המדריך של גיימפרו ל-E3 2015

E3-2015-המדריך-של-גיימפרו

E3 2015 עשויה להיות זכורה לעוד הרבה שנים בעקבות כמות המידע העצומה שהיא צפויה להביא איתה, דבר שלא ראינו המון זמן בתעשייה. שתי חברות ופלטפורמה נוספת הצטרפו למועדון מסיבות העיתונאים: Square Enix, Bethesda Softworks ומגזין PC Gamer שמארגן מסיבת עיתונאים ייעודית לPC בהשתתפות אולפנים גדולים, אולפני אינדי ואפילו חברות חומרה.

אז אין ספק, השבוע של 14 עד ה-18 ביוני יהיה עמוס. מהרגע שמסיבת העיתונאים של בת’סדה תתחיל ועד שדלתות מרכז הכנסים בלוס אנג’לס יסגרו עד הפעם הבאה, יהיה זרם בלתי פוסק של חדשות, הכרזות ועדכונים. להלן לוח הזמנים המלא והנוכחי של מסיבות העיתונאים (כל השעות הן בשעון ישראל)

15 ביוני:

  • בת’סדה – 5 לפנות בוקר (הלילה בין ראשון לשני)
    מיקרוסופט – 7:30 בערב.
    EA – אחת עשרה בלילה.

16 ביוני:

  • יוביסופט – 1 בלילה (הלילה בין שני לשלישי).
    סוני – 4 לפנות בוקר (הלילה בין שני לשלישי).
    נינטנדו – 7 בערב.
    סקוור אניקס – 8 בערב.

17 ביוני:

PC Gaming Show – ארבע לפנות בוקר. (הלילה בין שלישי לרביעי)

איפה אני יכול לצפות?

אתרי גיימינג פופולאריים כמו Gamespot ו-IGN ישדרו עם צוותים ייעודיים משלהם וכל אחד גייס תוכן בלעדי משלו לכן זה תלוי בכם ובמה אתם רוצים לראות על המסך, כמו כן ג’ף קיילי, העיתונאי הידוע ביותר בתעשייה, ינחה את E3 השנה ביוטיוב ו-Twitch גם תקיים שידור ייעודי משלה עם אורחים מיוחדים.

שידורים יעודיים לאירועים:

בת’סדה – יוטיוב, טוויץ’, Gamespot
מיקרוסופט – דרך קונסולת האקסבוקס שלכם, האתר הרשמי, יוטיוב, טוויץ’Gamespot
EA – יוטיוב, טוויץ’Gamespot, האתר הרשמי
יוביסופט – יוטיובGamespot, טוויץ’
סוני – האתר הרשמייוטיוב, טוויץ’Gamespot ודרך קונסולת הפלייסטיישן שלכם
נינטנדו – האתר הרשמיGamespot
סקוור אניקס – יוטיוב, טוויץ’Gamespot
PC Gaming Show – האתר הרשמי, טוויץ’

שידורים מרכזיים/רציפים (השידורים כוללים שידור רציף של כל מסיבות העיתונאים, כולל תוכן ייעודי):

הערוץ הרשמי של E3 ביוטיוב
IGN
Gamespot
Twitch (הספונסר הרשמי של E3)

 

מה כל אחת תראה שם:

בת’סדה

בת’סדה הפתיעה את כולם והכריזה על הצעד המאוד שאפתני לארח מסיבת עיתונאים משלהם לE3 השנה, ויש לה כבר 2 קלפים חזקים שהולכים להחשף במופע: Fallout 4 ו-Doom.

Doom כנראה יקבל חשיפה רחבה ואף יכול להיות שיהיה הפתיח של כל המופע, כבר עבר יותר מעשור מאז המשחק האחרון, הפיתוח של המשחק הנוכחי אותחל מאפס בשנת 2011, וג’ון קארמק עזב את אולפן ID, אותו אולפן שהקים ופיתח את עשרות מכותריו המוכרים, מאחר ובת’סדה לא שיתפו איתו את החזון למציאות מדומה. באורח נס חשיפת המשחקיות מקוויקון בשנה שעברה לא דלפה לרשת אך מדיווחים מאנשים שכן היו שם ככל הנראה המשחק חוזר למקורותיו: משחק יריות-אקשן קצבי ומדמם. לאחר הבעיות שהמשחק סבל לאורך השנים בת’סדה ירצו להחזיר את האמון לקהל המעריצים ולא ירצו להתמהמה בחשיפתו

Fallout 4 כבר נחשף בטריילר צבעוני ועמוס במיוחד, החשיפה הראשונית ספקה לנו המון מידע: אנחנו כבר יודעים שהמשחק יתרחש בבוסטון וגם יתן לנו אפשרות לחוות את ההתחלה של השואה הגערינית שפוקדת את העולם. הרגע הכי משמעותי באותו טריילר הוא בסוף, שהדמות הראשית מכספת 111 זרקה משפט קצר לאוויר, האם זה אומר שלראשונה תהיה דמות ראשית שתדבר בסדרת Fallout? האם זה בעצם גם מרמז שהמשחק יקח שביל מוגדר מראש ופחות פתוח ולא יאפשר לנו לעצב את גיבורנו יותר מדי? מאחר והטריילר הראשוני כבר ארוך מדי, סביר להניח שבת’סדה תכנס לפרטי פרטים של המשחק במהלך המצגת שלה והיא תראה חלק נכבד ממה שיש למשחק להציע

מעבר לכך, במהלך השנה האחרונה רצות שמועות על המשך להצלחה השקטה Dishonored, המשחק המקורי כבר הגדיר קווי יסוד ליקום וסיפור רקע, ואף על פי שהמשחק הראשי התמקד בקורבו המתנקש-נוקם, הDLC התמקד בדמות צדדית מה שמראה על כך שניתן לפתח את המותג למגוון מקומות ודמויות.

כמו כן בשנה האחרונה משחקים אקסצנטרים כמו וולפנשטיין ו-The Evil Within שלא רגילים לראות מבת’סדה קיבלו תוכן חדש, בעוד שהתוכניות DLC ל-The Evil Within הסתיימו. Wolfenstein The Old Blood הראה שניתן לפתח לסדרה תוכן אפיסודי מבלי להתאמץ יותר מדי ועדיין לשמור על רמה טובה של איכות. אנחנו נשמח לראות עוד מחייו, בעבר או בעתיד, של בי ג’יי בלאזקוביץ’

לבסוף, לבת’סדה יש את ה-F2P השאפתני שלה: Battlecry, פרטים על הכותר הזה היו מעטים בחודשים האחרונים אך חשיפתו בE3 שנה שעברה השאירה טעם טוב וגרמה לנו להסתקרן במשחק האקשן-בהשראת-MOBA הזה. דמו או טריילר חדש יכול להצית מחדש עניין במשחק המסתורי והלא ברור הזה.

