Fallout 4: רפליקת ה-Pip-Boy לא מתאימה לאייפון 6+ וטאבלטים

Fallout 4 Pip-Boy Edition

אזלו כל העותקים של המהדורה המיוחדת של Fallout 4 שמכילה גם רפליקה של ה-Pip-Boy, אך היא לא מתאימה למסכים הגדולים מ 5 אינץ'

בת'סדה הכריזה על מהדורה מיוחדת לאחד המשחקים הגדולים שנחשפו במסיבת העיתונאים של החברה בתערוכת E3 2015, המשחק Fallout 4. על פי עדכון בבלוג הרשמי של החברה, המהדורה המיוחדת שעולה 120 דולר ונקראת "Fallout 4 Pip-Boy Edition" כבר אזלה בארה"ב והחברה צפויה לעדכן היכן יהיה ניתן לרכוש אותה בחנויות באירופה.

הפאבלטים גדולים מדי

מנשא ה-Pip-Boy שיאפשר לכם להתחבר לאפליקציה ולשמש כמסך משני, נמצא לא מתאים לפאבלטים ובראשם האייפון 6+ הנוט וה- LG G4 הפופולאריים. הוא כן מתאים למכשירים כמו iPhone 6, iPhone 5/5s, iPhone 4/4S, Samsung Galaxy 5, Samsung Galaxy 4 כלומר מכשירים בעלי מסך של עד 5 אינטש.

fallout-4-pip-boy

מבת'סדה נמסר כי:

רצינו להישאר נאמנים לממדים של המודל במשחק, כך שסמרטפונים גדולים יותר מהדגמים הרשומים לא יתאימו , למכשירים אלה בכל מקרה, אפליקציית ה-Pip-Boy תעבוד.

בעידן בו חברת אפל משווקת להמונים את ה"שעון החכם", ה-Pip-Boy היה כאן הרבה קודם. הוא גדול ומגושם לפי הסטנדרטים של היום, אך ביקום של Fallout זהו כלי הכרחי המספק מידע על הסביבה שלך, אויבים, המלאי שלך ואפילו הבריאות החיונית שלך.

Fallout 4 ישוחרר ב-10 בנובמבר לקונסולות Xbox One/PS4 וגם למחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הוא גם מגיע עם פונקציית המזעור חפצים?
כי זה מגניב שבמשחק הוא מכיל ארסנל שלם…

בטח אזל מהמלאי הסוחרים השתלטו על מהדורות מיוחדות ורצים למכור אותם באיביי

עוד סיבה לא לקנות אייפון 6 פלוס -_-

או כחצי משאר הטלפונים בשוק?
זה הדבר האחרון שימנע ממישהו לקנות asus zenfone 2