hearthstone_dwarf

הארת'סטון הוא סיפור הצלחה גדול שמניב הכנסות של 20 מיליון דולרים בחודש, כל חודש. בשלב זה הוא גובר על Dota 2

Hearthstone: Heroes of Warcraft למי שלא מכיר, הוא משחק איסוף קלפים המפותח על ידי חברת בליזארד. מאז שהוכרז לראשונה בכנס המשחקים "Penny Arcade" במרץ 2013, הוא שבר שיאים כבר בשלבי הבטא שלו, לפני יציאתו הרשמית. לפני כחודשיים הודיעה בליזארד כי למעלה מ-30 מיליון שחקנים משחקים בהארת'סטון.

קבוצת המחקר SuperData פרסמה מחקר על שוק משחקי הקלפים (CCG, קיצור של Collectible Card Game) ועל פי המחקר, משחק הקלפים Hearthstone: Heroes of Warcraft, שהוא משחק חדש יחסית (והאחרון) של חברת בליזארד שולט בשוק משחקי הקלפים. הארת'סטון על פי הדו"ח אחראי היום להכנסות של לא פחות מ-20 מיליון דולר בחודש, כל חודש. מרשים.

המספר הזה משאיר משחק חינמי פופולארי אחר מאחור, Dota 2 שמכניס 18 מיליון בכל חודש, אולם, נמצא הרחק ממשחק חינמי וסופר פופולארי אחר בשם LoL שעושה 18 מיליון דולר בפחות משבוע…

HearthStone Heroes of Warcraft screenshot 02

הארת'סטון צבר קהל מעריצים אדיר ואדוק לא בגלל שהוא משחק חינמי, אלא בעיקר הודות לעיצוב כל האלמנטים במשחק והודות לביצוע שלו, על פי סטנדרטים שרק חברות כמו בליזארד יודעות לעמוד בהם.

משחק הקלפים Hearthstone מבוסס על סדרת המשחקים המצליחה Warcraft בו אתם נלחמים נגד שחקנים אחרים בעזרת דמויות וקלאסים הנמצאים בחפיסת קלפים. Hearthstone מכיל קלאסים שנלקחו מסדרת Warcraft.

בהמשך החודש צפויה להגיע הרחבה למשחק בשם "The Grand Tournament" שתביא למשחק עוד 132 קלפים חדשים ושיפורים במכניקה של המשחק.

Hearthstone זמין היום ל-PC, Mac וגם למכשירים הניידים מבוססי אנדרואיד ו-iOS.

[divider]