Fallout Shelter שוחרר לאנדרואיד

Fallout Shelter will be released for Android on August 13

Fallout Shelter המשחק שסחף את משתמשי IOS, הגיע גם לאנדרואיד.

אין ספק בכך, שהמשחק הכי מצופה לאנדרואיד בחודשיים האחרונים הוא Fallout Shelter. המשחק, שהצליח בגדול באפסטור ועקף משחקים ותיקים ממנו כמו קנדי קראש, ששלט ביד רמה בשלושת המקומות הראשונים, מגיע לכבוש את טבלת ההורדות גם בפלייסטור וכנראה שגם שם הוא יצליח ובגדול.

fallout shelter dinning room
השפיות של הכספת מתכננות את הקינוח

לפני שאתם נכנסים למשחק תצטרכו לבחור את מספר הכספת שלכם (תוכלו לפתוח עד שלוש כספות שונות). לאחר מכן תעברו תדרוך קצר על איך לבנות חדרים ואיך לסווג את התושבים שמצטרפים לכספת, לתפקיד המתאים ביותר לפי הכישורים והיכולות שלהם. ישנם שלושה משאבים קריטיים – מים, חשמל ואוכל. חוסר של אחד מהמשאבים האלו, יגרום לכם לבעיות שונות. לדוגמה, חוסר בחשמל ישבית חדרים אחרים וחוסר באוכל יוריד את החיים של התושבים בכספת.

fallout shelter radroach
למה אתם מחייכים?! תחסלו אותם!

אתם יכולים גם לזרז את ייצור המשאבים ע"י לחיצה על Rush, שיגרום לייצור מהיר יותר של אותו משאב, אך במידה והזירוז נכשל, תצטרכו להתמודד עם Radroach פולשניים או כיבוי שריפות. תוכלו גם לשלוח את התושבים שלכם לחקור את ה-Wasteland ושם הם יוכלו למצוא כסף, נשקים ותלבושות.
ככל שיהיו לכם יותר תושבים, כך ייפתחו לכם יותר חדרים. אחת הדרכים לעלות את כמות התושבים, היא להפגיש בין שניים כאלו במגורים ולחכות שהטבע יעשה את שלו.

fallout shelter lunchbox
זה בטח יהיה יותר שימושי כדי להרוג את ה-Radroach

המשחק הוא חינמי ולא דורש חיבור קבוע לאינטרנט. הדבר היחיד שנדרש עליו תשלום, זה קופסאות Lunchbox שכל אחת מהן כוללת ארבעה כרטיסים שייתנו לכם תוספת של משאבים, נשקים מיוחדים, תלבושות וגם תושבים שישדרגו את הכספת שלכם. בונוסים נוספים תוכלו לקבל ע"י אתגרים שונים שתקבלו במהלך המשחק.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק פשוט מצויין, כל מי שמתלונן בביקורות בplaystore פשוט לא מבין מה רוצים ממנו. מומלץ בחום!

משחק אדיר!

ישששש חיכיתי לזה!!!