גיימסקום 2015: הרחבה חדשה הוכרזה ל – Cities Skylines

מאז יציאתו Cities Skylines נחשב להצלחה מסחררת וגם אנו בגיימפרו הענקנו לו ציון של 9.5! לא עבר הרבה זמן מאז היציאה והמשחק קיבל עוד תוספת בחינם שקהל השחקנים ביקש. ואמש בגיימסקום נחשפה הרחבה חדשה למשחק שבראש ובראשונה תציג לנו את מערך היום והלילה למשחק

Cities Skylines: After Dark תהיה ההרחבה הראשונה למשחק ותעמיק את אספקט ניהול העיר יותר מאי פעם:

  • מחזור של יום וליל – מחזור היום והלילה בעיר ישפיע על התכניות של האזרחים. התחבורה תהיה איטית יותר בלילות וחלק מהאזורים בעיר לא יעבדו בהספק מלא.
  • התמקצעות בפנאי – אזוריים מסחריים יכולים להתמקד בפעילויות פנאי. אזורי פנאי יהיו פעילים יותר בשעות הלילה אך יהוו אזורים מסחריים רגילים בשעות הבוקר.
  • התמקצעות בחוף – אזוריים תעשייתיים כגון ברי חוף, מסעדות, מרינות וסיורי דיג.
  • הרחבת שירותי העיר – פושעים עכשיו יילקחו לכלא מתחנת המשטרה, שירותיי מוניות יעזור לאזרחים ותיירים לנוע ברחבי העיר, נמל מסחרי חדש שיעבוד גם כתחנת רכבת מסחרית, נמל תעופה בינלאומי יהיה ענק ויספק תעבורה הרבה יותר גדולה מנמל התעופה הקודם וישנה תחנת מטרו המצורפת אליו. תחנת אוטובסים מרכזית תאפשר לאזרחים להחליף לקווים שונים בתחנה המרכזית.
  • הוספת אפשרויות תחבורה חדשות לעיר – הוספת אופניים למשחק ואפשרות לנתיבי אופניים יעודיים ושבילי אופניים למתן אפשרות תחבורה אלטרנטיבית ומהירה לאזרחים. בנוסף לכך ניתן יהיה אפשרי לעשות נתיבי אוטובוסים יעודים.

כרגע אין תאריך יציאה משוער להרחבה אך כמו כל הרחבה של פרדוקס היא תלווה בעדכון גדול וחינמי, לפי המצוין באתר רק מחזור היום והלילה יהיה מוצע בחינם אך שום דבר אינו סופי עד יציאת ההרחבה. מה אתם חושבים על ההרחבה החדשה? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סהר כהן
צעיר ישראלי מבריק שזכה בתחרות גיימסקום
בקלן גרמניה
כל הכבוד