אנחנו מקווים שבנוסף להכל, בת’סדה גם תביא איתה מספר הפתעות למופע, אולי IP חדש?

Microsoft_Logo

מיקרוסופט

הפוקוס של מיקרוסופט על טלווזיה ומציאות משופרת גרמה לרבים לפקפק ביחס של החברה לפיתוח משחקים סטנדרטי, אולי זה למה השנה פיל ספנסר מבטיח גישה של “חזרה לבסיס” ומרגיע את המעריצים שהשנה, יהיה יותר פוקוס על משחקי צד ראשון

המאסטר צ’יף חוזר ובגדול עם Halo 5: Guardians, הבטא מולטיפלייר הייתה טובה אבל אנחנו נראה איך הקמפיין לשחקן יחיד יראה על דור הקונסולות הנוכחי, זה מובטח שנראה משחקיות חדשה ואולי נקבל רקע על העלילה שמבטיח הקמפיין הויאלי Hunt The Truth והקרב בין ספרטן לוק למאסטר צ’יף.

בנתיים Rise Of The Tomb Raider של אולפן Crystal Dynamics  מתחרה בתור בלעדי נוסף ל-Xbox One, לכן אנחנו מצפים למופע מאוד כבד במשחקיות. ההמשך למשחק Tomb Raider מ-2013 מקבל משימה לא פשוטה לעמוד בהשוואות ישירות למתחרה Uncharted 4, אבל לנייתן דרייק אין את היכולת להראות פיזיקת שיער כמו שלארה יודעת.

משחק המסע בזמן השאפתני Quantum Break של Remedy Studios ידלג על E3 השנה למרות שיש אפשרות סבירה שחידוש למשחק Alan Wake נמצא בפיתוח ל-Xbox One. כבר יש שמועות מוכחות ש-Gears Of War הוא גם מועמד לטיפול הזה אבל מיקרוסופט עשתה הכל חוץ מלאשר שהגיע הזמן ל-Gears Of War חדש. אנחנו יודעים כבר זמן מה שאולפן Black Tusk מנהל את הפרויקט ובהכנה ל-E3 שינה את שמו ל-The Coalition, השם לא רק מזכיר ארגון מסדרת המשחקים, אלא גם בלוגו שלו יש משהו שמזכיר את הרובה-מסור המפורסם מהמשחקים.

מה שסוגר את התותחים הכבדים של Xbox הם המשחקים הבאים: אנחנו מצפים לראות עוד מ-Crackdown החדש, Forza 6 וכמובן Fable Legends או לפחות הדגמה שרצה על וינדוס 10. בינואר ספנסר הרחיב על תוכניות לאפשר לשחקנים לשחק מולטיפלייר בין פלטפורמות בין ה-Xbox One ומחשבים שמריצים וינדוס 10 וההשקה של המערכת הפעלה החדשה כבר ממש מעבר לפינה. ספנסר גם ישתתף באירוע PC Gaming Show הראשון מסוגו ואנחנו כנראה נראה דמואים שמדגימים את היכולת ואולי ביותר מרק Fable Legends.

מבחינת חומרה, מיקרוסופט כנראה תדגיש את הקונטרולר שעוצב מחדש עם חיבור לאוזניות. בנוסף, אולי מדובר בסיכוי קלוש אבל אנחנו מקווים לקבל מבט קונקרטי יותר על Hololens ואיך הוא קשור למשחקי וידאו. עד עכשיו Hololens הרגיש כמו רעיון טוב על הנייר בלי שום הצדקה מציאותית מאחר ומספר מועט של אנשים ראו הדגמה במו עניהם. אם מיקרוסופט תביא אותו לבמה ב-E3 ותתן למבקרי התערוכה להתנסות בו, הם יכולים לבחון את המוצר במבחן המציאות ולראות אם רלוונטי ופוטנציאלי לעכשיו.

לבסוף, אנחנו מצפים להפתעות מעניינות מתוכנית ID@Xbox שמקדמת מפתחי אינדי על פלטפורמת האקסבוקס. אנחנו מצפים לחזרתם של כמה משחקי אינדי שהבולטים בניהם הוא Cuphead שמצויר בסגנון סרטים מצוירים משנות ה-90, המשחק הבא של יוצרי Limbo, בשם Inside שנדחה לאחרונה והמשחק עם האווירה הקודרת Below. מספרם העצום של מפתחי האינדי שבחרו לפתח דרך תוכנית זו משאירה אותנו ללא ספק שיהיו מספר של כותרים לבחור מהם

כמו עם כל E3, יותר הפתעות, יותר טוב. אנחנו מסתקרנים לראות איך Scalebound נראה ואנחנו מקווים ש-Battletoads יהיה קצת יותר מאיסטר אג’ במשחק Shovel Knight אבל אנחנו נצטרך לחכות עד יום שני בערב כדי לראות

עדכון (12/06/2015): מיקרוסופט הודיעו אתמול ש-Scalebound ו-Crackdown החדש ידלגו גם הם על E3 ויופיעו בגיימסקום, מאוד מעניין איך מיקרוסופט תמלא את היעדרותם במופע.

EA LOGO

EA

ל-EA יש הרבה תוכן מתבשל בתנור כרגע ככה שיש המון סדרות שאנחנו הולכים לקבל עליהם עדכון השנה. אנחנו יודעים שיוצרי Dead Space, אולפן Visceral Games, עובדים על משחק שקשור למלחמת הכוכבים תחת פיקוחה האדוק של יוצרת סדרת אנצ’טרד, איימי הנינג. זו השנה הכי טובה לעשות הכרזות סטאר וורס והמעריצים יהיו קשובים בE3.

אפרופו מלחמת הכוכבים, Battlefront יקבל סוף סוף חשיפה נורמלית ומשחקיות אמיתית לציבור גם אם לא יהיה אפשרי לשחק בו בתערוכה עצמה. ראינו את המשחק בפעולה רק באנדור ומספר מועט של מפות נוספות כבר הוכרזו. אנחנו מקווים שגם יוספו עוד דמויות לשחק איתם במשחק. The Old Republic עדיין רלוונטי וכבר יש שמועות על חבילת הרחבה נוספת למשחק שתתמקד בעיקר בתוכן סיפור ותהיה שונה יותר מהרחבות קודמות שהיו לMMO הזה.

