המון מידע דלף על ההרחבה הבאה ל-Destiny

Leak: Destiny's New Expansion Is The Taken King, Out September 15

ההרחבה הבאה של דסטני שנקראת "The Taken King" תשוחרר בספטמבר ותעלה כפול מההרחבות הקודמות, מה היא תכלול?

המשחק Destiny ידע 2 הרחבות מאז השקתו, הראשונה היתה, איך לנסח בעדינות- על הפנים אם לומר את האמת, וההרחבה שבאה אחריה הפתיעה לטובה והצליחה גם לשפר את חווית המשחק בדסטני בצורה דרסטית. ההרחבה השלישית למשחק תנסה לעשות את זה אפילו יותר טוב, והרבה יותר בגדול, לפי הדלפות שהגיעו לידי Kotaku ביממה האחרונה.

אתחיל בדבר הגדול שההרחבה מתכננת להביא, כרגע במשחק כל קלאס יכול לבחור להשתמש באחד מ-2 הסאב-קלאסים העומדים לרשותו, את השינוי בינהם אפשר לעשות בצורה פשוטה מאוד, ממש כמו להחליף נשק או חלק מהשריון. אך מאז השקת המשחק, יש באזור בחירת הסאב-קלאס מקום אחד פנוי לסאב קלאס נוסף, עד כה לא ידוע אם זה סתם שם או שיש לזה סיבה. ההדלפה טוענת שההרחבה תוסיף סאב-קלאסים חדשים למשחק:

-להאנטר – Gravity Bow (עם כוח Void)
-לוורלוק – Electrical Storm (עם כוח Arc)
-לטיטאן – Flaming Hammer (עם כוח Solar)

לצד אלו, יתווספו אל המשחק גם מפות PvP חדשות, משימות סטרייק חדשות, ורייד חדש לאחר שבהרחבה השנייה לא נוסף רייד למשחק. ברייד של הרחבת ה-The Taken King השחקנים יתמודדו עם אביו של קרוטה (אותו שחקני דסטני הרגו אין ספור פעמים ברייד שנוסף בהרחבה הראשונה), שמו אורייקס (Oryx) והוא הוזכר כמה פעמים על ידי אריס מורן  במהלך משימות הסיפור של ההרחבה הראשונה, כעת הוא בא לנקום. דבר שיכול להעיד על המשך ישיר להרחבה הראשונה, והרחבה נוספת שתתמקד ב-Hive.

המחיר השנוי במחלוקת (40 דולר) מעלה דעות חלוקות בקהילת השחקנים בפורום הרשמי וברדיט, כאשר יש כאלו שטוענים שזהו מחיר שמצדיק את ההרחבה ומנגד, יש הטוענים שמדובר במחיר מוגזם לתוכן מועט, אלו שפחות אהבו את הרעיון יכולים להתנחם בעובדה שזה עדיין לא רשמי, והמחיר שיפורסם (ככל הנראה ב-E3 בפרזנטציה של סוני שמביאה גב חזק לבאנג'י עם דסטני עוד מלפני ששוחרר) עשוי להיות שונה.

בנוסף לכך, באנג'י ידועה כחברה שמקשיבה לקהילה ולשחקנים, ולא יהיה מפתיע אם היא תחזור בה ותקצר במחיר בעקבות התגובות הזועמות.

ההרחבה לפי ההדלפות, תנחת ב-15 בספטמבר, ותעלה כ-40 דולר. אנחנו צפויים לראות עוד על דסטני ב-E3, רוב הסיכויים שבפרזנטציה של סוני. כך או כך, נשמור אתכם מעודכנים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות