מידע על Cyberpunk 2077 לא יגיע עד 2017 לכל המוקדם

Cyberpunk 2077

CD Projekt Red, מפתחת המשחק The Witcher 3: Wild Hunt בין היתר, אומרת כי היא לא מתכננת לדבר על המשחק הבא שלה, Cyberpunk 2077, עד 2017 לכל המוקדם.

Cyberpunk 2077 נחשף לראשונה ב-10 בינואר 2013 כאשר שוחרר הטיזר הראשון למשחק. לאחר שחרור הטיזר החלה אופוריה בקרב חובבי ז'אנר ה-RPG ובכלל בתחום הגיימינג. כותר חדש שאמור להציג גרפיקה חדשנית ועוצרת נשימה, בעל משחקיות מהנה בלשון המעטה. המשפט הקבוע שאומר כי המספרים מדברים בעד עצמם תופס יותר מאי פעם בכל הקשור לסייברפאנק 2077, כאשר רק הטיזר של המשחק זכה ללא פחות מ-7 וחצי מיליון ציפיות עד כה. לדאבוני לא שמענו על המשחק שהיה דאז צפוי להרעיד את תחום הגיימינג מאז ונפער חור שחור ענק תחת הכותר Cyberpunk 2077 שכלל ספקולציות, שמועות ובעיקר ציפייה.

Cyberpunk 2077

שוברת שתיקה: המפתחת CD Projekt Red מדברת לראשונה מזה זמן רב על סייברפאנק 2077, ולצערנו דברים טובים לא נאמרו. "אנחנו מקווים ובטוחים שיש לו פוטנציאל מסחרי גדול, אם כי עדין מוקדם לדבר על המשחק" אמר מנכ"ל CD Projekt Red, אדם קיסינסקי. "השנה ושנה הבאה יהיו השנים של The Witcher". הוסיף ואמר קיסינסקי, שככל הנראה התכוון לזה שבשנתיים הקרובות האולפן יתמקד ב-The Witcher 3 ותמיכה בו. ושוב אם כבר דיברנו על מספרים, סייברפאנק 2077 לפי כל האנליסטים כלל מנכ"ל CD Projekt בכבודו ובעצמו צפוי להיות הצלחה מסחרית גדולה הרבה יותר מ-The Witcher 3. מלבד חשיפת הטיזר של המשחק, נפתח גם אתר רשמי ומושקע עבור סביירפאנק 2077 שאותו תוכלו לראות כאן.

Cyberpunk 2077

סייברפאנק 2077 הוכרז באוקטובר 2012 בעוד כאמור נחשף לראשונה רק בינואר 2013. אז המשחק התחיל את פיתוחו במסגרת של צוות מפתחים נפרד ואיכותי במיוחד בתוך CD Projekt Red. מאז לא פורסם דבר אודות תהליך פיתוחו. לאחר האיסוף של כל פיסות המידע הכי קטנות על המשחק, כל מה שידוע עד כה הוא שסייברפאנק 2077 יהיה משחק RPG בעולם העתידני של סייברפאנק המבוסס על משחק התפקידים השולחני Cyberpunk 2020. עלילת המשחק תתרחש חמישים שנה לאחר עלילת המשחק השולחני שעליו מבוסס המשחק בעיר בשם Night City. לפי אחד ממפתחי המשחק, המשחק יהיה באווירת רוקנ'רול משהו.

לפי מידע שהתקבל עוד בשלהי שנת 2013 המשחק עושה שימוש במנוע RED Engine ששימש גם לפיתוח של המשחק The Witcher 2. המשחק יכלול מצב גוף שלישי וראשון ובין היתר יכלול גם ככל הנראה מצב מולטיפלייר שעליו לצערי לא ידוע דבר. הטיזר עצמו שמופיע לעיל לא מכיל קטעים מהמשחק עצמו, אך בזכותו ניתן להבין את הכיוון האמנותי של המשחק. יש האומרים כי CD Projekt Red נעלמת מתחת לרדאר בכוונה על מנת לא לחשוף דבר אודות תהליך הפיתוח של המשחק, אף על פי שזו לא הדרך המקובלת שנוקטות מפתחות התחום הגיימינג כיום, שרק מנסות ליצור הייפ סביב משחקיהם.

למרות שלא ידוע כרגע לאילו פלטפורמות סייברפאנק 2077 יגיע, הסטודיו אומר כי "כנראה" המשחק יגיע לקונסולות Xbox One ,PS4 ולמחשב האישי. תאריך שחרורו של המשחק עדין לא ידוע.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

או בלי לבלבל את המוח- זה לא יוביסופטאקטיויז'ן