משחקי הספורט של EA יחזרו בהרכב מלא: Madden NFL 16, FIFA 16, NHL 16 ו-Rory McIlroy PGA Tour. פיפא כבר עשה מספיק רעש שוהכרז שקבוצות נשיות יצטרפו להרכב הקבוצות שיופיעו במשחק בפעם הראשונה בסדרה. הסיסמה של NFL השנה היא Be The Playmaker, מה שמרמז על הרחבת השליטה של השחקן על המגרש. PGA דיבר על מצבי משחק ורק NHL 16 עוד לא בדיוק נחשף במלואו, מה שמעניין הוא שאין מילה על NBA, כנראה שEA השנה ויתרו ופינו ל2K את הדרך.

זה היה נחמד לשחק שוטרים וגנבים במשחק ה-Battlefield האחרון אבל מעריצי הסדרה השרופים תוהים אם כבר הגיע הזמן למשחק הבא בסדרה, ככל הנראה זה לא יקרה בE3 השנה והסדרה תקח חופש לזמן מה. מה שיקח את המקום של משחק הFPS התורן של EA כנראה תהיה ההכרזה על Titanfall 2, זה נכון ש-Respawn אמרו שהמשחק לא יופיע השנה בE3, אבל זה לא אומר שאפילו טיזר קטן לא יכול להתגנב למופע של EA.

אם כבר התגנבות, Mirror’s Edge היה שקט במיוחד ובקושי הופיע מעבר לתערוכות E3 מאז 2013 מה שיכול לרמוז שהמשחק מתקשה להיות במצב שחיק, השבוע EA כבר הכריזה שהמשחק קיבל את השם Catalyst, מה שאומר שהיא כבר מכינה את הקרקע לחשיפה משמעותית מעולם המשחק ובעיקר שהמשחק מתקדם היטב. אנחנו נראה כנראה דמו רחב של משחקיות וטריילר חדש, וכמובן גם תאריך יציאה, מאחר והמשחק כבר ידוע שיצא בתחילת 2016.

במחלקת המירוצים, EA כבר הכינה את הקרקע לריבוט החדש של Need For Speed מאולפן Ghost Games שפיתח את Rivals לפני שנתיים. הטיזר שיצא עם ההכרזה למשחק הראה את המנוע (הגרפי) שעוברי אורח לכאורה מסתכלים על המירוצים, אנחנו נקבל הצצה קצת יותר ברורה ורחבה למשחק. בנתיים אולפן המירוצים האחר של EA, אולפן Criterion Games, עסוק בIP חדש שטיזר אליו קיבלנו שנה שעברה בE3, אך נשאר שקט מאז, לא ברור אם יופיע בE3 או לא.

לבסוף, EA אישרה שPVZ חדש יודגם בתערוכה ויוכרז במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, ככל הנראה מדובר בהמשך ל-Garden Warfare המצוין ולא כותר חדש בסדרת המובייל. יש מצב שאם אנחנו נבקש משאלה, אולי גם Bioware יגיעו לעצירה קטנה ויעדכנו אותנו בנוגע למשחק ה-Mass Effect הבא.

ubisoft-logo

יוביסופט

בשביל חברה גדולה מאוד אנחנו יודעים מעט מאוד על התוכניות של יוביסופט לE3 2015. במובן מסוים זה מרגיש כאילו הם הולכים על מה שבטוח, איישה טיילור חוזרת שוב לעמדת המנחה והשמות הגדולים של הענקית מצרפת מובילים את ההתקפה על הקהל. אבל רוב הסיכוים שיוביסופט לא הולכת למלא את מסיבת העיתונאים שלה עם 3 משחקים בלבד.

יוביסופט לא חיכו לE3 בכלל וכבר חשפו חלק גדול מאוד מ-Assassin’s Creed Syndicate, במקום לעשות טיזר פשוט יוביסופט כבר שחררה מספר טריילרים ודמו משחקיות ארוך לציבור הרחב שהראה גאדג’טים כמו חבל תלייה והאפשרות לחטוף כרכרות סוסים סטייל GTA. ולמרות שהצורה שבה הציגו את המשחק גרמה לכולנו כבר לחבוש כובעי צילינדר ולהשתקע בלונדון הפושעת של המאה ה-19, הרבה עדיין לא קנו את החוויה של להוביל ארגון פשע גדול ולכבוש את הרחובות. יוביסופט תצטרך להראות משהו נוסף כדי להחזיר את רכבת ההייפ למסלולה.

המבטים הקודמים שקיבלנו על The Division הראו שחקנים עובדים ביחד כדי לחקור ולאסוף משאבים בניו יורק עוצרת נשימה ומכוסה בשלג, השחקנים הדפו קבוצות של אויבים וקיבלו תמיכה מרחפנים שמטיסים אותם אנשים אחרים באמצעות הסמארטפון. למרות זאת יוביסופט שמרה על דממת אלחוט לרוב בנוגע למשחק ולאיך כל המכניקות האלו עובדות במציאות. בE3 הזאת זה יהיה הזמן המתאים לקראת צאת המשחק בתחילת 2016 לתת לנו הצצה רחבה יותר למשחק ולהראות לנו איך הוא באמת ואולי הוא יהיה גם שחיק לציבור שיגיע לתערוכה.

והמשחק האחרון מבין השלישיה החזקה של יוביסופט הוא Rainbow Six Siege, שזכה להמון תשואות ב-E3 שנה שעברה, בעיקר בגלל חשיפתו המפתיעה והמרשימה בסוף מסיבת העיתונאים של יוביסופט. עכשיו שהאלפא מאחורינו אנחנו נלהבים להשיג מפרטי הפרטים של המשחק: כמה מצבים יהיו ואיך הם ישפיעו על המשחק? כמה מפות יש? ומה נעשה כדי להפוך את הדינאמיקה בין השחקנים לחזקה במיוחד? לא תזיק גם מילה או שתיים על מצב הסינגלפלייר של המשחק.

מעבר לעושי הכותרות הראשיים, יוביסופט לרוב גם נותנת זמן במה למשחקים קטנים ואומנותיים יותר כמו Child Of Light ו-Valiant Hearts. בהתחשב בעובדה ש-Grow Home יצא מוקדם יותר השנה, יוביסופט עדיין ממשיכה לעודד קבוצות קטנות יותר בין קירותיה לפתח משחקים כאלו. בנוסף, עבר מספיק זמן כדי להצדיק אפילו כותר ריימן נוסף שימשיך את הקו האומנותי של המשחקים האחרונים

לבסוף יש לנו את ה”עוד דבר אחד” שנחשף במסיבת העיתונאים, דבר שכבר הפך למסורת אצל יוביסופט אחרי Watch Dogs, The Division ו-Rainbow Six Siege. אלא אם כן החברה מתכננת לחשוף עוד IP חדש. יש מספר מועמדים להמשכים שיכולים להתאים להכרזה בסוף: Watch Dogs 2 יכול להיות הכי צפוי כאן כי הוא מכר בצורה פנומנאלית למרות הרושם המאכזב שהתיר אצל רוב הקהל שלו. Splinter Cell לקח כמה שנים חופש מאז הכותר המאוד לא מעורך מספיק Blacklist, כמו כן גם לא ראינו הרבה זמן את הנסיך הפרסי. יש סיכוי שאנחנו נראה גם הכרזה על המשך ל-South Park The Stick Of Truth, למשחק המקורי בהחלט היו כמה בעיות בפיתוח (בין השאר קריסתה של THQ), אבל אנחנו לא מאמינים שיוביסופט קנו את הרישיון בשביל משחק אחד בלבד.

