חבר בליזארד סקוואד נמצא אשם ב-50,700 פשעים על ידי בית המשפט

Julius Kivimaki

זוכרים את ליזארד סקוואד? החבורה שהפילה את ה-Xbox Live וה-PSN לתקופה ארוכה, ואף איימה על הפלת מטוס בו שהה נשיא סוני בעזרת פצצה.אחד מחברי הקבוצה נמצא אשם בלא פחות מ-50,700 מקרים.

בבית משפט בפינלנד הרחוקה, יוליוס "זיקיל" קיווימאקי בן ה-17, חבר בליזארד סקוואד, נמצא אשם בסכום מטורף של פשעים שתויגו כפשעי מחשב, 50,700 פשעים. מה העונש? טוב.. לא כלא. כנראה בגלל היותו של יוליוס בן 17 ומעמדם המשפטי הנמוך יחסית של פשעי מחשב מהסוג שיוליוס ביצע. נגזר על יוליוס שנתיים של מבחן בהם אם יבצע עבירה אחת על חוק מסוים, הוא עלול לקבל החמרה קשה בעונשו, ונגזר עליו להצטרף למחלקה למלחמה בפשעי סייבר.

לצד הסיפור שאנחנו מכירים על הפלות השרתים, יוליוס גם מעורב בעוקצים, הונאות, פרסום פרטים אישיים וניצולם לרעה וסוואטינג.

בלייר סטארטר – קורבן למתקפות אישיות מצד קיווימאקי שסבל מסוואטינג (דיווח סרק לרשויות החוק האמריקניות על פיגוע, מה שמוביל צוות סוואט להגיע לבתי משפחות תמימות עם מסוקים רכבים משורינים צוותים גדולים והרבה נשקים) ואם זה לא מספיק, אז כל משפחת בלייר סבלה מגניבת זהויות וגרימת נזקים כספיים על ידי אותו יוליוס למשך שלוש שנים. אמר בראיון טלפוני לדיילי דוט:

אני מזועזע מקלותו של העונש, אני מזועזע ואיבדתי אמון ברשויות המשפט וב-FBI. הוא (יוליוס) פגע גם בתושבי אמריקה וה-FBI היה צריך להתערב ממזמן. המציאות הכואבת היא, יוליוס לעולם לא ישלם על פשעיו.

קיווימאקי לא הגיב על זה, אך ליזארד סקוואד, כמובן שכן:

גם לאלו שעצבניים על כך שלא נשלח לכלא, יש להם תגובה:

וכמובן, כמובן שגם לאלו שרוצים שיגיע למשפט באמריקה:

הצדק, ללא ספק לא נעשה בסיפור הזה, הפרחח יצא ללא פגע מאסיבי כמו המון מקורבנותיו ואף אחד חוץ ממנו ומחבריו לא יהיו מרוצים מהעונש המגוכח, תגובות ממיקרוסופט וסוני טרם פורסמו ובספק אם יפורסמו, אבל יהיה מעניין לראות אם כך עונשו יישאר או שגורמים נוספים ינסו להתערב ולערער על העונש הקל.אנחנו כמובן, נעדכן

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לדעתי העונש לא מגוחך כל כך זו אשמת סוני שיש לה אבטחה כל כך נוראית…

הייתי נותן לו חצי שנה, רק בגלל השיחה ל FBI
סוני אשמה באבטחה הגרועה שלה, והכי מרגיז אותי שהיא לא מפצה את השחקנים שלה בשום דרך!
סוני תמיד מככבת בענק שזה נוגע לאבטחה גרועה…

בישראל לא היו עושים לו כלום אולי אפילו היו מגייסים אותו ליחידה מיוחדת חחח

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x