בחירת הכותבים: מה אהבנו בתערוכת E3 2015?

סיכום-תערוכת-E3-2015

תמה לה תערוכת הגיימינג של השנה- E3 2015, והגיע זמן הסיכומים- אלה המשחקים שעשו לנו את התערוכה השנה

לקח כמעט שנתיים לקונסולות של הדור הבא דאז, להבשיל, ולמפתחים להבין טוב יותר מול מה הם עומדים כדי ליצור תערוכת E3 מתקדמת, כזו שיודעת לספק משחקים ופרויקטים חדשניים שנראים לראשונה כמו שהדור הבא צריך להיראות.

מסיבות העיתונאים המסורתיות של מיקרוסופט, סוני, יוביסופט, EA ונינטנדו, לצד משתתפות חדשות כמו סקוור אניקס ובת'סדה ואפילו אירוע מיוחד ל-PC יכולות בהחלט להכתיר את התערוכה השנה כטובה ביותר מזה מספר שנים.

כל זה הופך את בחירת צוות הכותבים השנה, קשה יותר משנה שעברה ובכל זאת, לרובנו כאן היה פייבוריט כזה או אחר וזה הזמן לשתף אתכם במה אנחנו התאהבנו בתערוכת E3 2015:

For Honor

הבחירה של רועי ס.

לצד משחקים אחרים של יוביסופט שבאמת הלהיבו, כמו Ghost Recon Wildlands, AC Syndicate ועוד, עומד לו For Honor, משחק תפקידים חדש בזמן ימי הביניים שלא כולל פנטזיה, ובו על השחקן להילחם בחרב עד מוות.

For Honor הוא משחק Hack&Slash, ויוביסופט קוראת למערכת הקרב שלו "The Art of Battle". אני מאוד אופטימי לגביו, וזה מסוכן בהתחשב בכך שמדובר ביוביסופט, ואני מקווה מאוד שהתוצאה הסופית תהיה לא פחות מלהיבה מהחשיפה.

[divider]

Mirror's Edge: Catalyst

הבחירה של

השנה היו מעט מאוד משחקים מיוחדים ב-E3, ו-Mirror's Edge Catalyst הוא אחד מהם, ההמשך למשחק מאוד לא פופולארי אבל בעל קהילת קאלט קולנית שדרשה במשך שנים המשך, הקהילה הולכת להגשים את מטרתה בפרבואר 2016.

Mirror's Edge המקורי היה משחק מקסים: היה לו עולם מונוטוני שמספר סיפור כואב על עיר בלי חיים ותרתי משמע בלי צבע, על הדמות הראשית שנאלצת לחיות תחת דיקטטוריה ולברוח מהמשטר תוך כדי שהיא מתשמשת ביכולות האקרובטיות שלה ובמבנים בסביבה כדי לצאת ממצבים מסובכים.

Catalyst הולך לקחת את המכניקה הייחודית הזאת צעד אחד קדימה: הוא הולך לזרוק את פייט לעולם פתוח, שלא אומר לכם לאן ללכת או איך לפעול, הוא הולך לקחת את העיצוב היחודי שיהיה לראשון ולעדכן אותו בגראפיקה מדהימה שרצה על מנוע ה-Frostbite 3 המרשים שגם מריץ את משחקי הבאטלפילד למיניהם ומה שהולך להריץ כל משחק שהוא לא ספורט של EA בשנים הקרובות. Mirror's Edge Catalyst הוא המשחק שהרשים אותי השנה ב-E3, ואני בטוח שהוא הולך לעשות רעש ב-2016 ומעבר לה.

Uncharted 4: A Thief's End

הבחירה של ספיר אברהמי

סדרת Uncharted מבית נאוטי-דוג היא הסדרה שהכי מאפיינת את הדור הקודם של פליסטיישן, עם שלושה משחקים מעולים שגרמו לכל שחקן להתאהב. המשחק הרביעי שיסיים את סיפורו של ניית'ן דרייק, לא הציג יותר מדי עד הגעתו ל-E3 חוץ מגיימפלי שלא הראה הרבה שוני מהמשחק האחרון בסדרה למעט מספר פיצ'רים חדשים, ומספר טריילרים.

