סיקור: מקלדת גיימינג Razer Blackwidow Ultimate

Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming
מתקדמת יותר מאי פעם

המקלדת שלך היא נקודת המגע בינך לבין המחשב שלך – איתה אתה מתקשר עם המחשב וגורם לו לעשות כל מה שאתה רוצה שהוא יעשה. אבל עבור גיימרים המקלדת היא סוג של נשק.

מקלדת עבור גיימרים היא המרכיב שמגדיר את הדרך שבה אתה משחק במשחקים על המחשב. היא יכולה להוביל אותך לזכייה וניצחון ומנגד אם היא לא מתאימה ונוחה לך, גם להפסד ולכישלון. עולם מקלדות הגיימינג הוא רחב ועצום שכולל מאות דגמים של מקלדות מחברות שונות. חלק כוללות מקשים מכניים, חלק עם תאורת לד וחלק פשוט נוחות. Razer מאז ומעולם הייתה חלוצה בתחום הציוד ההיקפי והפעם היא הצליחה להכניס את כל הדברים שגיימר צריך במקלדת אחת – Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming.

Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming
סוף לסרבול בגלל הכבלים – כניסות ל-USB, אוזניות ומיקרופון בצד המקלדת

Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming היא המקלדת האופטימלית עבור גיימרים כיום. המקלדת עצמה מבוססת על ממשק USB ומחוברת על בסיס חוטי. המקלדת כוללת מקשים מכניים מתקדמים שמבוססים על טכנולוגיית המקשים המכניים המתקדמת ביותר של Razer, מצב גיימינג שמאפשר לכבות מקשים מסוימים בקלות, חריטת לייזר לאותיות באנגלית ובעברית (בדגמים בארץ), פנסי לד מיוחדים בצבע ירוק זוהר שניתן לשנות את החוזק שלהם בעזרת המקשים במקלדת, כניסות בצד המקלדת עבור חיבור USB, מיקרופון, אוזניות וכל זה על קצה המזלג. נוחות ועיצוב חדשני אלו הדברים הבסיסים שכוללת המקלדת.

Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming
עוצבו בשביל גיימינג: מקשי המקלדת המתקדמים

מפרט טכני ועיצוב: המקלדת תומכת במערכות ההפעלה Windows 8 ,Windows 7 ,Windows XP ו-Mac OS X בגרסה 10.6 ומעלה. מקשי המקלדת הם מקשים מכניים מתקדמים המבוססים על טכנולוגיית "Mechanical Switch" של Razer. טכנולוגיה שתוכננה במיוחד עבור גיימינג, המאפשרת זמן תגובה מהיר והיענות של המקשים כמו שלא הייתה מעולם.

בנוסף לטכנולוגיית המקשים המכניים, המקשים במקלדת בנויים ממכניקה מתקדמת שמונעת פגמים בעת לחיצות אינטנסיביות ואם כל זה לא מספיק, תוחלת החיים של כל מקש במקלדת עומד על 60 מיליון לחיצות. בשונה ממוצרי העבר, Razer צמצמה באופן משמעותי את משקל המקלדת שעומד על קילו וחצי בלבד.

Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming
מצב גיימינג לשליטה על מקשי המקלדת הנבחרים

Razer חרטה על דגלה שחשיבותם של עיצוב ונוחות מוצריה חשובים לא פחות מאיכותם. וכן, עיצוב המקלדת נוח ויפה למפליא. עיצוב הכולל משטח חלק ונוח בתחתית המקלדת לנוחות היד, חריטת לייזר לאותיות באנגלית ובעברית ותאורת לד מתקדמת הנשלטת על ידיכם. למשל; אם ברצונכם לעמעם מעט את התאורה של המקלדת, עומדים לראשותכם 19 רמות חוזק שונות של התאורה במקלדת. ניתן לעשות זאת בעזרת שימוש בכפתור השולט על צירופי המקלדת (FN + הכפתור לעמעום האורות).

בנוסף לכך ניתן להנמיך או להגביר את השמע דרך המקלדת, לעצור או להריץ אחורה קטעי וידאו ואף אפשרות להכניס את המחשב למצב שינה דרך המקלדת בלבד. על מנת להפוך את השימוש במקלדת לנוח ופשוט אפילו יותר, המקלדת כוללת מצב גיימינג שמאפשר לכבות את מקשי צירופי ה-Windows כדי שיהיה ניתן להשתמש בהם במשחקים ו/או על מנת לא למזער בטעות את חלון המשחק תוך כדי משחק.

לסיכום, Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming היא מקלדת פורצת דרך המשפרת באופן משמעותי את ההנאה ממשחקים במחשב. למרות שמקלדות ייעודיות לשוק הגיימינג ונתפסות לעיתים כהוצאה כספית מיותרת, רק לאחר שימוש במקלדת המדוברת תוכלו להרגיש שמדובר ברמה אחרת לגמרי אשר פותחת לפניכם עולם חדש של נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ובעיקר הנאה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חח אניט מחכה או שיש כבר למקלדת אם רטט זה יהיה מגניב

שטויות… יש לי סט אלחוטי שקניתי ב100 שקל והוא עושה את העבודה כמו שצריך…

יש עושה טובה ומעולה, אני מאז התקלה שהייתה לי עם האלחוטי שעלתה לי בהפסד במשחק אני לא נוגע בהם יותר. אבל אם נחזור למקלדת זו בהחלט המקלדת המכנית הכי טובה שיש ואחרי שיש לי אותה אני לא יכול לחזור אחורה. בכל דבר כמעט תוכל למצוא דברים שעושים עבודה טובה אך זה לא אומר שמוצרי הפרימיום אינם שווים את ערכם(אני מתייחס על הבלקווידו הרגילה לא האולטימיט שהמחיר שלה בארץ הוא בהחלט מופרז)

או שפשוט לחבר את המחשב לTV, לקנות שלט XBOX360 ונגמר העניין.