילוג למשחק MGS V: GZ ששוחרר כבר בתחילת שנה שעברה, ולמרות שהיווה מעין הדגמה או דמו למשחק המרכזי, ועלה בהתאם, הביקורות התייחסו אליו כאל משחק באורך מלא. ככה זה שהציפיות מהגאון קוז'ימה הן בשמיים.

הניקוד הספרדי

ביקורת ראשונה שצצה ברשת למשחק, מגיעה ממגזין הגיימינג הספרדי HobbyConsolas שהעניק למשחק ציון מעולה של 9.7/10 שמהווה סנונית ראשונה ואולי סימן לבאות.

על שער המהדורה של חודש ספטמבר מתנוסס סנייק, גיבורנו המדמם ועל פי הביקורת שתורגמה באתר NeoGAF מעידה על אחד ממשחקי ההתגנבות הכי טובים שניתן למצוא, אולם, למעריצים שמצפים לטוויסטים ולפיתולים בעלילה, התרגום לביקורת מציין כי הם "ישמידו את כל הציפיות בקהילה". מה זה אומר? נדע בטח בהשקה.

 

יתירה מכך, מתרגום נוסף שהגיע מהאתר Reddit נכתב כי לפעמים במהלך המשחק, השחקן יהיה נתון תחת שתי אפשרויות של בחירה, שעשויות להשפיע על אי/ פגישת השחקן עם דמויות מסוימות. יתר על כן, הפסקולים של המשחק מ1980 עלולים לגרום לכם לבכות ולהתרגש והותסריט הולך לרגש את המעריצים עד לכדי דמעות.

סריקה של כל דפי הביקורת מהמגזין הועלתה לרשת ואתם מומזנים ל"דפדף" בה:

MGS V HC Review

"מטאל גיר סוליד 5" ישוחרר ב-1 בספטמבר ל-Xbox 360, Xbox One, Playstation 3 ו-Playstation 4, וגם למחשב האישי.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אתם יודעים שעיתונים עלומי שם כל כך שמחים שניתנה להם האפשרות לפרסם ביקורת עולמית ככה שהם ירשמו הכל, כן?
זה לא באמת אייטם.

דווקא מדובר במגזין פופולארי בספרד עם מאות אלפי קוראים. ובוא אגלה לך סוד קטן, ציון הביקורת של המגזין הוא לא מהגבוהים שהמשחק קיבל. בהמשך הערב נעלה כתבה שמרכזת את כל הביקורות עד כה למשחק. Stay Tune!