תם עידן הבאן: סין פותחת שעריה לקונסולות

china-ends-ban-on-video-game-consoles

לאחר 15 שנים של איסור מכירת קונסולות ברחבי סין, ממשלת סין מסירה את כל ההגבלות באופן רשמי

הוול סטריט ז'ורנל דיווח כי ממשלת סין הסירה את כל ההגבלות שהיו לה על מכירת קונסולות בסין, ותתיר מהיום את מכירתן ברחבי סין, כך שמעתה סוני מיקרוסופט ונינטנדו יוכלו להתחיל להפיץ למאות מיליוני הגיימרים בסין את ה-PlayStation 4, Xbox One, וה-Wii U.

על פי הדיווח, משרד התרבות של סין פרסם הצהרה מעודכנת לתנאים הקודמים, שאיפשרו לעשות עסקים רק באזור הסחר החופשי של שנחאי וההצהרה המעודכנת פותחת את סין לכל יצרניות הקונסולות הגדולות. מסוני נמסר:

זוהי בשורה גדולה עבורנו

אמנם מדובר בבשורה משמחת עבור יצרניות הקונסולות השונות, אך כדאי לקחת בחשבון את כללי הצנזורה המחמירים של המדינה שעלולים להשפיע על הביצועים של משחקים באזור זה.

יש ללא ספק עשרות אם לא מאות מיליוני גיימרים בסין, ובעידן שלא היו קונסולות רשמיות, התפתח שוק ענק של קונסולות לא רשמיות, משחקי ארקייד ופיראטיות עצומה של משחקי מחשב. חברה אחת גדולה שהצליחה לעקוף זאת היא אקטיויז'ן, שהביאה לסינים גרסת קול אוף דיוטי חינמית בשם Call of Duty Online שזוכה שם להצלחה.

בובי קוטיק, מנכ"ל אקטיויז'ן-בליזארד בביקור בסין
שני מימין, בובי קוטיק, מנכ"ל אקטיויז'ן-בליזארד בביקור בסין
Xbox One הושקה בסין בספטמבר 2014, ואחריה הושקה ה- PS4 במרץ 2015, אך אין נתוני מכירות לגביהן. נינטנדו עדיין לא הודיעה ​​על תוכניות ספציפיות להבאת הקונסולות או המשחקים שלה לשוק הסיני. סוני מתכננת לקיים מסיבת עיתונאים ב-ChinaJoy בעוד כיומיים.

ps4_vita_chinese_

סין חקקה את חוק איסור הקונסולות שלה בשנת 2000, בשל חששות לגבי נזק פוטנציאלי להתפתחות הפיסית ונפשית של ילדים. בשנת 2013 שקלה להקל על קהל הגיימרים שלה ואיפשרה כאמור לשווק קונסולות רק בשנגחאי.

שוק הגיימינג בסין, הכולל מכירות של משחקי וידאו ניידים וקונסולות, מוערך בשנה האחרונה בשווי של 22 מיליארד דולר, עלייה של 23% לעומת שנה קודמת, על פי חברת מחקר המשחקים Newzoo BV.

מקור: The Wall Street Journal

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אז עכשיו קול אוף דיויטי אונליין יגיע גם אלינו?!?? הלוואי!