לא משנה מה זה יהיה, ליוביסופט בהחלט יהיה משהו אקסטרה להכריז עליו בעוד מספר ימים בE3, אנחנו גם כנראה נהנה ממידע נוסף לגבי Division, Rainbow Six ו-Assassins Creed.

sony-logo

 

סוני

לא משנה כמה טוב יהיה, סוני לא יכולה לסמוך ש-Bloodborne יחזיק את ה-PS4 כל השנה, ממה שאנחנו יודעים עד כה זה נראה שהתותחים הכבדים יותר יצאו רק ב-2016. אבל יש מספר כותרים אחרים ויצירתיים שיכולים לרצות מגוון רחב של טעמים.

אחד מהמשחקים הכי מלהיבים של סוני הוא כמובן Uncharted 4: A Thief’s End, לא רק שהמשחק מרמז על סוף דרמתי למסעותו של נייתן דרייק, המשחק גם יכיל טון יותר אישי בכך שיכלול את אחיו, זה יהיה מעניין איך הסיפור יתקדם הפעם לאור העובדה ש-The Last Of Us, המשחק הקודם של Naughty Dog, העלה את הרף בכל הנוגע לעלילה. האולפן גם ידוע בכך שהוא מעלה את הרף הטכני והויזואלי ממשחק למשחק, ואין לנו ספק שסוני תנצל עובדה זו כדי להדגים סצנה שהיא בהחלט עוצרת נשימה.

נחשף בדיוק לאחרונה, Ratchet & Clank הוא המשחק שמבוסס על הסרט שמבוסס על המשחק. Insomniac מאתחלים את הסיפור כדי שיתאים לקו העלילה של הסרט, אבל מכל הבחינות האחרות המשחק החדש די נאמן לשורשיו: מתגאה בהרס ובעולמות הצבעוניים והתוססים שלו

למרות שאנחנו לא יודעים איך סוני תדגים אותו על הבמה, אנחנו מצפים שמציאות מדומה תהיה חלק גדול ממסיבת העיתונאים שלהם השנה עם פרויקט מורפיוס, שחלון היציאה שלו בחצי הראשון של 2016 מתקרב בצעדי ענק, סוני תראה גרסה יותר מעודנת של המכשיר ותעבור מלהדגים דמואים טכנולוגים למשחקים ממשים שעוצבו עבור הקסדה שלה.

מכל המשחקים שיובילו את מהפכת המציאות המדומה, אנחנו דווקא מהמרים על Gran Turismo 7, מצלמת תא הנהג היא התאמה מושלמת למציאות מדומה ועם בקר שליטה מתאים GT7 יכול להיות דמו מאוד משכנע, בהתחשב בעובדה ששמועות האחרונות אומרות שהמשחק ישתחרר לפני תחילת 2017, זה נשמע כמו תרחיש סביר בהחלט.

אלו הכותרים הגדולים אבל לסוני יש מגוון רחב של משחקים שרובם נראים מדהים אפילו שהם טסים קצת מתחת לרדאר: סוני עדיין דוחפת חזק את No Man’s Sky, המשחק הבא של Ninja Theory בשם Hellblade נראה טוב יותר מאי פעם, Tearaway Unfolded נראה כמשחק שיקסים גם את מעריציו של המשחק המקורי וגם מעריצים חדשים ומה קרה לדמו הפיסול המוזר ש-Media Molecule חשפה בחשיפת הפלייסטיישן 4 לפני שנתיים? ויש גם את Fat Princess Adventures, Until Dawn, Rime, Drawn To Death והרשימה עוד ממשיכה.

לבסוף אנחנו חייבים לחשוב אילו הפתעות סוני מכינה לנו, ששחקנים עדיין עסוקים בלהשיג גביעים ב-Bloodborne להכריז על הרחבה יהיה יותר ממבורך, למשך זמן מה היו לחשושים בתשעייה לגבי המשכים עבור God Of War ו-Crash Bandicoot. ולאחרונה דיבורים חדשים על The Last Guardian גרמו לנו להכנס לשגעת, האם אנחנו מעזים להאמין? ממשחקים גדולים ועד משחקי אינדי ואפילו מציאות מדומה, לסוני השנה יהיה מגוון רחב של מה להציע עבור מעריציה ב-2016 ומעבר.

 

נינטנדו

נינטנדו החליטה מוקדם יותר השבוע שהיא תתחיל את E3 קודם ולא בת’סדה, שהכריזה שהיא מכינה מצגת מוקלטת מראש עבור Super Smash Bros. ל-Wii U שתונחה על ידי יוצר המשחק ותעלה לאוויר ביום שני בערב, מאחר והדמות השניה שתצא למשחק תהיה זמינה באותו יום, סביר להניח שנינטנדו תקדיש את המצגת לעוד דמויות ואולי גם מקומות חדשים שיהיו זמינים למשחק

אבל כמובן שהפוקוס האמיתי יהיה על האירוע הדגיטלי של נינטנדו, זו היא השנה השלישית ברציפות שנינטנדו מוותרת על מסיבת עיתונאים מסורתית ומתמקדת באירוע של חצי שעה עד 40 דקות מוקלט מראש שיעלה לאוויר ביום שלישי בערב. האירועים האלו הם תמיד עסקאות החבילה של גיימינג, אנחנו מצפים שיהיו רגעים מעולים ורגעים קצת משעממים, אבל הפתעות מובטחות

בשנה שעברה נינטנדו אפשרה לציבור הרחב לשחק ב-Super Smash Bros ובכך לתת לכולם להצטרף לכיף של E3 באמצעות סניפי Best Buy בארה”ב. השנה נינטנדו תעשה את זה עם Mario Maker, המהלך הזה ביחד עם העובדה שמדובר בשנה ה30 למריו מובילה אותנו למסקנה ש-Mario Maker הוא המשחק הגדול של נינטנדו ל-2015. אך מאחר והמשחק הוצג למוות ב-E3 הקודמת קשה להאמין מה עוד נשאר להראות במשחק הזה.

