ההרחבה "After Dark" של Cities: Skylines מקבלת תאריך יציאה

AFTER DARK

פרדוקס וקולוסל אורדר הכריזו שההרחבה הראשונה, "After Dark", למשחק Cities: Skylines תושק ב-24 בספטמבר דרך הפצה דיגיטלית בלבד ומחירה יעמוד על 14.99$.

פרדוקס אמרה שתנהג בשיטת הפצה דומה לזו מ-Europa Universalis 4 ו-Crusader Kings 2, וההרחבה המדוברת תעלה 14.99$ בחנויות הדיגיטליות, ותצא עוד כחודש בודד.

עיקר התוכן ש-"After Dark" תציע לשחקן בניית הערים היא הלילה, תקופת זמן חשובה מנקודת מבט של משחקיות, כאשר יהיו מגוון אפשרויות חדשות בבנייה ופיתוח.

קולוסל אורדר מציינת:

כל מבנה ומבנה במשחק קיבל עוד שכבת טקסטורה כדי שהחלונות יאירו יפה. יש גם שלטים מוארים חדשים, שלטי ניאון, ואורות אחרים כדי לגרום לעיר להיראות מעניינת בלילה. השמש זורחת ושוקעת, והיא צובעת את השמיים בצבעים בהירים. אפשר יהיה לראות את הירח והכוכבים נעים בשמי הלילה הזוהרים.

במהלך הלילה במשחק, תושבים נוטים להישאר בעיקר בבית, אך יש את אלו שעובדים משמרות לילה, ועוד מבני בידור שונים שיכולים למשוך תשומת לב.

יהיה תקציב לשעות הלילה בשביל לאפשר לשחקן להגיב לירידה בצורך של שירותים שונים, אך גם כדי לוודאות לנצל את הרחובות החופשיים עבור ניהול דברים חשובים כמו איסוף פסולת.

CitiesSkylinesAfterDark-IL2

הפשע ישחק חלק יותר חשוב עם ההרחבה, הרי האנשים הרעים יוצאים עם רדת החשיכה, מה שאומר שעל השחקן לדאוג שיחידות המשטרה מוכנות להתמודד עם צרות, במיוחד במקומות בידור גדולים.

גיימרים יוכלו גם לשחק ולשנות את מערכת התחבורה הציבורית בשביל שירות לילי.

After Dark יבוא עם מגוון אופציות חדשות הקשורות לאיזורים בעיר הסמוכים למים, והשחקנים יכולו ליצור מקומות יותר ממוקדים בנופש וטיולים, עם מסעדות, מרינות ועוד.

קולוסל אורדר הכניסה לחבילת ההרחבה עוד שינויים לגיימפליי, רבים מהם מבוססים על הפידבק שקבלה מהקהילה.

תזכורת: בשנה הבאה גם שחקני Xbox One יוכלו להינות מ-Cities: Skylines.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות