"גרסת ה-PC של Battlefield Hardline לא תינטש"

bf-hardline-hero-key-art

לאחר הדיווח כי שחקני המחשב מהווים 20 אחוזים מכלל שחקני "באטלפילד הארדליין", חברת הפיתוח מודיעה כי למרות זאת, שחקני המחשב עדיין יזכו לתמיכה

חברת Visceral Games התחייבה שלא לנטוש את גרסת ה- PC של Battlefield Hardline גם לאחר הנתונים החלשים מתוך הדוחות הכספיים של EA שחשפו את העובדה המדאיגה כי 80 אחוזים בכלל שחקני המשחק הם בעלי קונסולות, השאר PC. בנוסף לכך חלה גם ירידה באופן משמעותי במספר שחקני המחשב לאחר ההשקה של המשחק בחודש מרץ.

זאק מומבק, מעצב המולטי של המשחק, הודה בפודקסט "Don't Revive Me Bro" כי למרות שהפתיחה של גרסת ה- PC היתה יחסית חזקה, הודות להצלחת הבטא, מצב המשחק (PC) כעת הוא מתחת למקום בו היה רוצה לראות אותו.

הציפיות לא היו גבוהות מלכתחילה

אבל זה לא היה לגמרי בלתי צפוי, מומבק הסביר עריכת השוואה בין מספר שחקני המחשב של הארדליין נגד אלה של Battlefield 4 לא מספרת את כל הסיפור. הסיבה לכך היא ש- EA לא ציפתה מהארדליין להצליח כמו BF4.

אף אחד לא אמר שאנחנו אמורים ליצור מפלצת  כמו BF4, זה המשחק הראשון והמולטי הגדול שלנו בבאטלפילד. אנחנו עושים המון מחקרי שוק וסקרים. ידענו שחלק מחובבי משחקי לוחמה צבאית לא יגיעו.

לטענתו של מומבק, אחוז גבוה יותר של גיימרים שמעדיפים סימולצית מלחמה ו"עניינים" צבאיים, קיים יותר במחשב והציפייה לא הייתה לעשות מספרים (מכירות) כמו של BF4 , אלא הייתה לעשות מספרים טובים, בנוגע לתמיכה בשחקני המחשב הוא אמר:

תאמין לי, אנחנו חושבים על זה כל יום . התשובה הקלה עבורנו היא לנטוש את הפלטפורמה , אבל אנחנו לא הולכים לעשות את זה.

hardline

ההצלחה הגדולה של המשחק היא כאמור קרב שחקני הקונסולות, ולשאלה איך החברה מתכוונת לגייס שחקני PC למשחק, מומבק מספק כמה הבטחות.

שיפור ה-NetCode וגרסה חינמית

מומבק הודיע שבקרוב המשחק יקבל עדכון חדש שאמור להביא לשיפור ב Netcode של המשחק, ובנוסף החברה גם חושבת על אופציה של "התנסות חינמית" לשחקנים חדשים שתהיה מוגבלת בזמן

EA לא סיפקה מספרים רשמיים לכמות המכירות של Battlefield Hardline. עם זאת, מנכ"ל החברה, אנדרו וילסון אמר השבוע כי החברה "מאוד שמחה" עם כמות העותקים שנמכרו.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

bf4 מכר במחשב יותר וזה עובדה!!!