עדכון חדש ל-GTA V: הסוף למודרים הפרוצים

nsXPmFo

Rockstar שחררה אמש עדכון חדש (350.1 שמו) עבור גרסת המחשב של GTA V. העדכון מכיל מגוון רב של תיקונים, אלא שגם על פי דיווחים של משתמשים, מחסל את תופעת המודרים הפרוצים שצצו באונליין של המשחק בימים האחרונים.

במידה ויש לכם את גרסת המשחק של GTA V למחשב האישי ואתם משחקים במצב האונליין של המשחק, סביר להניח כי בשבוע האחרון נתקלתם לא פעם בתופעת "המודרים הפרוצים". אותם מודרים שהתעסקו בקבצי המשחק יכולים להפוך ל"אלים" במשחק: לעוף, לירות אינסוף טילים, שימוש בכל נשקי ורכבי המשחק (גם אלה שלא פתוחים עבורם) ועוד עשרות דברים שמן הסתם לנו, השחקנים הרגילים, הורסים את חווית האונליין, וכל זה בעוד המשחק אינו תומך רשמית במודים, אך שחקנים ככל הנראה מצאו דרך לגרום להם לעבוד. לדברי חברי קהילת המשחק העדכון החדש מונע כניסה למשחק בעת שימוש בקבצים פרוצים וקבצים ששונו ונערכו במצב המולטי, דבר שעשוי להביא לפתרון בעיית המודרים הפרוצים, לעת עתה.

tiUjame

העדכון החדש מתמקד גם בתיקוני באגים, קריסות ובעיות יציבות. בין היתר טופלו התקלות בהן ממזערים את המשחק וכשחוזרים אליו הוא קופא וגם טופלה התקלה שכאשר שודדים חנות לאחר שקונים חטיפים המשחק קופא. כמו כן תוקנה גם התקלה בה כאשר מנסים להיכנס עם מכנית חדשה מהרחוב למוסך הביתי ובמידה והוא מלא המשחק יחליף את הרכב איתו נכנסתם למוסך המלא ברכב אחר שלכם שהיה במוסך וימחק אותו. תקלה שגרמה ללא מעט עוגמת נפש לשחקנים.

לא מדובר בעדכון הראשון שרוקסטאר משחררת וכנראה שגם לא האחרון. בינתיים, נראה כי רוקסטאר עושה כל שביכולתה לטפל בבעיות השונות שיש במשחק. לזכותה ניתן לומר שרובן טופלו.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סוף סוף כתבה על GTA בגיימפרו שאין לה תגובות -_-