Need for Speed הבא ייחשף מחר! תמונה ראשונה נחשפת

Need For Speed

היום במהלך שעות הצהריים פרסמה Electronic Arts תמונה מתוך הטיזר של המשחק החדש בסדרת משחקי המירוצים Need For Speed. פרטים נוספים על המשחק ייחשפו ביום חמישי (מחר).

בתמונה ניתן לראות מכונית ירוקה עם המילה "Speedhunters" על גלגליה. אם התמונה מעלה בכם זיכרונות ממשחקים ישנים יותר בסדרת Need For Speed, לא טעיתם. התמונה מזכירה (ככל הנראה בכוונה) את אחת מתמונות הנושא של המשחק Need for Speed Underground 2, אחד המשחקים הכי מצליחים בסדרה. רבות הספקולציות אודות המשחק החדש בסדרה ורובן אומרות כי המשחק יהווה משחק המשך לסדרה המצליחה ביותר של Need For Speed, הלוא היא Underground, וייכנס תחת השם Need for Speed Underground 3. אלקטרוניק ארטס מנגד עדין לא אישרה דבר.

Need For Speed
Need For Speed Underground 2: הנוסטלגיה במיטבה

בינואר האחרון אלקטרוניק ארטס פרסמה כי המשחק "נראה מדהים" וכיום הוא עדין נמצא בתהליכי פיתוח תחת האולפן השוודי Ghost Games. המשחקים האחרונים ששוחררו בסדרת Need For Speed לא תרמו לשם של הסדרה לדעת רבים. המשחקים האחרונים היו כושלים שלא נתנו את אותה ההנאה שהמשחקים הוותיקים יותר בסדרה כמו Underground שכבר צוין בכתבה נתנו בעבר. שוב, לדעת רבים. 2014 הייתה השנה היחידה בה לא שוחרר משחק חדש בסדרת Need For Speed וככל הנראה ישוחרר לקראת סוף שנת 2015, דבר המעיד על תקופת הזמן הארוכה שהאולפן המפתח קיבל עבור תהליך פיתוחו המשחק.

המשחק החדש בסדרת משחקי המירוצים Need For Speed ייחשף מחר לראשונה באופן רשמי. אנחנו כמובן נעדכן אתכם אודותיו במהירות האופטימלית.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות