Xbox One היא הקונסולה הנמכרת ביותר לחודש אפריל בארצות הברית

Xbox One

הקונסולה Xbox One של מיקרוסופט לוקחת את המקום הראשון במצעד המכירות של הקונסולות לחודש אפריל בארצות הברית – הישג משמעותי עבור הקונסולה שהייתה במגמת ירידה במכירותיה.

בעוד הפלייסטיישן 4 של סוני החזיק במקום הראשון במצעד המכירות של חודש מרץ חשפה מיקרוסופט בהצהרה מסמנכ"ל השיווק שלה, מייק ניקולס, שמכירות קונסולת ה-Xbox One גדלו באופן משמעותי לעומת השנה הקודמת. מיקרוסופט כמיקרוסופט לא חושפת מספרים מדויקים כמובן, אך היא זורקת עצם לאנליסטים שטועים לגבי הקונסולה של מיקרוסופט פעם אחר פעם. במונחים של אחוזים, מכירות הקונסולה צמחו ב-63 אחוזים באפריל 2015 בהשוואה לאפריל 2014.  בנוסף מספר המשתמשים הפעילים בשירות ה-Xbox Live גדל ב-24 אחוזים.

Xbox-ONE-ביקורות

אף על פי שכמות מכירות הקונסולה של מיקרוסופט גדלות, הפלייסטישן 4 על פי NPD ממשיכה להוביל בכמות המכירות העולמית. ההשוואה בין הקונסולה של סוני לשל מיקרוסופט קשה, בעוד סוני חושפת נתוני מכירות מלאים ולאחרונה גם חשפה כי הפלייסטישן 4 מכר למעלה מ-22 מיליון יחידות, מיקרוסופט משלבת בדוחות הכספיים שלה את המכירות של ה-Xbox One וה-Xbox 360 על מנת ליצור בלבול וחוסר יכולת לבדוק כמה יחידות מכרה ה-Xbox One.

המגמה של מיקרוסופט כעת היא עסקאות הכוללות משחקים יחד עם הקונסולה (באנדלים) והנחות משמעותיות, מה שתורם ללא ספק למכירות.

הפלייסישן 4 אמנם עדיין הקונסולה הכי נמכרת בעולם נכון להיום, אך מנגד מיקרוסופט נלחמת ואת תוצאות המלחמה שלה ניתן לראות באחוזי המכירות שרק עולים, ולהזכירכם אנחנו מרחק של חודש מ E3.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות