Fallout Shelter יגיע לאנדרואיד בחודש הבא

Fallout Shelter will be released for Android on August 13

חודש לאחר שחרורו ל-iOS של משחק הספין-אוף לפולאאוט 4, Fallout Shelter ינחת על מכשירי האנדרואיד ב-13 באוגוסט ומיסטר הנדי יצטרף בעדכון חדש

במהלך כנס QuakeCon 2015 ממשיכה לחשוף בת'סדה עדכונים הקשורים לזיכיון פולאאוט. הבא בתור הוא עדכון למשחק הספין-אוף ל ל-Fallout 4 למובייל, Fallout Shelter שזכה להצלחה ענקית כששוחרר בחודש שעבר למכשירים של אפל והפך לאחד מכותרי ה-iOS המצליחים בכל הזמנים.

Fallout Shelter הוכרז במהלך מסיבת העיתונאים של Bethesda בתערוכת E3 2015 ויומיים בלבד לאחר ההשקה הגיע המשחק למקום ה-3 ברשימת האפליקציות הרווחיות ביותר ב-iTunes, אך מהר מאוד נסוג אחורה ופינה את מקומו ללהיטים גדולים Clash of Clans, קאנדי קראש, Game of War: Fire Age וכמובן בום-ביץ'.


Fallout Shelter הוא חינמי ולעומת משחקים רבים היום, אינו דורש חיבור קבוע לרשת.המשחק כולל Lunch Boxes שאותם גם ניתן להשיג דרך המשחק עם קצת מאמץ.

העדכון הבא של המשחק שיגיע הם ההשקה לאנדרואיד כולל את מיסטר הנדי, אותו תוכלו לקבל כפרס פרימיום. מיסטר הנדי יוכל לאסוף משאבים בתוך הכספת שלכם, תוכלו לשלוח אותו לווסטלנד כדי לאסוף שלל, ולהגן על הכספת שלך מיצורים ואסונות, הכוללים כל פלישות ה-Deathclaw החדשות ואת מכת ה-Molerat.

Fallout Shelter ישוחרר לאנדרואיד ב-13 באוגוסט.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אוי וויי, פין-אוף? בתור גבר כואב לי.

חחח חזק! הם כבר תיקנו 🙂

סוף סוף! שיחקתי באייפון של אמא שלי -_- ואוריד כשיגיע ל LG G4 שקניתי!