נינטנדו הכריזה גם בשנה שעברה על Project Giant Robot ו-Project Guard, הדיווח הכלכלי של נינטנדו מהחודש שעבר מצביע על כך שהם עדיין קיימים וצפוים לצאת השנה. למקרה ששכחתם, המשחקים האלו נראו בE3 בדמואים מאוד בסיסים שנוצרו כחלק מפרויקט של שיגרו מיאמוטו (היוצר המוערך של רוב המשחקים של נינטנדו כמו Pikmin, מריו והאגדה של זלדה) להפוך את הגיימפד של ה-Wii U לחלק כיפי והכרחי למשחקים חדשים. לטוב או לרע זה ברור שנינטנדו לא נטשה אף פרויקט ואנחנו מצפים שנראה אותם שוב בצורה מסוימת גם השנה.

עוד משחק שהוכרז שנה שעברה שראינו בצורה מטושטשת, קצרה ולא ברורה הוא משחק ה-Star Fox הבא, E3 הוא הבמה המצוינת לחשיפתו של הפרויקט המסתורי הזה, אנחנו יודעים שהמשחק יעשה שימוש רב בגיימפאד של ה-Wii U וגם שנינטנדו בעצם הופכת את המשחק למשחק אפיסודי כך שיש סיבה לדאגה. אך לאחר האיסטר אג’ המאוד משעשע שנמצא ב-Bayonetta 2, אנחנו ממש מצפים לעוד.

אף על פי שהם שוחררו ביפן אנחנו מצפים מנינטנדו להראות גרסאות מערביות ל-Fatal Frame וקטע גדול עבור Xenoblade Chronicles X, במחלקת ה-3DS, אנחנו נראה דגש גדול על השחרור המערבי של Yo-Kai Watch, משחק ה-Fire Emblem הבא, משחק הפלטפורמה החדש Chibi Robo, והחשיפה של קלפי Amiibo שצפוים לעבוד עם המשחק Animal Crossing Home Designer

חוץ ממשחקים אירעיים כמו Devil’s Third ו-Project Treasure זה פחות או יותר כל מה שידוע לנו, אך אף אחד לא היה יכול לצפות להכרזה על Splatoon שנה שעברה. אנחנו אולי קצת מייחלים לנס, אבל Retro Studios יכולים להיות באמצע העבודה על משחק Metroid או Donkey Kong חדש או אולי משהו חדש לחלוטין ונשמח שהם יראו אותו כאן. Next Level Games סיימו את העבודה על Luigi’s Mansion Dark Moon לפני שנתיים, האם זה יהיה מוקדם מדי לשמוע על המשחק הבא שלהם? ועל אף שאנו מצפים לשמוע אפס ציוצים על הקונסולה הבאה של נינטנדו, ה-NX, אנחנו נשמח שהם יוכיחו לנו אחרת. נינטנדו נשארת הקלף הפרוע של עולם משחקי הוידאו מה שהופך את הצפייה במצגות שלהם לכיף גדול.

Square Enix

אם נאמר את האמת, ל-Square Enix תמיד הייתה נוכחת משמעותית ב-E3 אך רק דרך מסיבות העיתונאים של מחזיקי הפלטפורמות, לא כך יהיה המצב ב-E3 2015, לחברה מאחורי Final Fantasy, Deus Ex, Kingdom Hearts ועוד יש מספיק מה להראות כדי להצדיק מסיבת עיתונאים משלהם, אנחנו מקווים שבמה יותר גדולה גם אומרת הכרזות יותר גדולות בתערוכה.

Square Enix כבר הכריזה על מספר משחקים שיופיעו בתערוכה שאין לנו סבלנות ולשמוע עליהם עוד, המוביל שמבניהם הוא Deus Ex Mankind Divided, מתרחש שנתיים לאחר המשחק הקודם בסדרה, MD ממשיך את סיפורו של אדם ג’נסן. אחד הדברים הכי גדולים שיהיו במשחק הוא המגוון הרחב של שידורגים קיברנטיים שיהיו לג’נסן מבעבר כמו אגרוף-טייזר, סכין יד נשפלת ומגן סופג ירי. בצורה מסקרנת החלטות שעשינו ב-Human Revolution לא ישפיעו על המשחק הזה מה שהופך אותנו לספקנים קצת בנוגע לערך הבחירה במשחק הזה.

המשחק הבא אומנם לא כבד ורציני כמו Deus Ex, אך Just Cause 3 מושך אותנו מספיק כדי לשכנע אותנו להשתתף במסע הרס רצחני ומפוצץ, האקשן במשחק הקודם היה כבר מספיק מטורף עם וו תלייה ומצנחים בכל עבר, אנחנו מסתקרנים לגבי איך חליפת התעופה שלנו תהפוך את הכאוס המתמשך הזה לעוד יותר מטורף. זה נראה ש-Avalanche Studios יודעים מה הופך את המשחקים שלהם מיוחדים מאחר והם נותנים לשחקנים ב-JC3 אינסוף חומר נפץ במקום להכריח אותם לרכוש אותם במשחק.

ש-Final Fantasy 15 הוכרז כאחד שיעדר מ-E3 מעריצי ה-JRPG מצפים בכליון עניים ל-Kingdom Hearts 3 וכדאי שתהיה לו נוכחות גדולה ב-E3 כדי לרצות אותם. מאחר ואנחנו יודעים מעט מאוד על המשחק אנחנו מצפים לחשיפה גדולה של עולם חדש בתוך המשחק ובנוסף איך הסיפור הולך להמשיך אחרי הסוף של Dream Drop Distance. מאחר והרבה משחקי Kingdom Hearts הציגו חידושים מעניינים ומשונים למערכת הקרב אנחנו לא נופתע אם אלו גם יודגמו ואפילו חלון יציאה יהיה מידע משמעותי.

סימן השאלה הגדול של מסיבת העיתונאים הוא הכותר הסודי ש-Square Enix שלחה אליו הזמנות למספר אתרי גיימינג בשבוע האחרון. מאחר והיו מספר רמזים עדינים למשחק Hitman חדש, הכסף שלנו הוא על חזרתו של סוכן 47. המשחק הקודם, Absolution, גרם לסערה בקהילת המעריצים של הסדרה שהרבה מרגישים שהוא התרחק מהדברים שהפכו את הסדרה לטובה. האם הכותר הבא, אם קיים אחד, יכבוש בחזרה את ליבם של המעריצים?

מספר משחקים אחרים גם צפויים לעשות רעש בתערוכה בצורה מסוימת כמו לדוגמה חבילת ההרחבה ל-Final Fantasy 14 שמוסיפה משימות חדשות, גזע חדש, צינוקים חדשים והעלאת המגבלה על הרמות, Dragon Quest Heroes שמחיל את נוסחת Dynasty Warriors לאחת מסדרות הRPG הכי ארוכות בשוק. מאחר ו-Star Ocean 5 הוכרז לאחרונה ליפן זה לא יפתיע אותנו  אם תוכרז בתערוכה השחרור המערבי שלו.