אך הגיימפליי של אנצ'רטד 4 שהגיע בסוף מסיבת העיתונאים של סוני חשף את השינוי הגדול שמתרחש במשחק לכבוד סוף הסיפור של דרייק. המשחק מקיים שינוי שהתבקש והופך כל שלב שנעבור במשחק לפתוח הרבה יותר מבמשחקים הקודמים, עם מפה רחבה והרבה דרכים שונות לפעול.

זה לצד שיפור גרפי אדיר. אנצ'רטד 4 הוא המנצח שלי השנה מכיוון שהגיימפליי במשחק שהיה לדעתי מושלם עד עכשיו, שופר עוד יותר, ואם עד כה חשבתי שאין מה לשפר ואין מה להוסיף, קיבלתי הוכחה חותכת שטעיתי. אנצ'רטד 4 הצליח לגנוב את ההצגה מכותרים חדשים והכרזות מפוצצות, ולכן הוא זוכה לתואר המנצח לדעתי.

[divider]

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

הבחירה של סיימון מזיג

כשהתחיל הטריילר של גוסט ריקון הבא, היססתי קלות לגבי זהות המשחק. זה התחיל כמו ספלינטר סל אך הקונספט הקבוצתי שלו רמז כי אחת הסדרות האהובות עלי בכל הזמנים חוזרת ולשמחתי זה בדיוק מה שקרה- גוסט ריקון איז באק!.

ממשחקי יריות טקטיים ומחושבים בתחילת שנות האלפיים, הפכה הסדרה למשהו קצת יותר נגיש עם השנים אך השינוי גבה מחיר של חוסר ענין מצד הקהל הוותיק וגם הקהל החדש לא הבין את הנוסחה המחודשת שלה (ראה ערך "Future Soldier" או "פאנטומס").

הפתרון של יוביסופט נחשף במסיבת העיתונאים שלה, והוא פשוט ללכת על כל הקופה עם משחק רחב יריעה בעולם פתוח שעשוי להפוך את הסדרה מחסרת מעוף לטיל בליסטי של הצלחה, כי הטריילר שנחשף היה פשוט אדיר ומבטיח

[divider]

Metal Gear Solid V: Phantom Pain

הבחירה של דומי

הפרק המרכזי של מטאל גיר סוליד 5 יחתום סיומו של עידן, וזה צפוי לקרות בראשון לספטמבר השנה, לא פחות משנה וחצי לאחר שחרור הפרולוג Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. זה יהיה כנראה הפרויקט האחרון בסדרה תחת שרביטו של הגאון היידאו קוז'ימה, אבל תהיו בטוחים שיגיעו עוד משחקים בסדרה.

למרות הסכסוך המפורסם בין קוז'ימה וחברת קונאמי, שהרחיק את קוז'ימה מהפרויקט, עדיין מדובר בפרי יצירתו של האמן היפני המוכשר ולמרות שהמשחק האחרון שלו בסדרה, שומר על שתיקה מסויימת, ראינו אותו גם בתערוכת E3, מציג עולם פתוח יפייפה ומרשים עם גרפיקה שצפויה להיות מדהימה הודות למנוע הגרפי FOX אך בעיקר מכניקת משחק ואפשרויות מהטובות שנראו בשנים האחרונות.

כמעריץ ותיק של עלילות סנייק, הפרויקט האחרון של קוז'ימה בסדרה חייב להיות הבחירה הטבעית שלי.

[divider]

עד כאן הבחירות שלנו לתערוכת E3 ששברה שיאים חדשים השנה, מה איתכם? אלו משחקים אתם אהבתם ב E3 2015? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פור הונור נראה לי קצת משחק נועז עם זה שזה online וחרבות אבל ממש נראה טוב

שום מילה על פולאווט? מאוכזב ממכם

מחכה לזה שיכתוב כאן שאהב את בלאק אופס 3 -_-
גוסט ריקון נראה קטלני אבל "פור הונור" עשה לי את זה הכי הרבה

תשנו את הכותרת של הגראונד זירוס לפאנטום פיין

ואחלה בחירות סך הכל(:

מה הבעיה עם "כאב הפאנטום" לשם שינוי זה נשמע טוב בעברית

אני הכי האבתי את ה ghost recon החדש

בחירות נכונות