גיימסקום 2015: צפו בגיימפליי מתוך Homefront: The Revolution

Homefront-The-Revolution--Gameplay-Demo

מפיצת המשחק Deep Silver שימחה בשבוע החולף מעריצים רבים כשעניקה למשחק הבא בסדרה Homefront: The Revolution, אותות של חיים. המשחק הוצג בתערוכת גיימסקום 2015 במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, בה הודיעה יצרנית ה- Xbox One שבעלי הקונסולה האחרונה שלה יקבלו גישה מוקדמת לדמו קו-אופ של Homefront: The Revolution, אך עדיין אין לכך תאריך ידוע.

הטריילר ששוחרר בתערוכה היה קצר ובעיקר סינמטי עם קטעי גיימפליי קצרים, וכעת נחשף סרטון גיימפליי יחסית ארוך, באורך 6 וחצי דקות שמציג את ה- 'Red Zone' וחלק מהמשימות והדרכים לסיים אותן. הסרטון לקוח מגרסת האקסבוקס של המשחק. לשיפוטכם:

https://www.youtube.com/watch?t=206&v=MGf8CUZ0WCw

מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בגיימסקום 2015, הודיעה החברה כי בעלי Xbox One יקבלו גישה מוקדמת לדמו קו-אופ של Homefront: The Revolution, אך עדיין אין לכך תאריך ידוע.

Homefront: The Revolution מתוכנן לצאת באביב 2016 לקונסולות Xbox One, PlayStation 4, וגם ל- PC

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מלחמה guerrilla צפון קוריאה כובשת את אמריקה והאזרחים משיבים אש היה סרט כזה אני זוכר עם כריס המסוורת
מערכת GamePro אתם יכולים להזכיר לי אך קוראים לסרט??

הסרט נקרא שחר אדום ( Red dawn) יצא בשנת 2012

לא לשכוח שהסרט הזה מובסס על הסרט המקורי של ג'ון מיליוס מ-1984, שבכלל תיאר פלישה סובייטית (כיאה לסרט באמצע המלחמה הקרה), ג'ון מיליוס גם ייעץ לגבי הסיפור של Homefront המקורי.

חשוב לדעת ששחר אדום גם השפיע על הרבה משחקים אחרים, בניהם World In Conflict שיש שיגידו שהוא התבסס ברובו על הסרט וסדרת Modern Warfare מכילה הרבה קריצות ורפרנסים לסרט הזה.