ככל הנראה גם בלי Final Fantasy 15 יש ל-Square Enix הרבה להציג. עם כל כך הרבה משחקים לצפות אליהם גם מהמזרח וגם מהמערב אין לחברה הרבה מקום לאכזב אלא אם כן הם יתחילו לדבר על Final Fantasy 7 בצורה שהיא לא רימייק מלא.

PC Gaming Show

בפעם הראשונה בהיסטוריה של E3, פלטפורמת המחשב מקבלת במה חזקה משלה, זו תהיה מסיבת העיתונאים הארוכה ביותר ב-E3, שתארך בקירוב כ-3 שעות ועם עשרות אולפנים שעולים וירודים מהבמה.

AMD ומגזין PC Gamer הם הספונסרים העיקריים של המופע, לAMD תהיה הכרזה מסוימת במופע והיא כנראה תתמקד בכרטיסי המסך שלה, אנחנו לא מצפים שאלו יהיו הכרזות משמעותיות אלה משהו כמו ידיעה שהם קיימים והם בדרך, E3 אחרי הכל הוא לא מקום מאוד פופולארי להכריז עליו חומרה חדשה.

המון אולפנים כבר נרשמו להציג משהו במופע הזה, החל מבליזארד, דרך Creative Assembly, Frictional Games, Paradox Interactive ועד Square Enix ואפילו מיקרוסופט.

יהיה ארוך מדי לפרט מי יהיה שם ומה הוא יציג, אז נגיד את זה בכלליות: יהיה הרבה פוקוס על משחקים בלעדיים שיצאו למחשב כמו Overwatch ו-Starcraft 2 של בליזארד, EVE מ-CCP Games, והמתחרה העיקרי שלו, Star Citizen, משחק האימה-מדע בדיוני SOMA, המשחק הבא של אולפן Fullbright, משחקי Total War מ-Creative Assembly, המשחק הבא של יוצר Gears Of War קליף בלזינסקי ועוד המון.

ב-3 שעות אפשר להראות הרבה ולדבר על הרבה, אך מאחר והדבר לא נוסה מעולם קשה לדעת כל העניין של המון אולפנים והמון פרזנטורים שונים יראה, אם הדבר מאורגן היטב ועם מינימום תקלות טכניות, זאת יכולה להיות אחת ממסיבות העיתונאים הכי טובות שהיו ב-E3. אנחנו מצפים לדמואים ארוכים ולא יזיקו הפתעות. אולי, רק אולי, המשחק הבא של Valve או טיזר טכנולוגי ל-Source 2 יוצגו שם.

האירוע כולו בהנחיית שון פלוט שידוע בכינוי האינטרנט שלו Day9, הבחור ידע בתור קריין E-Sports לסטארקראפט 2 ובעברו הרחוק שחקן מקצועי בעצמו ב-Starcraft: Brood War, מדובר בבחירה תמוהה כי אנחנו לא חושבים שקריין ספורט תחרותי יודע איך להנחות אירוע חשיפת משחקים אך הופתענו בעבר מאנשים, יותר חשוב לנו איך האירוע יתנהל מבחינה טכנית ואסתטית.

מפיצות אחרות:

היריעה קצרה מלהכיל את כל המפיצות ומסיבות העיתונאים ב-E3, יש למעלה מ250 חברות וארגונים שיציגו ב-E3, אנחנו בחרנו את החלק הבולט שבהם שיציגו משחקים שיכתיבו את הקצב בענף הגיימינג לפחות לחצי השנה הקרובה. זה ששמנו אותם בסוף לא אומר שהם פחות חשובות מסוני, EA או יוביסופט, מספר רב מהמשחקים שהן מפיצות בקלות יכולים להגיע לטופ של הכי מצופים אצלנו לשנה הקרובה: ממשחקי תפקידים בעלי עולם עצום ועד פרויקטים נסיונים במציאות מדומה, E3 2015 כרגע נראת כה-E3 הכי מגוונת שהייתה אי פעם

Warner Bros Interactive: חטיבת המשחקים של האחים וורנר חווים בתקופה האחרונה הצלחות רבות דרך שיתופי הפעולה והאולפנים ששייכים להם: Mortal Kombat X הוא אחד מהמשחקים הכי נמכרים שלהם ו-The Witcher 3 שאותו הפיצו לקונסולות מקבל תשבוחות מקיר לקיר, אנחנו בטוחים ש-Warner מגיעים ל-E3 מלאי ביטחון והנה מה שהם הולכים להראות.

הוא מגיע לחנויות בדיוק שבוע לאחר הכנס, Batman Arkham Knight מוכן לסיים את הסדרה ש-Rocksteady Studios התחילה לפני 6 שנים, ולמרות שכבר נראה שאי אפשר לחשוף עוד סודות מהמשחק הזה, יכול להיות שיש מספר דמויות או מצבי משחק שניתן לתת להם הצצה קטנה לפני שהמשחק יוצא לאור. Turbine, המפתחים של Infinite Crisis שהולך להסגר באוגוסט הקרוב, עובדים על פי הדיווחים על משחק IOS בשם Batman Arkham Underworld שנותן לנו לשחק בכמה מהנבלים הכי גרועים של באטמן ומשחק לא מוכרז שקשור למשחקי הכס, אנחנו אולי נשמע משניהם ב-E3.

be the Batman-Arkham-Knight

Monolith, האנשים מאחורי Shadow Of Mordor שהיה הפתעת שנה שעברה עבור אנשים רבים, היו שקטים מאז שיצא אבל טיזר של הפרויקט הבא שלהם יכול להיות לא כל כך רחוק.

המשחק Mad Max הוא המשחק שנמצא ברשימת הקניות של כולם לאחר ש’מקס הזועם: כביש הזעם’ הסרט שעדיין מוקרן בבתי הקולנוע הצליח מאוד, המשחק שהוכרז ב-E3 2013 לא עוקב אחר אותה עלילה או או אחרי אותו גרסה של הגיבור שלנו אך נראה שיש לו קמפיין שחקן יחיד מדמם, מלא אקשן ומשביע. עם מכונאי רכב לצידך ומכונית שניתן לעצב בכל צורה אפשר לפטרל במדבר לחפש מכות ומשאבים לשדרוגים.

כאילו ש-WB לא מייצגת מספיק מותגים וסדרות מבוססות הם מפתחים שני משחקי לגו שיהיו זמינים השנה: Lego Dimensions יחובר למספר שיא של סדרות ודמויות שכוללת את הסימפסונים, סקובי דו, מכסחי השדים, דוקטור הו, פורטל, עולם היורה, מייצרת מכונות הארקייד מידווי, בחזרה לעתיד, DC קומיקס, סרט הלגו והקוסם מארץ אוץ. הם מרמזים על עוד מותגים שיחשפו והסיפור של המשחק נהיה מטורף ככל שמכריזים על יותר דמויות למשחק.

