"YouTube Gaming": התשובה של גוגל ל-Twitch

youtube-to-Challenge-Twitch-With-YouTube-Gaming

YouTube שמוחזקת על-ידי חברת גוגל, הכריזה על תוכניותיה להשקת אתר ייעודי ואפליקציה שיתמקדו באספקת תוכן עשיר למשחקי וידאו בשם "יוטיוב גיימינג"

לאחר שגוגל הכינה את הקרקע מבעוד מועד והכריזה כי היא מתכוונת להילחם בפופולאריות של ערוץ השידורים החיים Twitch, ההכרזה על השקת YouTube Gaming לא הפתיעה רבים.

ל"יוטיוב גיימינג" יהיו עמודים ייעודים ליותר מ 25 אלף משחקים, כשכל אחד מהם ישמש כערוץ מרכזי שיאפשר למשתמשים לגשת אליו לצפות בסרטונים ובסטרימינג לייב. התוכן יפורסם על ידי מפיצות המשחקים וגם על-ידי יוצרים של YouTube.

עושים סדר בסרטוני משחקים

משתמשים יכולים להישאר מעודכנים במשחקים ספציפיים על ידי הוספת פלייליסטים ותגיות של משחקים בדומה לשירות YouTube הסטנדרטי. ניתן להירשם לערוץ או משתמש ספציפי ובנוסף, כאשר מדובר בשידורים חיים, הודעה תישלח לכל המנויים.

 

הרעיון של יוטיוב הוא לפשט מצד אחד את החיפוש במיליוני הסרטונים ולסדר אותם במקום אחד מקוטלג על פי נושאים וחיפושים מועדפים כמו "ביקורות", "בואו נשחק" וכו'.

לחשוף מועדפים חדשים עם המלצות המבוססות על המשחקים וערוצים שאתה אוהב, וכשאתה רוצה משהו ספציפי, אתה יכול לחפש בביטחון, בידיעה שההקלדה "call" יראה לך "Call of Duty" ולא "Call Me Maybe".

לדברי החברה, בשבועות הקרובים היא תשיק מערכת משופרת והרבה יותר ידידותית לשידור משחקים בלייב. בנוסף, החברה אישרה כי היא מעצבת מחדש את המערכת שלה, כך שכבר לא צריך לתזמן אירוע בשידור חי מבעוד מועד ומתכוונת ליצור קישור יחיד שתוכלו לשתף את כל המנויים שלכם.

מתי זה קורה?

ההשקה של "יוטיוב גיימינג" צפויה לקרות במהלך הקיץ הזה, בארצות הברית ובבריטניה. השירות יגיע כאמור לדפדפנים (PC) ולמכשירים הניידים (סמארטפונים וטאבלטים), לא ברור אם השירות יהיה זמין לקונסולות המשחקים (PS4/X1).

באפריל שנה שעברה ניסתה גוגל לרכוש את Twitch והיו שמועות כי היא הגיעה איתה להסכם על מכירתה בסכום של מיליארד דולר, אולם, בסופו של דבר רכשה אותה ענקית הקמעונאות אמזון בעבור סכום של כמיליארד דולר. למרות שמדובר בחברת ענק כמו אמזון, העסקה הזאת נחשבת לגדולה ביותר בהיסטוריה שלה, והעניקה לה קרוב ל 45 מיליון משתמשים פעילים בחודש. גוגל רוצה אותם אצלה.

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כןןן… ואז אחרי שנעלה סרטון יוטיוב יורידו לנו אותו על הפרת זכויות יוצרים… XD

נשלח בטעות למה לא ניתן למחוק?!??+…

כןןן… ואז אחרי שנעלה סרטון יוטיוב יורידו לנו אותו על הפארת