דלף לרשת: Battlefield 2143 נמצא בפיתוח [שמועה] יש עדכון.

bfield-2143-LEAKED

[עדכון] המשתמש שהעלה את התמונות נעלם, וככל הנראה מדובר בזיוף. שימו לב גם לסדר הלוגואים של EA וחברת DICE שבאופן קבוע מיושרים (תמונה שחורה) לעומת הלוגואים בתמונה הכנראה מזוייפת:

לכתבה המקורית:

תמונות טיזר שמציגות לוגו של באטלפילד 2143, ופיסות צילום מלכאורה משחק באטלפילד הבא, עשויות להיות הסימן הראשון שהמלחמה בעתיד של הסדרה חוזרת שוב לעתיד

לפני שנתיים פרסמנו כתבה על גורדון ואן דייק, מפיק לשעבר של סדרת באטלפילד, שהודיע כי היה רוצה לראות את חברת DICE נפרדת לרגע מהסביבה המודרנית והנוחה של באטלפילד וחוזרת למשחק מלחמה עתידני . אך בסיום הוא הטיל ספק אם למפתחת השבדית יש את האומץ לעשות זאת.

הוא התכוון למשחק Battlefield 2142 שנחשב בעיני רבים לכותר הכי אנדרייטד שידעה הסדרה.

אבל, מספר תמונות חדשות שמסעירות ברגעים אלה קהילת באטלפילד שלמה ופורסמו לראשונה באתר reddit, מציגות לוגו של משחק (למעלה) המשך בשם Battlefield 2143 ועוד 2 תמונות שמציגות חלקי צילומים מהמשחק.

View post on imgur.com

השנה EA ו-DiCE עסוקות מעל לראש עם אחד המשחקים המצופים של השנה, Star Wars :Battlefront שיגיע בנובמבר. אחרי משחק באטלפילד האחרון (Hardline) שהצליח פחות מקודמו, החברה צפויה לחזור עם כותר חדש בשנה הבאה, ואם זה לא יהיה באטלפילד 5, אז משחק Battlefield 2143 יתקבל בהחלט בברכה.

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אולי זה בכלל bad company 3 יהיה בסוף? הם הותירו פתח כל כך טוב להמשך בסוף של bad company 2, וזה היה(ועדיין) משחק הבאטלפילד האהוב עליי, ואחד המשחקים האהובים עליי בכלל.
בכל אופן זה נשמע לי כמו משחק אפשרי. כמה חבל שאהמחשב שלי לא יוכל להריץ אותו…

כשלון חרוץ? הוא פשוט לא מכר מספיק אבל היה אחלה משחק!!
הלוואי וזה נכון!!

אם הוא לא מכר מספיק אז זה אומר משהו לא? לא אומר שזה כישלון?
וגם החליטו לרדת מאז מהכותר.
אם אתה אהבת לא אומר שכולם אהבו…

הוא לא היה כישלון בכלל וגם אני אהבתי אותו מאוד. הבעיה היתה שהוא יצא רק שנה אחרי bf2 שהיה מאוד פופולארי גם אחרי שנה ואנשים המשיכו לשחק בו ולא בחדש 2142

ואוו פשוט לא יכלו לבאס יותר מזה… לא מאמין שהם נפלו לחרא של COD עם העתיד.
ולפי מה שזכור לי ה2142 היה כישלון חורץ.
מה הבעיה לעשות פשוט BF5 שיהיה טוב יותר מ4 וזהו…
אוף כמה חבל….

נכון השם שלו זה Reddit 🙂

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x