Lego: The Avengers ממשיך את הסיפור של Lego Marvel Super Heroes ויהיה מחובר יותר לשני סרטי הנוקמים, משחק המרבל הקודם היה המסע הכי רחב דרך מותג פופולארי שעולם לגו אי פעם עשה אז התקוות גבוהות שאוונג’רס יהיה בעל היקף דומה. אנחנו מקווים שיהיו דמויות חדשות ונקבל משחקיות ראשונה מהמשחק הזה.

אם יש סרט, משחק או חוברת קומיקס שאתם אוהבים יש סיכוי ש-WB עובדת איתו בצורה כלשהי ב2015.

Activision Blizzard: אם יש משהו שתמיד מובטח ב-E3 זו חשיפה רחבה של ה-Call Of Duty הבא, מה שלא בטוח הפעם זה האם הוא יופיע על במת מיקרוסופט או במת סוני, או שאולי אקטיויזיון בחרה לעשות משא ומתן עם שניהם. עם התוספת של קמפיין ל-4 שחקנים אנחנו מקווים שהפעם אקטיויזיון תחשוף משהו יותר רחב ומעניין במקום סצנות אקשן מקוצרות “לטובת הזמן”. בדרך כלל מצב הזומבים הפופולארי של המותג נשמר לחודשי יולי-אוגוסט אך מאחר והוא קיבל טיזר כבר בטריילר הראשון, יש סיכוי קטן שכבר נראה אותו בפעולה בצורה מסוימת ב-E3. על כל פנים, אנחנו מצפים לכמות מידע עצומה על הסינגלפלייר והמולטיפלייר בתערוכה.

Black Ops 3 Leak image

קשה להאמין לזה, אבל עברו 5 שנים מאז גיטר הירו האחרון, כל זה עומד להשתנות השנה. Guitar Hero Live יצא מאוחר יותר השנה עם בקר גיטרה שעוצב מחדש, זה רגע מאוד חשוב עבור סדרה שאבדה המון מהקיטור שלה, אז התקווה היא שההשקעה בסרטוני לייב אקשן במקום באנימציה תלת ממדית תעודד אותנו במקום שתהיה גימיקית. ז’אנר משחקי המוזיקה הוא לא מה שהיה פעם, אך חזרתו של גיטר הירו גם יכולה להביא אותו חזרה לאור הזרקורים.

עוד סדרה רדומה תתחדש במשחק חדש ב-E3 הזה, Tony Hawk 5 צפוי להחזיר את הסדרה לימי הזוהר שלה, על אף שהתמונות הראשונות זכו לתגובה פושרת אם המשחק משחק כמו שהוא צריך לשחק אנחנו לא נצטרך להתלונן על הגראפיקה או הבעות הפנים של הסקייטר שלנו. ליצור מחדש את ההרגשה של השתוללות על רמפות במפות קטלניות צריכה להיות עדיפות עליונה. הדור החדש הביא איתו גם טכנולוגיות הקלטה מובנות ואקטיויזיון צריכה לנצל זאת כדי לאפשר לשחקנים לשתף את הטריקים שלהם כמו שלא התאפשר מעולם.

Destiny כבר ראה הרבה תוכן נוסף במהלך השנה האחרונה אך אם ההבטחה של תמיכה ארוכה תשמר סביר להניח שנראה ממנו עוד בצורה כלשהי במהלך התערוכה, ב-E3 אנחנו צפויים לראות ממנו חדשות על ההרחבה הבאה שהמון מידע עליה כבר דלף לרשת – The Taken King ואולי לשמוע עוד על התוכניות של המשחק לעתיד.

בנוגע ל-Blizzard, הם לעיתים רחוקות מופיעים ב-E3, אך בגלל שהשנה תהיה מיוחדת עבור פלטפורמות המחשב זה כנראה ישתנה, מאחר וכבר יש למעלה מ-20 משתתפים עבור האירוע בן ה-3 שעות, לא ברור כמה זמן יהיה לאולפן להראות על מה הוא עבד, Heroes Of The Storm כבר יצא אז סביר להניח שבליזארד תתמקד רק ב-Overwatch וההרחבה הבאה ל-Starcraft 2 שנקראת Legacy Of The Void

Activision נמצאת בגג התעשייה, אנחנו לא יכולים לראות איך סדרות קלאסיות עושות קאמבק על טכנולוגיה חדשה כמו טוני הוק וגיטר הירו וההזדמנות שבליזארד יכולה לנצל הופכת את השנה הזאת לשנה מאוד מלהיבה ל-Activision.

Atlus: המפיצה הזאת גדלה בעשור האחרון למימדים גדולים ומשחקיה הפכו להיות בין הפופולארים ביותר בקרב אנשים רבים, חלק גדול מההצלחה הזאת היא הודות לסדרת פרסונה, המשחק הרביעי נחשב לאחד המשחקים המוצלחים ביותר לפלייסטיישן 2 ובאופן כללי לאחד המשחקים המוצלחים אי פעם כך שאין כאן הפתעה שההתרגשות הגיעה למצב חולני עבור המשחק החמישי. מאז חשיפת המשחקיות בפרבואר השנה, לא קיבלנו מידע חדש ו-E3 הוא הזמן המושלם לשנות את זה. למרות ש-Atlus חושפת דברים ביפן קודם, אנחנו מקווים שסוני תזהה את פוטנציאל ההצלחה העצום של הסדרה במערב ותמצא דרך להראות טריילר חדש על הבמה שלהם.

חוץ מ-Persona 5, ל-Atlus יש הרבה משחקים אחרים להציג: Persona 4 Dancing All Night, Etrian Odyssey 2 Untold, ולבסוף Lost Dimension

Konami: קונאמי נמצאת במקום בעייתי, אחרי הבלאגן עם PT והכוונה להתמקד בפלטפורמות ניידות, זה מרגיש כאילו תהיה להם נוכחות מצומצמת ב-E3. כמובן, אנחנו יודעים מעט מאוד על Metal Gear Online ועם The Phantom Pain שיוצא בספטמבר זה יהיה הגיוני עבורם להפציץ במידע ב-E3. בנוסף, אנחנו מצפים פרטים נוספים ומפורטים לגבי הכותר הבא בסדרת Pro Evolution Soccer.

