נינטנדו ניצחה ב-E3 והיא אפילו לא התחילה

Nintendo World Championships 2015

אתמול נינטנדו העלתה סרטון משעשע שמכריז על תוכניותיה לE3 הקרובה שמזכיר לכולם למה היא שלטה פעם בתעשייה.

לפני 25 שנה נינטנדו הייתה על גג העולם: הNES, כבשה את המערב בסערה והחייתה מחדש את תעשיית הגיימינג שם, בשנות ה90 נינטנדו הריצו תחרות לאומית בשם "אליפויות העולם בנינטנדו". שלקחה משתתפים מרחבי ארה"ב מכל הגילאים. האירוע זכה לסיקור תקשורתי נרחב ונינטנדו הפכה לסמל התעשיית הגיימינג בעולם.

לאורך השנים לנינטנדו היו הצלחות רבות, ב10 השנים האחרונות כבודה קצת התחיל להתערער בעקבות ההתמקדות במשחקי משפחה בעיקר וחוסר הבנת השינויים בקהל המיינסטרים שלא התלהב מהרעיון של בקרי תנועה.

אף על פי כן, אי אפשר להתווכח שלנינטנדו יש קסם אישי משלה, קסם שכמעט לא רואים בחברות כמו סוני ומיקרוסופט. שנה שעברה רג'י פיזאמי, מנכ"ל נינטנדו אמריקה נלחם בסאטרו איווטה, מנכ"ל נינטנדו העולמית (הבוס שלו במילים אחרות) במצגת שלהם לכנס E3 שנועד להמחיש קרב בSuper Smash Bros ל-Wii U

השנה רג'י אומר שהוא מתפטר מנינטנדו כדי ללכת להתאמן באליפיות העולם שלהם (וממנה ילד אקראי לנהל את החברה), אז הוא הולך למכון כושר כדי להרים משקולות גיימקיוב, לאכול בננות כדי להיות כמו דונקי קונג והכל בעזרת שני מאמנים מאוד אנרגטים: מריו ולואיג'י

נינטנדו מוכיחה שוב שאם הם רוצים לכבוש את הקהל, הם יכולים לעשות את זה בלחיצת כפתור והעולם לא יתלונן, לפחות עד שיהיה מחסור נוסף בAmiibos.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רעיון חמוד ביותר עם טריילר טוב .. מישהוא יודע איזה משחקים יהיו בתחרות?

nitendo – we cant let go of the past

חברה שלא רלוונטית כבר כמה עשורים ורק נחה על זרי הדפנה, לא פלא שהם רוצים להחזיר משהו שהם עשו לפני 25 שנה

להגיד שניטנדו לא רלוונטית כבר כמה עשורים זו הגזמה… הקונסולה הניידת שלה ה3DS היא הצלחה מסחררת ומשחקי ניטנדו מוכרים בכמויות למעריצים שלהם.

הwii מכר 100 מיליון יחידות יותר מכל קונסולה אחרת יותר מהps3 והxbox 360 אז להגיד שהחברה לא רלוונטית זה שקר אחד גדול