Rock Band 4: אושרו שירים של אוזי אוזבורן, הפו-פייטרס, Dream Theater ועוד

רשימת השירים לרוק בנד 4 מתרחבת וחברת הרמוניקס חשפה עוד 11 שירים שייכנסו למשחק המוזיקלי הבא שלה

שנת 2015 הולכת להיות שנת הקמבאק של משחקי המוסיקה, אחרי תרדמת שסיבותיה נעוצים בפיהוקים מצד הגיימרים ועייפות החומר מצד המפתחות, שלקחו פסק זמן. במרץ השנה הכריזה הרמוניקס על רוק בנד 4 שיגיע אלינו לקראת סוף השנה והדרך שלה ליצור הייפ הוא כמובן לפרסם מפעם לפעם שירים שייכנסו לרשימת הפלייליסט של המשחק. זה בדיוק מה שקרה הלילה. במקום רשימה שמית, בואו נחלק את הרשימה לשתי קבוצות עיקריות, הרוקיסטיים עם הדיסטורשן והפופיסטיים על גבול האלטרנטיב:

הרוקיסטים

את להקתו הפופולארית של מתופף ניוורנה לשעבר אין צורך להציג, ה-Foo Fighters עם שירם "The Feast and the Famine" מצטרפים לרשימת השירים ברוקבנד 4. עוד נחשף השיר "Miracle Man" של אוזי אוזבורן ("הסנדק של ההבי מטאל"), סולנה האגדי של להקת "בלאק סבאת'" (Black Sabbath, שתורגמה בארץ ללהקת "שבת השחורה").

אוזי אוזבורן
אוזי אוזבורן
רוקיסטים נוספים בחבורה שמצטרפים למשחק הם חברי Dream Theater ששירם מועמד חזק לקבל את התואר השיר עם השם הכי ארוך ברוק בנד 4: "Metropolis, Pt. 1: The Miracle and The Sleeper". להקת רוק ותיקה נוספת היא אירוסמית' ששיר הנושא של אלבומה משנת 1975, הלא הוא "Toys in the Attic".

להקת ההבי-מטאל הקלאסי ג'ודס פריסט (Judas Priest), שידועה בעיקר בתביעה המפורסמת נגדה בשנות התשעים בארה"ב בגין הסתה להתאבדות, תגיע למשחק עם שירה "Halls of Valhalla".

על גבול האלטרנטיב והפופ וזמר נשמה אחד גדול

עוד ברשימה החדשה, להקת "לייב" אחד השירים המפורסמים שלה מהניינטיז "All Over You" וגם השיר "Birth In Reverse" של להקת  St. Vincent האלטרנטיבית. שירים שהם פחות רוקיסטיים מהרשימה למעלה, כמו שירה של להקת הקיור "Friday I'm In Love" שיר הפופ המצליח של להקת Paramore מלפני שנתיים, "Still Into You".

הסינגל השני של להקה בריטית בשם The Outfield בשנת 1985 ("Your Love"), היה ונשאר הלהיט הכי גדול שלה עד היום, בעיקר בארה"ב. הדימיון המסוים לקולו של סטינג מלהקת פוליס לא הספיק. ויש עוד זמר נשמה אחד וגדול, זמר לבן מאירלנד עם קול "שחור", ואן מוריסון בלהיט הכי גדול שלו מתחילת הקריירה (1967) "Brown Eyed Girl", שיר שזכה למאות קאברים מאז.

רשימת השירים החדשה:

  • Aerosmith – Toys in the Attic
  • The Cure – Friday I'm In Love
  • Dream Theater – Metropolis – Part 1 'The Miracle And The Sleeper
  • Foo Fighters – The Feast and the Famine
  • Judas Priest – Halls Of Valhalla
  • Live – All Over You
  • The Outfield – Your Love
  • Ozzy Osbourne – Miracle Man
  • Paramore – Still Into You
  • St. Vincent – Birth In Reverse
  • Van Morrison – Brown Eyed Girl

רשימה זו מצטרפת לשירים שכבר אושרו למשחק, ביניהם שירים של Avenged Sevenfold, הקילרס, אלביס פרסלי, ג'ק ווייט, פליטווד מק, להקת המי, ואחרים.

רוק בנד 4 צפוי להגיע ב-6 באוקטובר לקונסולות Xbox One and PlayStation 4 והרמוניקס כבר הודיעה שהמשחק יתמוך ביותר מ-1500 שירים, שחלקם הגדול יהיה זמין דרך חנות ה-DLC שלה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רשימת שירים הפכתם לכתבה מעניינת וכיפית לקרוא. תודה!

כתבה מעולה וכיף לקרוא!

המשחק לא מעניין ונירא מאוד מיושן אבל הכתבה ברמה גבוה

פלייליסט אדיר!!
ילה שיגיע כבר המשחק

ממתי שיר של 9 דקות ארוך

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x