505Games: אומנם פחות בולטת ממפיצות אחרות ברשימה הזאת, אך הם מביאים כמה מהמשחקים הכי מעניינים שיצא לנו לראות. הראשון הוא Abzu, הרפתקאה שמתרחשת בעולם תת ימי מאולפן פיתוח שכולל עובדים שעבדו בעבר על Journey הבלעדי ל-PS3. באופן דומה ל-Journey, קשה לתאר את Abzu במילים, הנופים התת ימיים השלווים מדברים בעד עצמם ולמעשה הם מתחננים שיחקרו אותם. המשחק השני הוא Adrift, בעוד ש-Abzu הוא שקט ונעים, Adrift הוא מלחיץ וקלסטרופובי, אתם חוקרים את החלל החיצון במשחק במבט מגוף ראשון, ועליכם לשמור על אספקת חמצן שכל הזמן מצתמקת לה.

Bandai Namco: מה שהם מביאים ל-E3 נראה מעניין למדי בעקבות דליפה אחרונה. ככל הנראה Dark Souls 3 יחשף בצורה ראויה ב-E3, השמועות אומרת שיש מערכת חדשה שידועה כ”טקסי הקרבה” שבה אתם מבעצים טקס על אויבים שהרגתם כדי להכנס לעולמם של שחקנים אחרים. חוץ מ-Dark Souls אנחנו מקווים לראות עוד מ-Tekken 7 שלא מזמן יחסית יצא לאולמות הארקייד ביפן (כן, לא רק שהדברים האלו עדיין קיימים שם גם יש להם משחקים בפיתוח.)

Capcom: המשחק הכי גדול שלהם בקלות הוא Street Fighter V, רק השבוע הם הכריזו על מערכת ה-V-Skills שבעיקרון מחליפה את התקפות הפוקוס ממשחקים קודמים. על ידי מילוי מד ה-V שחקנים יכולים לעשות מתקפות מיוחדות שיכולת להיות התקפיות או מגוננות. המשחק עשה גלים ב-PSX לאחר שהבטיח לעצמו עסקה עם סוני שתשמור עליו בלעדי לפלייסטיישן 4 ולמחשב ואנחנו מצפים שיעלה את הרף עבור משחקי קרבות שיבואו אחריו.

2K: הם מביאים הרבה לשולחן ה-E3 השנה, החשיפה הכי גדולה שלהם עד עכשיו היא XCOM 2, ההמשך לאחד ממשחקי האסטרטגיה המוצלחים ביותר ב-2012 מבטיח אפשרויות עיצוב נוספות עבור החיילים שלכם, משימות יותר גמישות ואויבים יותר חכמים.

Civilization Beyond Earth מקבל חבילת הרחבה בשם Rising Tide ואנחנו נראה הצצה ראשונה אליה בתערוכה, כפי שמרמז השם שלה, ההרחבה מתמקדת במים, שחקנים יוכלו להקים מושבות באוקיינוס ויהיו גם חייזרים ימיים.

מה שמגיע ממפתחי Borderlands השנה הוא Battleborn, אנחנו שומעים על המשחק הזה כבר הרבה וסוף סוף נוכל לראות אותו בפעולה ב-E3, אנחנו מקווים שמשחק היריות COOP הזה יוכל לעלות על בן דודו.

[divider]

E3 נמצאת במרחק ימים ספורים מאיתנו ואנחנו לא יכולים להכיל את ההתרגשות שלנו, כמו כל שנה מרגישים שהכל אפשרי, כל מני הדלפות והכרזות לפני E3 כבר גרמו לנו לרוץ על הקירות מרוב צפייה. אפילו ש-E3 בתקופות לא טובות, היא עדיין מחזה מרהיב.

את כל E3, צוות גיימפרו יסקר בצורה מקיפה ומקצועית בזמן אמת, עם כתבות חמות וזריזות על כל המשחקים והעדכונים שיוכרזו בתערוכה, גיימפרו – המקום הנכון להיות בו במהלך E3. 

[divider]

עכשיו נותר רק להמתין בקוצר רוח לשטף החדשות מהתערוכה, ולמה אתם הכי מחכים? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

מערכת התגובות
התראה
20 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה על העדכונים השוטפים אין עליכם בארץ!

תודה על הכל תמשיכו כך אתם אחלה אתר!!!

היום אמור להיות משהו ב E3 אבל אין באתרים שנתתם מקום של צפייה

ברגע שיהיו השעות באתרים שנתנו יהיו שידורים 🙂

עקרונית הסטרימים יופיעו רק שהאירוע ממש קרוב להתחיל.

חצי שעה לפני לרוב רק לפני האירוע הם רק מתחילים לשדר 🙂

החלום הדמיוני שלי הוא שסוני (סנטה מוניקה) יכריזו על god of war 4 אם זה יקרה אני קופץ מצוק (והמבין יבין)

תודה רבה על הסיקור. אז ככה-אני הייתי רוצה שמיקרוסופט יכריזו על halo למחשב ולא החדש אלא מה שיצא עכשיו באוסף כל המשחקים הקודמים.
ספלינטר סל חדש הגיע הזמן שיכריזו עליו אבל שלא יעשו אותו אקשן אלא התגנבות כמו פעם ואמי גם הייתי רוצה לראות משחק יריות חדש לבאטלפילד הלוואי

אני מחכה לea כדי לראות גיימפליי צבאו לפרומו וממירור אדג!
וגם ליוביסופט אולי יהיה סרטון חדש של דיביז׳ן שאני הכי מחכה למשחק הזה!!

תודה רבה על ההשקעה האתר מספר לגיימינג בארץ!!!

מחכה ליוביסופט בגלל assassin’s creed syndicate ולbathesda בגלל fallout 4, ואני מקווה שEA יחשפו משהו מהמשחק battlefield שישוחרר ב2016. אגב, ubisoft שחררו סרטון לגבי assassin’s creed syndicate ככה שזה גרם לי לצפות למשחק קצת יותר.

https://www.youtube.com/watch?v=EsbHy_-M0Bs

מחכה ליוביסופט אולי סם פישר חדש , ומענין מה יהיה באירוע של ה PC ומחכה גם לבתסדה כמובן. כל הכבוד על הסיקור המקיף

כול הכבוד על השקעה תותחים!!

Bethesda לוקחים בגדול DOOM!! אין ויכוח

Half-Life 3 יש סיכוי קטן?

תכל’ס צודק בט’סדה אלופים.
מקווה שיוביסופט יפתיעו עם ריימן חדש!!

HL3???
המשחק הזה לעולם לא יצא
חברת וואלב היום כבר לא עושה משחקים

גם הפעם אין סיכוי, : וואלב לא תיקח חלק ב-E3.

בדיוק מה שחיפשתי. תודה חברים

תודה רבה על הפרסום ועל הכתבה הכי טובה שראיתי על הכנס e3
אין עליכם!

סוף סוף שנת משחקי הדור הבא האמיתים של עולם הגיימינג ולא שנת הרימייקים

כל הכבוד על ההשקעה! סיקור מושלם!