מדוע Need for Speed החדש יחייב חיבור קבוע לרשת?

Ghost Games explains why Need For Speed Always is always online

חברת Ghost Games שמפתחת את משחק ניד פור ספיד הבא, מסבירה מדוע המשחק יחייב חיבור קבוע לאינטרנט. זה לא בגלל פיראטיות

לאחר מסיבת העיתונאים המוצלחת של EA בתערוכת גיימסקום 2015 בה קיבלנו גם טריילרים חדשים למשחק המרוצים הבא מבית המפיצה הענקית, Need for Speed, נמסר על ידי גוסט גיימס, המפתחת של המשחק כי הוא יהיה מחובר תמיד לרשת.

הסיבות לחיבור הקבוע לרשת לטענת המפתחת לא נובעות מחשש לפיראטיות, אלא בעיקר מהפיצ'רים החברתיים שמאפשרים לשחקנים ללכוד תמונות בלייב, כך על פי מפיק המשחק, מרקוס נילסן, שהתראיין ל- Official Xbox Magazine:

יש לנו תכניות גדולות ל-Autolog שהוא פיצ'ר עוצמתי והפעם יהיה לו מגע יותר אנושי. מערכת הסנפשוט החדשה תאפשר לכם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם ואנשים יוכלו לעשות להם לייק. הלייקים שתקבלו יומרו לכסף במשחק.

עוד ציין נילסן כי המשחק יעשה שימוש בתכונת לכידת הוידאו של האקסבוקס וואן האפשרות לצלם ולהעלות סרטונים לרשת.

NFS ישוחרר ב-3 לדצמבר ל- Xbox One, PlayStation 4, ול PC.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה זה משנה לכם גם ככה יש לכם תמיד אינטרנט בבית

זה מאוד משנה כי מה תעשה אם פתאום תהיה תקלה באינטרנט? המשחק פוט לא יעבוד לך!

NFS Rivals היה מעולה. יש לי אותו ואני עדיין משחק. הסינגלפלייר נחמד מאוד

ממש מיותר. ואם יפסיקו לתת תמיכה לרשת?? כול המשחק יעלם יחד אם כול השמירות של השחקנים. זה MMO או משחק מרוצים לשחקן יחיד אם מולטי?
אני לא סובל שזה ממשיך ככה. אתם לא לומדים מהשקות זוועתיות כמו זו של SIM CITY ואני לא יופתע אם ביום הראשון השרתים יקרסו מרוב לחץ כי יש מליוני מעריצים של הסדרה הזו (גם אני על אף שאני מתלבט אם לקנות את זה או לא)וכאשר כולם יתחברו בו זמנית שרתי המשחק כנראה יקרסו. אני שמח שזה לא קורה אם משחקים כמו DARK SOULS או BORDERLANDS כי לא צריך להיות בהם כי הם גם טובים במשחק יחיד. אני לא מבין למה צריך את זה בתוך המשחק כחובה. יש גם כאלה שאוהבים לשחק לבד אז למה לדפוק אותם. ומה אם שקנו את המשחק ואין להם אינטרנט לתקופה מסויימת? הם לא יכלו לשחק בגלל השטות הזאת. תעשו את זה רק במשחקי MMO אבל לא במשחקי מרוצים שיש בהם ערך גדול לשחקן יחיד. העיקר לא בגלל הפיראטיות זה ברור שיהיו פיראטים שיורידו בחינם כי או שהם רוצים לחסוך או שאין להם כסף. זה ממש מאכזב.

זה בעייתי אם אתה משחק בפרוץ לא?

אני לעיתים משחק בפיראטי רק כדי לראות את המשחק ואם אני אוהב אותו ואז לקנות או לא לקנות בכלל. כמובן שאני לא יקנה משחקים כמו ארקם ניט שיצא חרא למחשב וזה רק מראה את הזלזול באינטילגנציה של שחקני המחשב.

לא נורא, יש מספיק משחקי מרוצים טובים אחרים. אישית, באמת לא ייצא לי לא להיות מחובר לרשת בזמן האחרון, אבל הגבלה שכזאת היא פשוט טמטום.

7
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x