סוני דומיניישן: שליטה מוחצת של הפלייסטיישן 4 באירופה (70-90%)

PS4 באירופה השקה

ה- PS4 שולטת בכל רחבי אירופה עם מספרים מדהימים של בין 70-90 אחוזים בכל מדינה ומדינה ביבשת

מלחמת הקונסולות רחוקה מלהסתיים אבל בכל מה שקשור ליבשת אירופה, נראה כי השליטה של הפלייסטיישן 4 היא כאן להישאר. בראיון לאתר VG247, חשף נשיא סוני אירופה, ג'ים ריאן את המספרים המדהימים של סוני.

ריאן טוען כי ה- PS4 נהנית כיום משליטה בלעדית של לא פחות מ -70 אחוזים במונחי נתח שוק בכל מדינה אירופאית:

אנחנו מובילי שוק משמעותית, בכל מדינה באירופה, בכל יבשת אירופה, בצורה מאוד משמעותית. אני לא חושב שנתח השוק שלנו פחות מ- 70 אחוזים, ולעתים קרובות יותר מ- 90 אחוזים ביבשת אירופה.

נכון ל-16 במאי, נמכרו עד כה בכל העולם22.7 מיליון קונסולות PS4, שליטה של 50 אחוזים מכל הקונסולות בעולם, לעומת 12.6 מיליון עותקים שמכרה ה-Xbox One.

המספרים הללו כלל הנראה גם משקפים את מצבה של הקונסולה בישראל המשוייכת לאירופה. למרות שאין לנו נתונים מנציגת סוני בארץ, ישפאר, הדומיננטיות של הקונסולה מורגשת בכל מקום, למרות מאמצי השיווק הכבירים של אקסבוקס ישראל.

 

גם אם מסיבת העיתונאים של סוני בתערוכת E3 לא הרשימה אתכם, היא עדיין סיפקה כמה הבטחות גדולות כמו Uncharted 4 וכמובן The Last Guardian וחידושים ובנוסף לכל חשפה את ההסכם הבלעדי עם חברת אקטיויז'ן לזיכיון היריות הגדול בעולם, קול אוף דיוטי.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מייקרוסופט הוא מותג הרבה יותר אמריקאי שם מקשרים אותה גם לאקסבוקס, בעוד שבשאר העולם מייקרוסופט באה בהקשר של ווינדוס בלבד.
סוני היא מותג יפני שם היא מצליחה מאוד אבל למזלה גם השכילה למתג את עצמה כמותג בינלאומי.

פלייסטיישן 4 ftw!!

ברור! סוני לא רואה את מיקרוסופט ממטר