סטים מאפשר מעתה לקבל החזר מלא על משחקים ועל DLC

Steam now offering refunds for games purchased online

חברת וואלב מעדכנת ומשפרת את מדיניות ההחזרות בסטים, המאפשרת להחזיר משחקים וDLC בתוך שבועיים מהרכישה, בתנאי שלא עשיתם שימוש בתוכן יותר משעתיים.

לאלה מיכם שנכנסו ביממה האחרונה לסטים, בטח שמתם לב להודעה בדבר מדיניות החזרת משחקים, ומעתה ואילך כל הענין הזה הולך להיות הרבה יותר ידידותי לנו, הגיימרים. אז איך זה עובד?

אתה יכול להחזיר כל משחק תוך 14 יום מיום הרכישה ולקבל החזר מלא. המגבלה המרכזית היא שלא שיחקת במשחק יותר משעתיים. במקרה של DLC, אם שיחקתם במשחק הבסיס ליותר משעתיים מאז קניית DLC, לא תוכלו לקבל על ההרחבה החזר.

החזרים, ניתן לבקש דרך אתר האינטרנט של סטים, ויונפקו תוך שבוע מרגע האישור. אתם לא זקוקים לתת סיבה ספציפית לבקשת ההחזר; או במילים אחרות אם אתם לא אוהבים את המשחק, או שהוא פשוט לא פועל כראוי במחשב שלכם, תוכלו לדרוש החזר. אם, מסיבה כלשהי, יש בעיה בהחזר שיטת התשלום המקורית שלך, הכסף יתווסף לארנק ה-Steam שלכם (רשימה למטה).

מה עם הזמנה מראש?

גם אם הזמנתם משחק מראש, שעדיין לא שוחרר כמובן, בכל נקודה לפני השחרור, תוכלו לבקש החזר, גם לאחר שחרורו, תוך 14 ימים / שעתיים של משחק, למרות שזה לא ברור כיצד Valve מתכוונת לטפל במקרים שבהם אתה מקבל בונוס בדמות תוכן (נניח פריטים מתוך Team Fortress 2).

רכישות בתוך משחק עובדות בצורה שונה. כל עוד לא עשיתם שינוי בתוכן, תוכלו לבקש החזר על רכישות בתוך המשחק ובמשחקים של Valve תוך 48 שעות מרכישה. מפתחי צד שלישי יוכלו לאפשר החזרים אם הם רוצים, וזה נתון לשיקולם.

Team Fortress 2 החזר כסף

הגבלות וניצול לרעה

יש כמה הגבלות אחרות כמו סרטים שלא נכללים במדיניות זו, כמו גם מתנות שנפדו על ידי הנמען. בנוסף, אם חטפתם באן במערכת ההגנה נגד צ’יטרים- VAC, איבדתם את הזכאות לקבל החזר על המשחק, לא משנה כמה שיחקתם או כמה זמן עבר מהרכישה.

אם חשבתם שמצאתם דרך קלה להשיג “דמואים למשחקים” בניצול לרעה של המדיניות החדשה, יש לוואלב כמה דברים להגיד לכם:

החזרים נועדו להסיר את הסיכון מרכישת כותרים ב- Steam – לא כדרך להשיג משחקים בחינם,  אם זה נראה לנו כי אתה “מתעלל” בהחזרים, אנו עלולים להפסיק להציע לך אותם.

וואלב גם סיפקה רשימה של אמצעי התשלום שניתן לקבל דרכם החזר מלא של הכסף:

  • PayPal
  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Discover
  • JCB

ואלו השיטות תשלום שלא ניתן לקבל את הכסף, אלא הסכום יעבור לארנק הוירטואלי שלכם בסטים:

  • WebMoney
  • MoneyBookers

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הם יכולים לפשט את זה.
ליד כל משחק ניתן יהייה להוריד גרסא חינמית שתפסיק לעבוד לאחר שעתיים ואז תופיעה ההודעה המוכרת: האם ברצונך לקנות את המשחק המלא.
הבעיה זה ניצול המערכת במשחקי רשת כמו cod.

אני קבלתי לפני כמה ימים להורדה של COD WA החדש (מולטי)
וזה עבד לי במשך יומיים ואחרי זה הוא רשם לי שאם אני רוצה
להמשיך לשחק אני צריך לקנות את המשחק
וזה לא פעם ראשונה שזה קורה זה קרא לי גם אם עוד משחקים

זה נקרא Free Weekend. לפעמים יש משחקים שמוצעים להורדה בחינם לסופ”ש וניתן לשחק בהם כל הסופ”ש, לאחר מכן הם ננעלים ומוצע לך לקנות את המשחק.

סוף סוף…. אחרי שאפילו EA מציעה החזרים (למרות שזה לא אותו הדבר, כי רוב המשחקים ב- ORIGIN הם של EA). אבל הגיע הזמן שגם STEAM יציעו. כאמור סוף כל סוף…